Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Lovis ja ik doe de maatbekee voorlangs vasthouden en dan op de bril gaan zitten haha ma wel onhandig idd zo groot!
Ik ben morgen dan precies 7 weken... als morgen alles goed is lijkt t me ool leuk om zo'n 9 maanden boekje bij te houden :)
 
 
Hallo allemaal !!!

Ook ik heb net getest en zou als het klopt in april een kindje verwachten.

alleen nu vond ik mijn test streep wel vrij licht is iemand hiermee bekend ?

Groetjes
 
Heej Anita. 
Gefdliciteerd! Ik had eerst ook een heel
licht streepje maar nadat ik later nog eens testte was hij al donkerder. En ze zeggen altijd een streep is een streep  
echt spannend iris. Ga je ons op de hoogte houden?
hebben jullie het idee dat jullie weerstand minder is nu je zwanger bent? Ik namelijk wel. Ben eigenlijk nooit ziek maar nu dus wel en ik eet meer fruit dan ik ook heb gedaan 
 
Ik wil ook mee ga doen aan moeders voor moeders maar heb hier wel een vraag over.
als die vrouw langs komt voor een intake is dat een anonieme auto of 1 met reclame anders weet meteen heel de straat al hoever het is denk ik Haha 
 
Anne, helemaal anoniem hoor. Bij mij woonde ze toevallig in de buurt en kwam ze lopend. En je kunt al je twijfels ed bespreken. Ze realiseren zich heel goed dat vaak (bijna) niemand het nog weet.
Chantal, gefeliciteerd! Welke test heb je gebruikt? De Kruidvat twee voor vijf euro is vrij gevoelig. Als je die over twee dagen met ochtendurine gebruikt zou je al een duidelijker resultaat moeten krijgen. Wanneer was je eerste dag laatste menstruatie en wanneer verwachtte je ongesteld te worden?
Anne, ik ben erg snel moe, word misselijk van alle geurtjes in de binnenstad. Ook erg snel duizelig en slapjes. Volgens mij stopt je lichaam al z'n energie in het groeiproces van de baby, dus zou goed kunnen dat je weerstand wat minder is.
 
@ Iris zeker! Totally in love met dat dekentje/badcape ❤️? heb em vol trots aan mijn man laten zien en had moeite hem op te bergen. Zou er het liefst de hele dag mee kroelen hahaha
@Fabienne voor mij was de mvm test heel geruststellend, had een dag ervoor een kleine bloeding gehad. Ook hele vriendelijke vrouw ?
@Lovis ik mag maandag pas starten met mvm (dan is het voor mij week 6) dus heb nog ff de tijd om het uit te dokteren, maar ik denk dat ik het op dezelfde manier als Iris ga aanpakken.
@Chantal proficiat! Was bij mij ook met eerste test, heb paar dagen later opnieuw gedaan en toen was het veel duidelijker.
@Anne ja mijn weerstand is ook ineens een kriem (veel snotteren). Probeer zo gezond mogelijk te eten, heb voedingssupplementen voor zwangere vrouwen, douchegel met eucalyptus. Daar probeer ik het mee vol te houden en goed luisteren naar mijn lichaam. Eventueel kun je ook zoutoplossing neusspray gebruiken, alleen ik kan daar niet zo goed tegen vanwege gevoelige slijmvliezen door astma. Mvm is anoniem, staat niks op de auto, tassen etc en ze denken ook echt met je mee. Woon in een dorp dus dan is dat extra belangrijk. Hoop dat je zo bent gerustgesteld en goed dat je hieraan meedoet! Alle mama's to be die hieraan meedoen ?
 
 
Terug
Bovenaan