Aprilbabys 2018 (geen Facebook)

Gefeliciteerd @gebruiker!!
lijkt mij wel heel leuk je kindjes dicht op elkaar.
hoe oud zijn jullie?
ik ben 25 jaar en net 1 maand 26 als hummeltje ter wereld zal komen.
ben 3 jaar getrouwd en bijna 11 jaar samen met m'n lieve man.
 
 
 
Gefeliciteerd @gebruiker.
@ Anne ik ben 25, als de kleine komt 2 maanden 26. Mijn man is 28. We zijn komende november 6 jaar een stel, wonen al 2 jaar en 3 maanden samen en zijn 1 maand + 1 dag na de uitgerekende datum (17-5) 1 jaar getrouwd.
Kleintje is sneller dan verwacht, maar zeer zeker welkom! De eerste weddenschappen over wanneer we zouden komen dat we een kindje verwachten, stonden al voor ons huwelijk maar denk toch dat ze ergens wel verrast zijn haha ?
Toch zie ik er wel erg naar uit, naar de eerste echo en dat we het bekend mogen maken en tot die tijd geniet ik lekker van dag tot dag en probeer me zo min mogelijk druk te maken (lukt niet altijd, maargoed ik probeer het)
zHeeft een van jullie toevallig verkoudheidsklavhten? Heb van het weekend echt flink lopen snotteren en nu nog keelpijn. Gisteren kop thee met honing op, maar durf niet te veel in te nemen en ook met thee moet je matig zijn. Heeft een van jullie nog tips?
 
 
Rooibosthee is cafeïnevrij. En je kunt bijvoorbeeld brandnetelthee drinken, kamille met honing kan ook. In de app van Zwanger en zo is een handig onderdeel over eten en drinken en ook de kruiden die je mag. Ik zou geen paracetamol nemen. Gewoon lekker veel rusten. 
 
als je wel paracetamol neemt dan zonder cofiene (of hoe je dat schrijft?!) 
ik ben net 28 (mei) en mn vriend ook we zijn na elkaar jarig! we zijn inmiddels 8 jaar samen waarvan we alweer 5 jaar samen wonen en we ook 5 jaar onze beagle hond hebben :) ik was er al langer aan toe maar mn vriend nog niet! dus vanaf begin april hebben we de condooms in de kast gedaan met de pil was ik al 7 jaar gestopt! en nu na een mk in mei weer zwanger :)
 
Ik ben zo zenuwachtig. Als ik jullie berichten over die miskramen lees.....ik hoop zo dat het goed blijft gaan! 
Ik heb contact opgenomen met de verloskundige, maar nog geen afspraak. Afwachten.
 
ik heb nog geen zwangersschap kwaaltjes, behalve verkoudheid en zere tepels. Gammel ben ik ook wel een beetje, terwijl ik eet zoals anders. Ik ben benieuwd of ik het nog een paar weken geheim kan houden! Het idee dat er een wonder in mijn buik aan de gang is is heel bijzonder. Het eerste waar ik aan denk als ik wakker wordt is: ik ben zwanger?
 
zo bijzonder!
 
Ik ben ook zenuwachtig hoor.
ik ben ook bang dat het toch nog fout zal gaan.
maar ik heb er wel een goed gevoel over. En ik denk maar zo mocht het toch nog mis gaan dan was het waarschijnlijk toch geen gezond kindje. Ik probeer er al wel een beetje van te genieten al komt het echte genieten pas echt als je een mooi kloppen hartje heb gehoord.
 
in ieder geval wel gefeliciteerd! ?
 
ik ben ook stik zenuwachtig hoor haha of er nu wel iets groeit.... kan de tijd wel voorbij kijken tot vrijdag
 
Terug
Bovenaan