Hoi Nina,
Weet het ook niet...klinkt wel logisch wat je zegt van die tweeling! Maar had op 21 juli wel innestelingsbloed ( wel bruin (oud?)) dus weet niet of dat dan kan! Heb net verloskundige gebeld maar mag niet eerder komen voor een echo! Zij zegt dat het weinig zin heeft omdat je onder de 7 weken bijna niets ziet, maar dat is voor mij genoeg, want dan weet ik dat ik van 10 juli uit kan gaan, en anders als het al langer is kunnen ze het natuurlijk zien, maar helaas, ik zal moeten wachten!
Ik heb best wel heel veel kwaaltjes en ook al een dikkere buik, en dat terwijl het zo pril is eigenlijk! Het is niet alleen maar een korte cyclus, maar het is heel bijzonder dat een eitje zo snel springt na een menstruatie ( een week later) en dat je daarop die week al een positieve test hebt ( eigenlijk alles bij elkaar precies 2 weken, menstruatie- eisprong- test)
En van die berekeningen, vanaf de eerste dag van je menstruatie, en dan gewoon in weken volgens mij ?? Maar waar kijk je op internet dan?
Volgens mij krijgen wij in de zelfde week een echo, spannend he! Aftellen!
Heb vandaag 2 fotolijstjes gekocht voor de opa's en oma's, denk dat we het over een week of 3 vertellen ( dan ben ik 6 weken) en heb 2 broekjes gekocht, maatje 56, echt schattig, kan me niet beheersen als ik dat zie hangen!
Was je vader nou gisteren geweest? Heb je het verteld?