April

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van onze 2e!!
Helemaal blij, want ik ben vorig jaar april al gestopt met de pil en het begon allemaal een beetje lang te duren.
Maar nu dus toch zwanger!! Nu hopen dat alles goed gaat.
Ben benieuwd of er al meer april zwangeren zijn. Ik ben 6 of 7 april uitgerekend.

ha Eef,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet sinds donderdag 24 juli dat we zwanger zijn en volgens de berekening van de online biologische klok ben ik 2 April uitgerekend. Dus ik vind het heel gezellig om jou te kletsen en wie weet komen er gauw meer bij.
Liefs Wijnie (Nina)

gefeliciteerd Eef, wijnie jou heb ik al wel eens gesproken, leuk dat ik je hier ook weer tegenkom!
Ik weet sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben. Erg ingewikkeld verhaal, maar ws ben ik pas 2,5 week zwanger. Heel pril nog dus. En ben dan 16 april uitgerekend.

Vind het nog steeds allemaal 'raar' , soms voel ik echt wel wat, dan ook weer niet, en vind het zo onwerkelijk! hopelijk dat we over 9 maanden met zo'n klein hummeltje in je armen zit! Gisteren hebben mijn man en ik van die piepkleine babykleertjes gekocht, echt leuk! Hoe voelen jullie je? En hebben jullie het al aan ouders/ familie verteld?

Ha Annomien,

Ook welkom hier klopt we hebben elkaar al eens gesproken!!!

We hebben het mij 2 zussen al verteld en de opa en oma's vertellen we als we de mini t-shirts binnen hebben.
1 vreindin hebben we het ook al verteld die wist dat we bezig waren hun zijn namelijk al 1,5 jaar bezig.
Ze kwamen ons net een cadeua brengen een romper en sokjes en ze vertelden dat ZE OOK ZWANGER ZIJN!!!! 4 dagen na ons wat een wereld nieuws. We hadden het er elke keer over zovan wat zou dat leuk zijn en nu is het echt zo.

Nu ben ik helemaal in de wolken.
Hoe weet jij dat je nog maar 2,5 wkn zwanger bent dan kun je toch nog niet testen???
(ik heb neit alles gelezen ivm twee weken vakantie dat word namelijk een dagtaak zo veel is er in die twee weken geschreven)

Liefs Wijnie

hey!

Wat leuk zeg!! Dat is echt wel bijzonder, samen zwanger zijn! Gaaf! Wat staat er op die minishirtjes? Zoek nog een tekst voor op een slabbetje...
Het is een heel ingewikkeld verhaal, ik zal het proberen uit te leggen:
* 6 juni gestopt met de pil
* 9 juni ongesteld
* 10 juli ongesteld ( was dus een cyclus van 32 dagen)
* 17 juli eisprong ( achteraf gezien, dacht het op dat moment ook wel te voelen, maar daar sta je niet bij stil, s avonds bij 'toeval'   geklust ( niet met bijbedoelingen, omdat ik dacht dat mijn eisprong pas een week later zou zijn))
* 21 juli 1 dag bloedverlies, ik was op vakantie en voelde me misselijk, zere borsten en vanwege die ene dag bloedverlies heb ik daar een test gekocht en die was positief, en afgelopen zaterdag ook positief.
Gisteren met de verloskundige gebeld en die vind het ook bijzonder. Het kan eigenlijk niet dat ik al vanaf 9 juni zwanger ben, omdat ik op 10 juli en vier dagen daarna echt heftig gemenstrueerd heb ( en zwanger en menstruatie gaat niet samen) maar een eisprong een week na menstruatie en daarop die week een positieve test is ook vrij bijzonder.. heb eind augustus een echo, dus dat wordt echt afwachten! Maar wel heel onzeker! Hoop dat het wel allemaal goed is, dan maakt het me niet zo veel uit hoever ik ben!

Ha Anoniem,

Dat is zeker raar!!!!
Maar heb je dan geen hele korte cyclis gehad de tweede keer? dat kan toch ook
Mijn vriendin had dat ook dan weer 40 dagen en dan weer 27 dagen maar ik weet het ook niet bij sommige doen het lichaam soms gekke dingen en net wat je zegt als het maar goed is dan maakt het ook niet uit.

Maar kan het dan ook niet zijn dat je toen zwanger was van een tweeling en dat dat niet is goed gegaan (ongi geworden) en dat je nu gewoon zwanger bent van nog 1 kindje??????
sorry schoot me te binnen

laten we wachten tot eind augustus .

Wij hebben 25 augustus al de eerste afspraak en hebben dan ook een termijn echo dat is al over 26 dagen

Snap jij wat van de brekeningen??
Op internet ben ik 4 wkn en 4 dgn zwanger maar in mijn negen maanden boek zit ik al in week 6
daarstaat je eerste dag laaste menstruatie en dan elke keel een week verder

23 juni- 29juni   week 1
30 juni -   06 juli   week 2
07juli-   13juli         week3
14-juli     20 juli     week 4
21 juli         27juli     week 5
28 juli         03aug     week 6

daar staat ook bij week 5 gefeliciteerd u bent zwanger je heb net een test gedaan???? Dat was bij ons dus 24 juli en zitten we dus nu in week 6en als ik dit aan hou heb ik met 10 wkn een echo en via internet acht wkn maar ik wacht wel tot ik bij devk ben geweest en dan weet ik het ook zeker.

Donderdag komt er iemand van moeders voor moeders daar mag ik 7aug mee beginnen.

Ga zo beginnen met koken geen puf maar we moeten nu goed eten.

Liefs Nina

Hallo,

Ten eerst gefeliciteerd allemaal!!!!!
Wij hebben na bijna 1 jaar  gisteren ook eindelijk een positieve test in handen..
We zijn zo blij  we stond gisteren echt te huilen van geluk.
Het wordt onze eerste kindje.
Ik had normaal een cyclus van gem. 35 dagen maar was nu 45 dagen.
Ik temperatuurde nu voor de 1e keer en ontdekte dat ik pas op dag 30 mijn eisprong had
Als het goed is zijn we op 8 april uitgerekend.

Hoi Nina,

Weet het ook niet...klinkt wel logisch wat je zegt van die tweeling! Maar had op 21 juli wel innestelingsbloed ( wel bruin (oud?)) dus weet niet of dat dan kan! Heb net verloskundige gebeld maar mag niet eerder komen voor een echo! Zij zegt dat het weinig zin heeft omdat je onder de 7 weken bijna niets ziet, maar dat is voor mij genoeg, want dan weet ik dat ik van 10 juli uit kan gaan, en anders als het al langer is kunnen ze het natuurlijk zien, maar helaas, ik zal moeten wachten!
Ik heb best wel heel veel kwaaltjes en ook al een dikkere buik, en dat terwijl het zo pril is eigenlijk! Het is niet alleen maar een korte cyclus, maar het is heel bijzonder dat een eitje zo snel springt na een menstruatie ( een week later) en dat je daarop die week al een positieve test hebt ( eigenlijk alles bij elkaar precies 2 weken, menstruatie- eisprong- test)

En van die berekeningen, vanaf de eerste dag van je menstruatie, en dan gewoon in weken volgens mij ?? Maar waar kijk je op internet dan?
Volgens mij krijgen wij in de zelfde week een echo, spannend he! Aftellen!
Heb vandaag 2 fotolijstjes gekocht voor de opa's en oma's, denk dat we het over een week of 3 vertellen ( dan ben ik 6 weken) en heb 2 broekjes gekocht, maatje 56, echt schattig, kan me niet beheersen als ik dat zie hangen!
Was je vader nou gisteren geweest? Heb je het verteld?

Terug
Bovenaan