Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

kiara vervelend vd mk en wat heerlijk dat je gister een kloppend hartje had!
 
nou de spanning is nu wel aanwezig hoor vrijdag de 1e echo pffff merk dat ik het moeilijk vind om dingen te doen en niet stom te gaan zitten wachten... vind het zooooo spannend of er nu wel een ukje groeit pff 
 
Ik was zo zenuwachtig...
Maar wij hebben net de eerste echo gehad en wij hebben het hartje zien en zelf al horen kloppen.
ben nu 7 weken en 1 dag. 
Ben zo opgelucht vooral omdat ik vorig jaar een leegvruchtzakje had!
helemaal verliefd ???
 
Daisy wat geweldig! Hoop dat ik je achter a ga hha wij hadden ook een leeg vruchtzakje en vrijdag met 7 week de echo..
Hoe voel jij je?
 
Spannend Iris, heel veel succes vrijdag! 
Ik voel mezelf opzich wel goed.
wel meer vermoeid, gevoelige borsten, meer afscheiding en pukkels & tja ook mijn humeurtje lijd er soms wat onder ?
en hoe voel jij je?
beter gevoel dan de eerste keer? 
 
Daisy ja mn eerste gevoel was nu is t goed! Maar hoe dichterbij de echo komt hoe onzekerder ik me voel..
Wel veel misselijk en moe erg zere borsten en idd ook pukkels overal... haha vorige x was ik alleen wat vermoeid maar ook niet zoala nu dus wat dat betreft... maar jah zeker is t nog niet...
Hoe voelde jij je de 1e x?
 
Hallo! Wat leuk! Il heb 2 weken geledem positief getest en ven nu zon 6 weken en 2 dagen Zwanger volgens de verloskundige. Mijn laatste menstruatie was op 26-6 dus je zou zeggen dat il al 7 weken zwanger ben.. heel apart. 12 sept eerste termijnecho dus nen benieuwd wat er dan uit komt en hoelang ik werkelijk zwanger ben. Het is ons eerste kindje na 8maand proberen eindelijk gelukt!! Zo blij!! Heb eigenlijk haast geen kwaaltjes en jullie? Hen alleen pijnlijke borsten en af en tpe kleine krampjes in mijn buik. Ook snel vermoeit en ala k dan op bed lig kan ik amper in slaap komen..
 
 
Allemaal in spanning dus! Dat is echt vervelend:) ik mag op 11 september voor de eerste echo. Nog 4 weken wachten:) tot die tijd maar genieten van het idee dat ik zwanger ben! 
Vrijdag komt iemand van moeders voor moeders, daar ga ik aan mee doen als het lukt!
en ooja...namen...dat gaat bij ons nog een ding worden, we hebben totaal niet dezelfde smaak:) haha.
en is het heel dom dat ik al een knuffeltje heb gehaakt? En superschattige schapen slofje...:p ?
 
 
 
Terug
Bovenaan