Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Anne ik snap je helemaal! Ik had vrijdag de echo hierna moest manlief weer aan het werk komt ie thuis met de mededeling ik heb nog een verjaardag van collega vanavond nou ik ook ontploft! Wat stom! Nou afgesproken dat ie er heen zou  rond half 10 ivm ik ga toch slapen om 10 nu k zo moe ben en hij zou uurtje gaan komt ie potver om 1.30 thuis nouuuuuu en we zouden na de goede echo ook naar babypark :) waar ik al 4 maand na uitkeek omdat ik de vorige x mk had ging het niet door... dus nu helemaal happy zegt ie op zaterdag k heb geen zin ben moe nou je snapt dat was de druppel heb mn zegje gedaan en hij ging toen snel in de auto hahahaha en het was echt genieten zooooo leuk al die schattige spulletjes maakt het toch iets werkelijker dat je daar gewoon voor jezelf kijkt!! 
Zou het met hem overleggen hij kan toch wel x op vrijdag met zn vrienden afspreken dan? Of keer afhaken...
 
Hoi mama's to be
ik heb een vraagje over de app. Ben nu 6 wkn & 1 dag en op app geeft ie ontwikkeling aan voor week 7. Is dit hoeveel de kleine deze week gaat groeien of gebeurd dit pas als ik in week 7 zit. Vindt het nu namelijk een beetje verwarrend. Alvast weer bedankt voor de info!
 
Ik snap heel goed dat jij toen even ontplofte! 
We hebben gisteren avond nog even gepraat en blijft volgende week donderdag avond gewoon een hele avond bij mij.
hij snapt gewoon heel weinig van vrouwen en hormonen. 
Grada ik loop tegen precies hetzelfde aan. En wat wel grappig is bij staat er sinds vandaag ook 6 weken 1 dag
 
Mannen.... ?? fijn dat het uitgepraat is!
En met de telling is het volgens mij zo:
Ik ben nu 5 weken en 5 dagen maar de baby is wel in de 6e week bezig van zn ontwikkeling.
 
 
 
@Anne wat fijn dat het is opgelost!
@kimmie Thanx voor je uitleg. Heb alleen nog een vraag, is je kindje dan al zo groot als staat vermeld of wordt hij dan zo groot ?
 
 
@ grada, ik denk dat hij in een weekje tot zo groot groeit ?
En het is natuurlijk een gemiddelde denk ik hihi maar wel leuk idee ?
 
 
Hahaha, ja mannen. Heel herkenbaar hoor! Ik heb ontzettend last van m'n hormonen en daardoor dus ook erg chagrijnig. Nou moet ik zeggen dat ik hem af en toe wel een beetje afkat, maar hij hakt er ook telkens weer op in en reageert dan precies zoals ik niet wil. Vannochtend heb ik ook tegen hem gezegd dat ie moest googelen op zwangerschaps hormonen. ? Hopelijk snapt ie het dan wat meer.. Hebben jullie inmiddels al meer kwaaltjes? Ik heb al 4 dagen al erge steken onder in m'n buik, en soort menstruatie achtig pijn,word er best een beetje onzeker van.
 
Hoi dames!
 
het weekend testen gedaan en jawel: positief...heb er 4 gedaan voor de zekerheid haha!
volgens de berekening morgen 5 weken zwanger!!
spannend allemaal!
over 2.5 week de echo, daar kijk ik wel naar uit, weten of alles goed is!!
 
leuk om mee te kletsen hier!
 
Terug
Bovenaan