April

Hello!

Ester: Hier idem dito! Was in de 1e ronde meteen zwanger en helaas eindigde dit na 11 weken in een miskraam. Ben 18 juni gecuretteerd en in de 1e ronde meteen zwanger! Weet het sinds 26 juli. Heb donderdag een echo gehad (was nacontrole van de curettage) en er was een klein zwart rondje te zien, maar mag morgen weer terugkomen dus hopelijk is er dan meer te zien.
Ester heb jij binnenkort n echo?

Vind het zooo spannend... Ben blij, maar ook zo bang.... Jammer vind ik dat, ik hoop dat ik snel 3 maanden zwanger ben en dat alles goed gaat.

Ik durf nog niet naar het april-moeders forum, weet ook niet wanneer ik uitgerekend ben door de miskraam. Ik denk ergens begin april....

groetjes!

Oh wat spannend dan he jannie..... ik ben nou al zenuwachtig voor de 25e.... Dus ik kan me voorstellen hoe spannend het is...
Ik ga heel hard voor je duimen morgen....ben ook erg benieuwd hoe ver je bent... maar dat kunnen we hopelijk morgen lezen!!
groetjes ester

Hallo meisjes,
Ten eerst allemaal hartelijk gefeliciteerd! Ook ik ben uitgerekend in april, 2 april (volgens een schema op internet), van m'n eerste.
Het valt me op dat jullie allemaal zo vroeg zijn met vertellen. Ik dacht zelf dat na 12 à 13 weken normaal was, wil liever zeker weten dat t goed is. Heb het alleen 1 vriendin verteld.
Heb ook nog geen afspraak bij de vk. Dacht dat ik eerst naar mn huisarts moest en die is nu op vakantie. Had ergens gelezen dat je dat pas na 6 weken kon doen...En morgen ben ik 6 weken. Maar jullie hebben allemaal al afspraken enzo. Voel me een beetje een leek hoor. Wel handig dus zo'n forum
Groetjes

Hi hi,

Het vertellen aan "de hele wereld" doen we ook pas met 11-12 weken maar nu weten de ouders / broers / zussen het al wel, en 2 hele goede vrienden. Moet af en toe wel mn ei kwijt kunnen namelijk.    
Weet wel dat we onze miskraam met best veel mensen hebben gedeeld, het was nou eenmaal zo en we hadden er veel verdriet om. Maar tis toch n soort taboe nog steeds, helaas....

Ester, idd erg spannend... Jij moet trouwens lang wachten op je 1e echo! Poeweej!!! Voel jij je wel eniorm zwanger? Heb zo mijn twijfels soms.. Jammer is dat!

Gr Jannie

Hoi Allemaal,

Het is al aardig druk hier, hahah gezellig allemaal in april bevallen.
Ik heb lang niks geschreven, want heb namelijk een paar dagen in onzekerheid gezeten. Nu eigenlijk nog steeds.

Ik ben vorige week vrijdag naar de gyneacoloog gestuurt door mijn huisarts omdat ik heel erg buikpijn had. Daar heb ze bloed opgenomen om te kijken of ik wel echt zwanger ben, dat was dus wel het geval, daarna hebben ze een inwendige echo gedaan maar er bleek niks in mn baarmoeder, dus geen vruchtzakje, helemaal niks!
Ik moest daarna zondag weer terug komen, ben gegeaan en bloed opgenomen hcg waarde was gestegen, gewoon normaal, maar nog steeds niks in mn baarmoeder, gisteren hetzelfde verhaal.

Ze denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een hele prille zwangerschap dus dat mn eisprong wat later was dan gedacht.
Maar bij een BBZ hoort toch bloed verlies en ongeloofelijk veel pijn in je buik?
Ik heb nu nergens last van behalve  (kleine zwangerschaps kwaaltjes). Dus ik hoop een prille zwangerschap. Woensdag de 13de weer een afspraak ik hoop dan dat er wel wat te zien is.

jeetjemina dat is vervelend zeg.................wat zul jij in spanning zitten...
Ik weet echt niet wat wel of niet hoort, maar ik ga in elk geval voor je duimen!!
Ik zie dat het aprilforum open is dus ga ook maar es die kant op...!!

@jannie... ik heb nu wel meer klachtjes als de vorige keer........veel grotere en pijnlijkere borsten....buik al erg dik en opgezet vooral boven de navel echte bochel...haha
dus ik heb weer verse hoop....!

Hello,

Preggie: wat naar en wat K dat je zo in onzekerheid zit, hopelijk komt het goed meid....

Gisteren hebben we onze echo gehad en we zagen een kloppend hartje!!!!! Zo blij..... Mag over anderhalve week alweer terugkomen voor de volgende echo.

greets Jannie

Hoi hoiii

Ook ik ben zwanger en ja hoor.... ook uitgerekend op 2 april !!!
Het was voor ons de derde ronde.
Ik heb niet veel kwaaltjes, zo af en toe een wat zwaar gevoel in mijn buik en last van hormonen !! kan om niks beginnen te huilen..
Vandaag wel thuis gebleven van mn werk, had vannacht ontzettend slecht geslapen ben giga moe en idd misselijk vandaag Heb ook totaal geen trek in eten
Ook mijn eczeem komt weer terug.dus nog een dipje er bij...

Op woensdag 20 augustus hebben wij ons eerste keer naar de vk.
En we krijgen dan een verwijsbrief mee voor de eerste echo, Deze word in het zh gemaakt. Waarsch kan dat dan binnen een week !
Ik kijk er nu al naar uit, maar  ben onbewust toch een beetje bang voor een miskraam..

Alleen mn beste vriendin is op de hoogte, Zij wist ook als enige dat we met kinderen bezig waren..En ze vroeg me of ik al rdtjes had... en wou niet liegen
En een collega weet het, is ook een vriendin, want ik werkte met haar en werd ineens misselijk. dus ja... en toen deed ze een gokje...
We vertellen het onze ouders pas wanneer we de eerste ehco hebben gehad zodat we zeker weten dat alles goed is. Wanneer het niet goed zal zijn, zullen we het ook wel vertellen maar wil gewoon eerst zekerheid.

Waren jullie al lang "bezig?"

Terug
Bovenaan