Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Gefeliciteerd weer allemaal!
Ik heb ook bijna geen klachten de ene dag doen mn borsten zeer en de andere dag weer niet ? mn vriend zegt dat ik nog nooit zoveel aan mn borsten heb gezeten haha
Ik huilde normaal om alles en nu ik zwanger ben niet meer hihi
 
 
 
Hallo nieuwe mommy's to be!
ook bij wisselen de klachten & heb soms de gekste moodswings en kan soms ook janken om niks. Verder gespannen borsten, vermoeidheid (heb soms dagen dat ik de hele dag zou kunnen slapen  volgens mij en dan overal behalve s avonds in mijn bed...) verder krampen in mijn buik, rommelende darmen, meer honger en misselijkheid (meestal na het eten, HEEL handig... dus eet in etappes) Verder verscherpte reuk (zo erg dat ik vandaag misselijk werd van iemands aftershave in de supermarkt) en wat verminderde weerstand (lees geregeld niezen/verkoudheidsverschijnselen)
Verder lekker zoveel mogelijk genieten van ons geheimpje. Ook al in babywinkels geweest. Omdat ik tante ben van 5 kleine neefjes en nichtjes heb ik al een aardig idee van wat het allemaal kost wn houdt daarom nu al aanbiedingen in de gaten (met een beetje geluk straks weer sale in het najaar) en kijk ik goed voor winacties (je weer maar nooit)
 
Gefeliciteerd allemaal!!
iris wat moet het een opluchting zijn om z'n mooie echo achter de rug te hebben. 
Ik heb alleen wat gespannen borsten voor de rest nergens last van. Kon voordat ik zwanger was wel eens chago zijn maar dat ben ik nu ook niet meer. Ik voel mezelf alleen nog steeds niet fit maar weet niet of dat komt van de zwangerschap waardoor ik nu miss wat vatbaarder ben. 
Voor ons nog anderhalve week tot de eerste echo❤
 
 
Hallo, ook ik meld me hier.. In principe uitgerekend op 17 april, maar wacht eerst de echo af om het zeker te weten. Ik heb echt heeel erg last van kwaaltjes... Ik eet heel veel, continue honger.. en dat emotionele zoooo herkenbaar, ik huil om alles.. Ik moet mezelf ook inhouden om nog niks te kopen hoor voor de baby, vorig jaar heb ik na 7 week een miskraam gehad.. Dus denk dat ik pas na de echo wat gerustgesteld ben. 
 
 
Gefeliciteerd merel ?
bij mij is vanmorgen iemand van moeders voor moeders langs geweest.
was hartstikke leuk. De test was knal positief en die mega zachte Wikkeldekens die je krijgt is ook zo schattig.
het nu nog een beetje echter geworden allemaal 
 
 
Oke dames ik moet ff van me af schrijven.
mn man komt thuis van z'n werk en vraagt hoe het was met moeders voor moeders. Vervolgens vraagt hij wanneer is ook alweer de echo? Ik kijk hem aan en zeg "serieus"?!? (Scoort tie al geen pluspunten)
vervolgens zeg ik als de echo goed is gaan we even de stad om het te vieren met een hapje en de eerste kleertjes uit te zoeken( hadden we 2 weken geleden al afgesproken).
zegt hij ja maar niet de held avond hoor het is donderdag dus dan ga ik nog ff wat drinken met m'n vrienden. (Dit doet hij ieder donderdagavond) ik wor vervolgens helemaal laaiend?? 
ik vin gewoon dan heb net het mooiste nieuws gehoord en gezien in je leven en dan zou je even een paar uurtjes bij mij zijn en dan naar de kroeg gaan. Ik vin dit normaal echt geen probleem wang dat is de enige avond dat hij z'n vrienden nog ziet.maar op z'n moment doe ke dat toch niet? Ik snap geneens hoe hij het uit z'n strot krijgt omdat te zeggen. Hij steekt het op m'n hormonen dat ik zo "overdreven" reageer maar ook zonder hormonen was ik het er echt niet mee eens geweest! Nu is hij kwaad weggegaan en heb ik in woede gezegd dat hij niet meer terug hoeft te komen.(wat hij toch wel doet) 
als het trouwens geen hartje heeft blijft hij wel een hele avond bij mij
ben ik nou egt zo moeilijk?? 
Het lucht al wel op nu ik van me af schrijf
 
Nee denk get niet, zou als het bedaard is nogmaals bespreken en uitleggen dat je het begrijpt dat dit normaal zijn avond uit is, alleen dat dit heel belangrijk voor je is en dit graag een avond met zijn tweetjes wilt laten zijn. Ik denk dat hij het dan wel begrijpt. Veel succes!
 
Nee denk get niet, zou als het bedaard is nogmaals bespreken en uitleggen dat je het begrijpt dat dit normaal zijn avond uit is, alleen dat dit heel belangrijk voor je is en dit graag een avond met zijn tweetjes wilt laten zijn. Ik denk dat hij het dan wel begrijpt. Veel succes!
 
Terug
Bovenaan