Heej damekes,
Hoe gaat ie allemaal??
Ik heb snel even alles bijgelezen, jeetje, wat gaat dat snel als je een tijdje geen tijd hebt gehad om te lezen/reageren. We zitten alweer over de 100 berichten! En wat leuk dat het goed gaat met onze zwangeren. Geniet maar lekker dames. En het lijkt me heel normaal om een beetje onzeker te zijn. Het is toch een mensje dat daar in je buik aan het groeien is! En inderdaad, er aan toe geven (de moeheid dan he) lijkt me het beste! Rust maar lekker uit, jullie hebben de energie hard nodig.
En de dames met de NOD voor de deur, spannend weer hoor!! Hopelijk hebben jullie er flink op los geklust. Ik zit voor jullie te duimen!
Juli, wat erg om te lezen dat het niet gelukt is!!! Hopelijk hebben jullie de volgende keer meer geluk. Ga maar eens goed zitten en neem maar eens wat tijd ............... om al die glitters te vangen .
Summeke, hoe ging je sollicitatiegesprek??? En wanneer krijg je iets te horen?? Wat spannend allemaal! Ik hoop voor je dat je de baan krijgt, ik duim voor je!
Marina x, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar eens goed verwennen vandaag .
B_M, ik vond ook al dat ik erg kort ongie ben tegenwoordig. Twee dagen om precies te zijn. In de tijd van de pil (voor het spiraaltje, dus zo'n 5 jaar terug) was ik altijd 7 dagen ongesteld. En nu stelt dag twee al bijna niks meer voor. Zou dat kwaad kunnen?? Dat zat ik me namelijk al af te vragen. (Wat kan een mens zich toch druk maken he, hahaha) Erg vind ik het in ieder geval niet, ik heb echt een bloed (toepasselijk) hekel aan RD's en dat heeft niks met mijn zwangerschapswens te maken!!
En aan de rest natuurlijk ook een dikke knuffel!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb een paar knetter drukke weken (en vooral weekenden) achter de rug, maar dat is nu gelukkig aardig afgenomen. Ik voel me er nu ook niet echt lekker onder, ben dood moe, allemaal door het gehaast en gestress. Tja, en zo worden we natuurlijk nooit zwanger. Kortom, tijd om op de rem te trappen en de agenda wat leger te laten. Dag 1 van de lege agenda, en het bevalt me prima. Heerlijk met mijn mannetje op de bank en dadelijk optijd naar bed. Ja, ik moet volgende week natuurlijk weer in topvorm zijn .
Zo, ik ga er nu dan ook een eind aan breien!
Good luck to all of you! Dikke knuffel van mij!
NOD
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Marisa7 NOD 17 Juni
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart