@ Iris zeker! Totally in love met dat dekentje/badcape ❤️? heb em vol trots aan mijn man laten zien en had moeite hem op te bergen. Zou er het liefst de hele dag mee kroelen hahaha
@Fabienne voor mij was de mvm test heel geruststellend, had een dag ervoor een kleine bloeding gehad. Ook hele vriendelijke vrouw ?
@Lovis ik mag maandag pas starten met mvm (dan is het voor mij week 6) dus heb nog ff de tijd om het uit te dokteren, maar ik denk dat ik het op dezelfde manier als Iris ga aanpakken.
@Chantal proficiat! Was bij mij ook met eerste test, heb paar dagen later opnieuw gedaan en toen was het veel duidelijker.
@Anne ja mijn weerstand is ook ineens een kriem (veel snotteren). Probeer zo gezond mogelijk te eten, heb voedingssupplementen voor zwangere vrouwen, douchegel met eucalyptus. Daar probeer ik het mee vol te houden en goed luisteren naar mijn lichaam. Eventueel kun je ook zoutoplossing neusspray gebruiken, alleen ik kan daar niet zo goed tegen vanwege gevoelige slijmvliezen door astma. Mvm is anoniem, staat niks op de auto, tassen etc en ze denken ook echt met je mee. Woon in een dorp dus dan is dat extra belangrijk. Hoop dat je zo bent gerustgesteld en goed dat je hieraan meedoet! Alle mama's to be die hieraan meedoen ?