April

@nina; sorry, jij ging het met tshirtjes vertellen, dan was ik in de war met iemand anders!

@Jess: GEFELICITEERD!!! gaaf zeg, en dat na zo'n lange tijd! Hoe voel je je?

@nina; je was het wel, hahaha, op een andere topic, je vader zou langskomen met zijn vriendin? Hoe reageerde ze?

Ha anoniem,

Klopt mijn vader is vandaag met zijn vriendin geweest en ze reageerden heel leuk ze zijn zo blij voor ons als het goed is komen morgen de t-shirts binnen en dan kunnen we het ook onze schoonouders vertellen maar die zijn niet zo positief in die dingen zie er wel tegen op bij mijn schoonzus reageerde ze wel heel leuk en als ze dat niet bij ons doen zeg ik gewoon jongens we gaan er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden dat we een kleine krijgen,maar misschien maak ik me druk om niks en reageren ze wel heel leuk.

Ben vandaag zo moe mijn vader was er om 11 uur en om 14 uur kon ik ze al weg kijken omdat ik naar bed wou maar ik heb ze om 17 uur weggestuurd omdat we nog gingen bbqen.
ga over een uurtje lekker slapen.
Morgen om 11 uur komt moeders voor moeders.

we moeten nog een kleine maand en dan zullen jij en ik ons kleine frummeltje bewonderen lijkt me zo speciaal.

Spreek je gauw liefs Nina

hallo allemaal

als eerste wil ik jullie feliciteren en ik duim voor iedereen adt het goed gaat
wij zelf weten nou sinds een week dat wij zwanger zijn.toch wel redelijk snel-in april gestopt met de pil
vandaag dus 5 weken en uitgeteld op 2 april
maandag moeten wij na de gyn(ivm endometriosis)
maandag 25 augustus voor het eerst na de vk
ben wel een beetje ongerust,omdat ik meer pijn heb dan bij ons zoontje(net3),maar het komt vast wel door de endometriosis.

nou succes
groetjes

ha Heimaja,

welkom en ook gefeliciteerd wij weten ook sinds 1 week dat we zwanger zijn.
Wij zijn ook op 2 april uitgerekend en ik moet ook 25 augustus naar de VK.
Wij hebben vandaag aan de ouders en zussen verteld dat we zwanger zijn echt leuk die reactie's.

Gaan jullie het al vertellen??

liefs Nina

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier, ik zocht een leuke forum waar ik een beetje mn dingen kwijt kan, en t lijkt me wel gezellig hier.

Even wat over mezelf vertellen:
Mn laatste menstruatie was 29 juni en daarna gelijk zwanger na lange tijd de pil geslikt, echt heerlijk.
Ik ben uitgerekent op 5 april en het is mn tweede zwangerschap, ik heb al een lieve dochtertje van bijna 6.
Maar het voelt allemaal nieuw enzo, Ik heb nog niet echt veel last van bepaalde dingen maar dat gaat zeker nog komen. Mn bekken doen alleen heel erg pijn, want heb last gehad van bekkeninstabiliteit, ik snap alleen niet dat het al zo vroeg begint. Wie heeft hier ervaring mee.

Hallo allemaal!
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Zelf weet ik ook sinds een week dat ik zwanger ben, nu dus ook 5 weken, en ik ben op 1 april uitgerekend! Dat is toevallig ook de verjaardag van mijn moeder, oftewel oma. Het is ons eerste kindje en ik vind het allemaal echt superspannend! 25 aug gaan wij ook voor het eerst naar de VK en op 11 september staat de eerste echo gepland. Het duurt nog zó lang, maar ja. Je geduld wordt wel op de proef gesteld zo!
Lijkt me gezellig om hier te kletsen.
Groetjes,
Ilse

Hoi Ilse

Gefeliciteert, het word spannend en vooral omdat het je eerste is.
Ben je ook meteen zwanger geworden of duurde het wat lange ?
Ik ben rond de vijde uitgerekent, maar bij mn vorige zwangerschap heeft het 6 dagen langer geduurt was namelijk uitgerekent op 23 augustus en beviel op 29 augustus,
ze vond het lekker knus daar binnen, haha! Maar ik werd er helemaal gek van!
Maar gelukkig was alles goed gegaan.

Terug
Bovenaan