Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

fleur mijn vk zei gister nou deze echo kun je ook wel als de 12 weken grens zien :D dus wij vertellen het gewoon onze ouders wisten het al en zo langzaamerhand weten steeds meer het haha ik had babypark geliked op fb hahaha dus wij kregen al berichtjes van een vriend van uuuh hoe is het bij jullie hahahah
 
@Iris Kip: dat zou heel mooi zijn. Lees allemaal nare dingen over hartjes die stoppen met kloppen. Moet ik ook helemaal niet lezen!!! heb jij het al wereldkundig gemaakt?
 
Fleur ja  brrrr k ken de verhalen ook... maar die kans is maar 2% na een goede termijn echo zei mn vk dussssss k ga gewoon genieten :) je kan t toch niet weten
 
Super dames al die goede echo's!
wij hebben het gisteren geheel bekend gemaakt op fb, bij 11 weken en 2 dagen. 
O daar zit wel veel tijd tussen Iris, bijna 10 weken?
ik krijg om de 4 weken controle, dat is bij hun standaard.
10-10 weer een afspraak staan en 11-10 hebben wij een geslachtsbepaling. 
 
En heb vandaag ook al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo... 
leuk nu al dat regelen voor ons kleine ukje ?❤️
 
Ja wel controle nog hoor met hartje luisteren alleen geen echo meer
Maar misschien vraag k wel 1 voor geslachtsbepaling
 
O zo!
nee klopt, de volgende afspraak luisteren ze bij mij ook alleen naar het hartje.. 
maar heb voor de volgende dag een pretecho gepland voor geslachtbepaling. 
Ben zo nieuwsgierig wat ons ukje word ?
 
Heej dames,
ik ben ook weer terug van weggeweest. Wij zijn lekker een weekje op vakantie geweest.
een dinsdag hebben wij de 2de echo en vind het denk ik nog spannender dan de eerste keer. De eerste x had nog iets van "klachtjes" zoals wat moe en iets gespannen borsten maar nu voel ik helemaal niks meer. Ergens zou ik daar blij mee moeten zijn maar het maakt me ook onzeker.
mocht dinsdag de echo goed zijn dan mag die week ook heel de wereld het weten? ik zou dan 11 weken zijn. 
 
 
 
Terug
Bovenaan