Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Saskia, je kunt altijd zelf een echo doen bij zes weken. Alleen dan betaal je het gewoon zelf. Wat voor bevestiging wil je van de huisarts? Heb je al een andere test gedaan (ander merk)? En wanneer is je nod?

Lotte, lastig he die onzekerheid, hoort erbij ben ik bang. Het is ook een spannende tijd en er gebeurt zoveel in je lichaam. Ik heb geen tips om minder te stressen, behalve dat je lichaam gemaakt is om een kind te dragen en een zwangerschap negen van de tien keer goed gaat. 

 
 
Hoi Hoi,
Leuk dat er een april groep is! Volgens de berekeningen 12 april uitgerekend. Volgende week maandag (28 aug) intake en echo! Vind het heel spannend, hopelijk zit alles goed en kunnen we het hartje dan horen:) Sinds donderdag ook gestart met Moeders voor Moeders, daardoor voelt het nu al iets werkelijker.  
Groetjes :)
 
 
 
Nouuuuu hebben jullie ook zo'n last van hormonen ofzo?! Kan echt om de domste dingen janken en vind alles zoooooo erg terwijl ik anders helemaal niet zo ben.
Vind mezelf zown muts ineens snap er niks van
 
Hoi lovis, ja bevestiging of k nu wel of. Iet zwanger ben. Vanmorgen weer getest en het is zo'n mini streepje. Amper te zien. Alleen als je heeeeeel goed kijkt. Heb cassette en dipstick. Als Ha niet kan controleren dan ga ik idd om n digitale. Maar vind die behoorlijk prijzig. Besteed dat geld liever aan kleertjes ?
iris ik heb helemaal nergens last van. Enige wat op begint te vallen is dat ik steeds vergeet wat ik wilde gaan doen maar dat kan ook van alle drukte komen. Ohja en al 1,5 week darmen die in de war zijn. Maar dit kan ik ook nie aan een eventuele zwangerschap linken. Pijn in buik heb ik sowieso erg vaak. Ik krijg daar diclovenac en zaldiar voor maar dat slik ik nu maar niet. 
Dat wachtbankje is zoooooo killing. Ik wil t graag weten ??
 
 
Saskia, de huisarts kan ook alleen maar een urinetest doen of je doorsturen voor bloedonderzoek. Dat bloedonderzoek moet je ook zelf betalen, eigen risico. Dus dat geld-argument snap ik niet ;) Als je de cassette van Kruidvat gebruikt, gevoeliger is er niet. Die reageert al op 10 miu/ml hcg. Je zou verwachten dat het streepje na 48 uur wel donkerder is. Wanneer is je nod?
Iris, verschilt hier per dag, ben wel wat gevoeliger voor zo ongeveer alles. Zelfs als ik het nieuws lees heb ik soms tranen in mijn ogen haha.
 
Lovis ja stom he! Mn vriend is vandaag dagje weg en daar ging k weer waaarom laat je mij alleeeen haha terwijl.k t anders heerlijk vind maar goed zal er wel bij horen.
Gister even rondgeneusd in een babywinkel wat leuk!! En duur.... jeetje
 
Hoi lieve dames.
 
Ik ben Jennifer, getrouwd met mijn liefste man afgelopen April.
deze week zagen wij dat ook ons streepje positief was. 'S middags voor de zekerheid nog een testje gedaan, en ook dik positief.
dit is ons 1e zwangerschap. Als ik het goed heb uitgerekend komt ik uit op 22 april 2018. Laat dit nou toevallig onze trouwdatum zijn. 
Verder heb ik weinig last van kwaaltjes. Wel meerder last van hoofdpijn, verder valt het mee.
groetjes
 
Terug
Bovenaan