April

Hallo,

Ik ben er maandag achter gekomen dat ook ik weer zwanger ben.
11 maanden geleden ben ik bevallen van onze eerste zoon; Daan André.
Ik ben 6 april uitgerekend, 30 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
Wel grappig, want ik ben zelf op 6 april jarig. Met Daan liep ik 10 dagen over, dus daar ga ik nu ook maar weer vanuit.

Groetjes Marieke (4w+4d)

Hoi Ilse, Marieke, preggie en heimaja, leuk dat jullie mee komen kletsen! gezellig!
Ik ga zo even proberen zo'n lijstje te maken, dan hebben we een beetje een overzicht van wie wanneer uitgerekend enzo!
Hoe gaat het allemaal met jullie? Hebben jullie ook zo veel last van kwaaltjes of niet?
De warme dagen een beetje doorgekomen?

quote: Wijnie81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 20:24:14'));

Hey,

De warme dagen wel een beetje doorgekomen? Leuk dat je vader zo reageerde! Voor hij voor het eerst opa? Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar die shirtjes! Zou wel erg jammer zijn als je schoonouders niet zo leuk zouden reageren, maar precies wat je zegt, er zijn er vast genoeg die het wel leuk vinden!

Ik heb nu 2 hele dagen gewerkt en ik ben zo verschrikkelijk moe aan het einde van de dag, ik kan mijn ogen bijna niet openhouden! 's ochtends een beginnende misselijkheid, en heb  best last van de warmte,dat je je zo 'flauw'voelt zeg maar, en  heeel veel plassen en best veel buikpijn, van die steken ( heb jij enig idee wat dat kan zijn, met name rechts!) en dan...ik heb echt al een veel dikkere buik! Probeer hem heel de dag in te houden en te verbergen, maar moet morgen denk ik echt even naar de stad voor wat andere shirts, want voel me zo niet prettig, denk steeds dat iemand het al ziet!
Ik heb gisteren nog 2 van die kleine broekjes gekocht, en 2 fotolijstjes voor de opa's en oma's, doe ik zo'n gedichtje in. Heb jij al wat gekocht voor dat kleine hummeltje??
Heb vandaag voor een echo gebeld, 25 augustus een echo laten maken, nog ruim 4 weken!! De tijd lijkt nu al te kruipen! En wil het zo graag vertellen, maar mijn man wil het liever nog niet, het is dan ook pas 3 weken waarschijnlijk! Spreek je !

Groetjes Dinah

hallo dames,

wij zijn er vorige week vrijdag achtergekomen dat we zwanger zijn van de tweede.
ik heb alleen geen flauw idee hoe lang.
ik ben namelijk in februari gestopt met de pil,
ik ben sindsdien maar 1x ongesteld geworden op 23 mei.
ik heb in tussentijd meerdere testjes gedaan, allemaal negatief.
en vorige week vrijdag eindelijk een positieve test.

maar ik heb voor a.s. woensdag een afspraak gemaakt bij de vk en dan krijg ik meteen een echo, dus ben heel benieuwd  of we al iets kunnen zien en natuurlijk hoe ver we zijn.

groetjes
P.S. ik zet m'n naam hier nog  niet neer, omdat ik weet dat er bekenden meelezen, die nog van niets weten

Hoi!!!
Gisteren getest; twee streepjes! Vol ongeloof, dus vandaag nogmaals gestest en jahoor nogmaals twee mooie strepen!!! En dan voel je je ineens zwanger... We hebben een zoontje van bijna twee. En een tweede is erg welkom! Wanneer ik precies ben uitgeteld is nog onzeker, maar ergens richting 9 april.
Leuk dat er meer meiden ervaringen willen delen.
Groetjes!

Hallo allemaal, ik moet ook maar even mijn ei kwijt, hihi.
2 Juli mijn laatste menstruatie, daarna gestopt met de pil.. Normaal een cyclus van 26 dagen, dus zou maandag moeten gaan menstrueren. Niet dus. Dagje gewacht maar kon het dinsdag niet geloven dat ik na een maand al zwanger zou kunnen zijn. Test gedaan, zo positief als wat.
Ik had wel gelezen dat er een bepaald procent binnen een maand zwanger is, maar kon gezien de moeilijkheden in mijn familie daar niet vanuit gaan. We zijn er, met ons gezonde verstand, vanuit gegaan dat het ook een hele tijd kon duren.
Wel even wennen aan het idee nu. Ik denk dat als je al een tijd gestopt bent je daar al meer aan gewend bent dan nu. Neemt niet weg dat ik me supergelukkig voel hoor.
Ohja, voor de rest van de dames met een positieve test; GEFELICITEERD!!!! Allemaal genieten van dit kleine wonder....

Hoi Allemaal.

ik ben Bloempje 23 jaar en ik ben er net achtergekomen dat wij zwanger zijn.
Ik heb 2 dagen voor m'n NOD getest, dus het is nog mega mega pril. Maar ik voelde en voel nog steeds dat het raak is.
Als alles goed gaat en m'n eitje is goed ingenesteld en op m'n NOD dag komt RD toch niet langs, dan ben ik midden april uitgerekend.

hoeveel ronde's zijn jullie bezig gegweest. Ik zat in ronde 2. Ik ben eind Mei gestopt met pil.

Groetjes Bloempje

Hallo allemaal,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!!
Maandag had ook ik weer 2 strepen op mijn testvenster staan..............
Ik ben heel voorzichtig blij aangezien ik vorige maand een mk heb gehad in de 7e week....Die zette door in een volledige bloeding op 11 juli en we hebben de mazzel dat het nu gelijk weer raak is...... Heb dan ook maar een cyclus van 24 dagen dus dat gaat dan wel lekker snel...
Als alles goed is hopen we volgend jaar rond 13 april een klein wondertje in ons armen te sluiten...Dit zou ons eerste kindje worden.
En op 25 september wordt het voor een hoop van ons spannend las ik al want ook ik heb dan mijn eerst echt bij gyn....

Tot later,

Groetjes Ester

Terug
Bovenaan