Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pergie??? Wat vervelend voor jou ik hoop dat het goed komt en dat jullie kleine hummelke gewoon in je baarmoederer zit.
Ik had het zelf veel last van mijn buik vooral s'nachts moet dan echt een pijnstiller hebben dat vond de VK raar en toen kreeg ik ook een echo om te kijken of ons fummeltje wel in de baarmoeder zat en gelukig was er wel wat te zien nog geen kindje maar wel het vruchtzakje met dooier.
Ik hoop dat jij het zelfde hebt en dat er bij jou straks ook wat te zien is ik voor je liefs Nina
Bedankt voor al jullie lieve reacties en medeleven.
Ik heb goed nieuws, het zit allemaal goed!!!!!! Gelukkig nu kan ik het achter me laten dat het een bbz zou kunnen zijn.
Ik kon namelijk niet wachten en ben vandaag naar de huisartsenpost geweest omdat ik gewoon heel erg pijn had die vervees me weer naar de gyn en die heeft gelijk een echootje gemaakt en toen zag ik heel iets kleins in de vruchtzakje zitten.