Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Lieve dames, na bijna vier jaar proberen ben ik nu 7 weken zwanger via een tweede ivf traject. Kan het nog niet geloven. Gisteren een mooie echo met kloppend hartje gehad. Ik ben vooralsnog op 3 april uitgerekend. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Ik ben gelukkig alleen moe, geen andere kwaaltjes. Groetjes! 
 
Wat fijn voor alle mama's met een goede eerste echo! Kan niet wachten op de mijne op 6 september.
Bij zijn ze vanmorgen geweest van Moeders voor Moeders en test was knalpositief. Dat geeft na die bloeding (hoe klein ook) weer moed :)
@Fabienne dat is toch niet erg? Ik ben een dekentje aan het breien en heb ook al een eerste setje kleertjes (met tekst mijn eerste kleertjes) gekocht. Voor mij is het helpend om ervan te genieten, dus waarom niet?
 
Daisy, wat fijn, gefeliciteerd met de mooie echo.
Een van de aanstaande oma's heeft ook al het een en ander gebreid voor onze baby. Prima toch. Lekker genieten van de zwangerschap. Ik wil in ieder geval niet de dagen doorbrengen met het idee dat het nog fout kan gaan. Op zo'n teleurstelling kan ik me toch niet voorbereiden.
Juul, wat mooi om te lezen! Gefeliciteerd!
Famke, heb je al een echo gehad? Dat je verloskundige met die duur komt? Of heb je toevallig een cyclus van 35 dagen?
 
@grada top! ik ben deze week ook begonnen met mvm lief dekentje ook erbij gekregen he! :)
 
@lovis wat leuk dat ze al lekker fanatiek zijn en al wat heeft gebreid!
 
ik vanochtend even een stress momentje pfff ineens geen zere borsten meer! weer veel zachter ipv zo hard nouja nog 1 dagje wachten op de echo..... 
 
Ik heb eigenlijk al een week een spierpijngevoel bij mijn schaambot. Herkennen jullie dat? Wat kan dat zijn? Qua zwangerschapssymptomen heb ik eigenlijk nergens last van. Soms zere borsten, maar dat is dan de volgende dag weer weg. Morgen komt iemand van moeders voor moeders, ik ben benieuwd. Dan heb ik weer een test:)
 
 
fabienne dat herken ik wel oprekken van de baarmoeder zei de vk vorige x tegen mij! leuk mvm! ik werd er helemaal blij van weer een test... en leuk kadootje :)
 
Ik heb soms als ik beweeg of opsta ineens pijn laag in buik. Soort spierpijn oid. Geen last van schaambeen. Mijn borsten deden gister ook opeens geen pijn meer. Stom hé, dat ie je dan direct zorgen gaat maken! Ik vind het wel een beetje gedoe om in die maatbeker te plassen. Hoe doen jullie dat? Hij is best groot en ik wil wel op de bril zitten, om goed en ontspannen uit te kunnen plassen.

Iris, hoe ver ben je morgen? Ik heb de 29e de echo. Kan niet wachten!

 
 
Terug
Bovenaan