April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Ik denk ik ga even kijken maar heb eigenlijk erge haast.

Dus hier maar even snel:  GEFELICITEERD!!!!!!! Wat goed dat het weer raak is. Ik snap dat je een beetje onzeker en ongelovig bent maar het enige wat je kan doen is er op vertrouwen dat het allemaal goed komt!!!!!!!

Tot later!

Hoi Amber,
Wat leuk, nog een zwangere bij de april stoppers!!! Gefeliciteerd!! Maak je niet teveel zorgen, lekker genieten!   Het komt nu vast allemaal goed! En kunnen jullie over 9 maanden de kleine vast houden!!!

Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben. Mijn cyclus was nog onregelmatig (tenminste, denk ik) omdat mijn eerste ELM op 1 april was, en de volgende op 30 april. 29 mei zou de volgende moeten zijn, maar die bleef uit. De 30e getest, negatief. 3 juli getest, negatief en afgelopen vrijdag positief... Bij de vk of de dag erna bij de echo zal ik het wel horen dus!! Spannend!! Ik dacht er ook aan het op vaderdag te vertellen, maar kon toch niet wachten met testen, en om het nog 2 dagen voor mezelf te houden kon ik natuurlijk ook niet....

Liefs

even snel....
Amber van harte gefeliciteerd!!!! gelijk de volgende ronde al bravo!!!!

ik ga nu omkleden en vanmiddag de begrafenis. Misschien dat ik vanavond nog even langskom anders morgen

groetjes

He Amber Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me helemaal voorstellen dat je onzeker bent, maar heb vertrouwen en ga er van genieten meid. Het is je gegund.

Summeke veel sterkte vandaag!!!! Ik denk aan je, een dikke knuffel van mij aan jou.

Wat staat leven en dood toch dicht bij elkaar

xxx

Hoi meiden,

Hier ben ik dan weer. Terug van weggeweest. Intussen zijn we al weer een stukje verder. Van April stopper ben ik nu een eind-juni stopper. We gaan er voor!

We hebben niet geheel veilig gevreeen deze maand (voor 't zingen de kerk uit, maar per ongeluk werd er toch een beetje gezongen... :D) en dus wachten we de RD /  NOD  af. Vermoedelijk rond 18 juni.

Hierna gaan we er écht voor. Dus vanaf nu klets ik weer gezellig mee. Ronde één gaat binnenkort voor mij beginnen!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan