Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Lekker van genieten, doen wij ook! 
Het is en blijft toch hele bijzondere ervaring.
en voor iedereen die binnenkort ook een echo heeft, heel veel succes en plezier gewenst. 
Fijne dag dames ?
 
 
 
Ik zit even met jullie mee te lezen hoor! Wat een mooie verhalen! 
Lijkt me echt bijzonder om met 6 weken een echo te mogen krijgen!!
gefeliciteerd alle dames!!
 
Ik ben er samen met mijn vriend 3 weken geleden dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje! Super spannend!
Ik ben echt zo ontzettend blij dat het zo snel is gelukt en dat wij hiermee gezegend zijn, ik ben alleen ontzettend bang. Het is zo spannend, ik heb ook totaal geen last van zwangerschapskwaaltjes. Ik merk alleen dat ik snel buiten adem ben en moe ben. Daardoor is het allemaal nog zo onwerkelijk. 
Zijn er moeders die daar ook last van hebben of misschien tips hebben hoe ik mezelf een beetje kan ontstressen? 
Alle andere vrouwen die in verwachting zijn hier, gefeliciteerd!
liefs.
 
Hoi Iris, 
Snap ik, en ondanks die vervelende reden 'waarom' toch wel erg fijn dat je zo snel een echo kreeg! Fijn ook dat alles goed lijkt! 
Hier nog steeds spanning. Vanmorgen tweede test gedaan en weer maar een ieniemini streepje. Maandag ga ik denk ik HA bellen en vragen om bevestiging. Eergisteren was ik erg optimistisch en dacht ik een streepje hoe klein ook is toch een streepje maar begin nu wel steeds te tweifelen omdat ik ook nog nergens last van heb of uberhaupt iets voel. 
 
@ lotte; gefeliciteerd!! probeer gewoon lekker te genieten!
 
Terug
Bovenaan