Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Goedemorgen meiden en gefeliciteerd voor de nieuwe mommy's to be.
Vanmorgen is voor mij slecht begonnen, ben bloed verloren. Niet veel en helder rood maar was toch flink overstuur.
Moet vanmiddag verloskundige bellen voor overleg, want het is nog te pril om met zekerheid te kunnen zeggen of het goed is of niet bij een echo.
pff hoop zo dat het allemaal goed zit! Ik houdt jullie op de hoogte
 
 
Hier ook vorige week positief getest' een heel licht streepje.
We waren er eerlijk gezegd niet mee bezig' na 3 jongens 16' 12' 10 en een meisje van 9.
Maar we zijn dolgelukkig' toen ik ging terugrekenen' dacht ik zelf dat ik rond de 6 weken was.
Maar afgelopen vrijdag kreeg ik een bloeding' ik was helemaal overstuur' dacht meteen een miskraam.
Gister kon ik dan eindelijk bij de gynaecoloog terecht' en het was zo pril' waarschijnlijk nog geen 4 weken wel had ik al verdikt slijmvlies' en moet over 2 weken terugkomen.
Het kunnen 2 dingen zijn: een innestelingsbloeding of een vroege miskraam' maar ondanks dat dit mijn 5e kindje wordt' heb ik geen ervaring met beide.
Ik heb ook geen krampen en mijn zwangerschapssymptomen zijn er ook nog steeds.
Zijn er mensen die dit herkennen' waar het wel/niet is goed gegaan' ik ben zo onzeker nu.
 
Gefeliciteerd dames! super leuk he!

grada wat vervelend meid, als het niet doorzet zou je denken dat het niet erg is... kan het een contact bloeding zijn? alles is nu wel veel gevoeliger natuurlijk! nou sterkte vanmiddag hopenlijk kan je vk je geruststellen :)

 

hier wisellen de klachtjes zich af dan weer heel moe dan weer wat misselijk en die zere boobies blijven! vind het allemaal zo wonderlijk dat je telkens andere dingen voelt en maakt ook wat onzeker van is dat normaal?!
 
Hoi Meiden, ben zover (als kan) gerustgesteld. Waarschijnlijk een bloedvaatje. Verder zover geen krampen gelukkig, dus nu afwachten. Kan ECHT NIET wachten tot die echo. Jemig, als alles goed is spring ik een gat in de lucht denk ik!
 
 
Wat een heerlijk nieuws Andrea, gefeliciteerd! 

Grada, een beetje bloedverlies betekent meestal niks! Was het helderrood of juist niet? Na seks en bv. Persen bij een grote boodschap heb je al snel kans op een kleine bloeding. Succes met afwachten!

Gabrielle jij ook gefeliciteerd. Hopelijk zit alles goed.

Iris, bijna alles is nu normaal, want er bestaat geen normaal ;)
 
@Lovis ja het was helderrood en niet zoveel. Maar mijn hemel wat ben ik geschrokken!
@Iris 6 september heb ik mijn echo, kan echt niet wachten!
Merk dat het toch wel een beetje maalt in mijn hoofd, ondanks dat ik nog steeds wat dingetjes voel als vermoeidheid en gespannen borsten.
Gelukkig heb ik goede afleiding nu en probeer zoveel mogelijk van het positieve uit te gaan
 
Hoi dames
 
Mijn vriend en ik verwachten ons eerste kind samen. Ik heb twee kindjes uit een eerdere relatie. 
We zijn op 4 april uitgerekend. Dit is de 7e week. Omdat wij in februari al een miskraam hadden houden wij het nog even geheim. Tot zolang dit kan. 
Ik ben voor het eerst in een zwangerschap zo misselijk dat ik elke ochtend en avond uren boven de pot hang. Mijn borsten zijn super gevoelig. 

In deze zwangerschap kreeg ik ook flinke bloedingen dus ging ik van het ergste uit. Gister kwam daar verandering in. Een kloppend hart. Wel krijg ik meer echo's. (23 augustus volgende) ivm met het bloedverlies. Ik verlies nog wat druppels maar ben nog erg ongerust. Tot de 23ste want dan vertel ik
 
hoe het verliep! 

 
 
Terug
Bovenaan