Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

@Marina
@Marisa
@Debby

Voor jullie alle drie een dikke knuffel!

@iedereen
Ik moet nog een weekje wachten en heb niet het idee zwanger te zijn. Ik heb wel af en toe steken in mijn buik en (sorry) last met ontlasting. Ik hoef nog niet veel te plassen, dus ik denk niet dat t raak is.

Gisteren trouwens heerlijk uit eten geweest met mijn werk bij de Japanner. Feline is voor het eerst uit logeren, dus die gaan we vanmiddag weer ophalen. Kreegt gisterenavond al wel een sms dat ze heerlijk lag te snurken, dus denk dat het wel goed is gegaan.

groetjes Maris

groetjes Mariska

Hi Ladies,

Ja hier ben ik weer even! Heb het de afgelopen dagen niet helemaal bij kunnen houden omdat we erg druk zijn en het internet er even uit heeft gelegen. Zoals jullie zien ben ik gister ongi geworden . Het voelt wel weer helemaal als vroeger en heb dus liggen krioelen van de krampen gisteravond. Nog geen half uur later had ik meteen helder bloed. Aangezien het nu op dag 28 was heb ik maar het gemiddelde genomen voor de volgende x.

Iedereen die zwanger is gefeliciteerd!

NOD's in aantocht, succes.

HA bezoekers veel sterkte.

En ja ik hoop dat iedereen de gliters heeft gevangen die ik voorbij zag komen.

Ik ga mijn best doen om het vanaf nu weer bij te houden maar moet nu weer aan de slag. Zo snel even boodschappen doen en dan dit weekend nog de laatste dingen uitpakken.

Dikke x

Lieve meiden,

mijn ovu testen zijn nu al een week positief!!!!!! Ik hoop zo dat het nu goed gaat, dat die behandeling dan niet doorgaat is erg jammer maar ik wil zo graag een klein baby'tje, vooral nu mijn oom ook een kleintje krijgt en vriendin bijna zover is, ik was gister aan het winkelen met tante en nichtjes en ik liep met een nichtje even naar de babygedeelte van h&m en ik moest spontaan even huilen (schaam schaam), nichtje zal ook wel gedacht hebben

we waren in een kledingzaak en mijn nichtje paste een jurk (we waren in limburg en wij komen uit brabant, alhoewel ik nu in limburg woon) zei ze waar de verkoopster bij stond mijn gat steekt zo uit! (in brabant heel gewoon maar in limburg bedoel je met gat je anus) dus mijn tante zei zo ja dat is wel zo en mijn andere nichtje beaamde dat ook nog maar eens, nou je had die verkoopster moeten zien (ik lachte me rot vanbinnen) die verkoopster zei nog nee die jurk moet zo zitten zo is dat model en nichtje weer, ja zo steekt mijn gat nog meer uit! dus even daarna zitten we bij de bakker bart en ik vertel het hun van gat betekent hier anus en jullie bleven maar bezig dat je gat zo uitstak, nou we hebben dubbel gelegen! lig nu weer helemaal dubbel!

Marisa heel erg vervelend dat je last van je schildklier hebt, het is inderdaad beter dit even in orde te krijgen maar ik denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat ik hoop dat je vlug weer terugkomt!

Debby, wat enorm klote! even uitrusten op vakantie is wel een heel fijn idee, heeft bij ons waarschijnlijk enorm geholpen en ik hoop bij jullie ook en anders hoop ik dat de ICSI meteen werkt! (weet er niks van dus weet niet of ik nu iets stoms zeg)

Tijgetje wat tof dat de echo zo leuk was en gewoon al een week verder, heb je dan de innesteling gevoeld? En moeten we nu je datum vervroegen?

Mariska1980, hoop voor je dat het wel zo is hoor, mijn vriendin had nergens last van en was alleen overtijd. Spannend dat Feline uit logeren ging lijkt me echt even moeilijk maar het is wel makkelijk als ze dat leuk vind zodat het af en toe kan he

B_M vervelend die duiveltjes maar het goede nieuws is tijgetje kan nu voor een week extra glitters strooien dus misschien is dat net het zetje dat je ei en co nodig hebben! ik hoop het!

dalijk heel vlug de was gaan doen en opruimen, morgen verjaardagsfeest (dinsdag jarig) en hopen dat we buiten kunnen zitten, geeft minder troep he, kunnen gelukkig morgen de vlaai ophalen dan is ie lekker vers!

had nog met christian het moeilijke gesprek dat we stoppen proberen tot na de prikken maar hoop nu dat het helemaal niet nodig is en dan denk ik weer ja maar als ik de prikken gehad heb kan ik weer veel meer maar ik denk wel dat ik wat hulp kan krijgen met de baby als die er is en dan daarna maar prikken zetten! ik vind het nog een beetje een dilemma maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben hoop ik zwanger te zijn en toch zeg ik tegen christian als het zo is bel ik toch pas een paar dagen van tevoren die arts dat de prikken niet doorgaan want stel dat het weer mis gaat en ik zeg deze prikken af dan moet ik nog langer wachten.

fijn weekend iedereen!

Hey Marina. t wordt idd dan een dikke week eerder, 20 feb. En ik weet niet wat ik gevoeld heb. Dat heb ik namelijk ook aan de gyn gezegd van die innesteling. Tja hij zat me aan te kijken of hij water zag branden en schoot in de lach. wat sarcastisch riep hij iets over dat zoiets niet bestaat en waar ik die 'wijsheid' vandaan had. Ik dus dat ik dat van t internet had...hij kon niet zeggen wat t wel was, maar gaf aan dat innestelingspijn niet bestond...tja....ik twijfel wel een beetje aan zijn woorden, maar ja hij is de gyn en wij zijn forummers....hihihi...ach als alles maar goed is dan maakt t niet uit wat ik gevoeld heb toch? en misschien is t vruchtje wel hard gegroeid en lijkt t daarom een week verder....misschien dat dat ook nog wel kan? hoe dan ook...7 weken is 7 weken en ik kijk nu al weer uit naar de volgende echo...

liefs van mij

Voor mij is het weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Inmiddels is mijn vakantie begonnen en kan ik 5 weken gaan genietevan RUST! Heerlijk, even niks wat met school te maken heeft, maar lekker alleen maar leuke dingen doen. Eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen, maar ik voel me zo ontzettend vervelend. Ik ben de hele dag misselijk en hang regelmatig boven de WC. Ik herken dit wel van mijn eerste zwangerschap, maar toen begon het pas met een week of 7. En ik ben ook zoooooo moe! Als zoonlief zijn middagslaapje doet, val ik ook in slaap op de bank en 's avonds lig ik meestal voor 9 uur op bed. Niet echt gezellig voor manlief, maar ik kan mijn ogen gewoon niet open houden.

Verder zie ik dat er weer veel geschreven is. Ik zoek het op het moment niet op om iedereen persoonlijk te reageren.

@noompje80: gefeliciteerd! Het zwangerenbankje begint steeds voller te raken. Ook een maart-mama! Hoe gaat het verder met je?

@tijgertje13: ik las dat je bij de gyn bent geweest. Mooi he zo'n echo! Het is altijd wel heel fijn om een mooi kloppend hartje te zien, geeft toch een beetje zekerheid. En je bent verder dan je dacht. Ook dat hoor je wel vaker.

Ik laat het hier nu even bij. Ik voel weer een enorme vlaag van misselijkheid opkomen en ga even plat.

hallo ladies.....

ik heb vier dagen van hard werken erop zitten!!! gisteren naar een bruiloftfeest geweest en guess what?! ik heb het bruidsboeket gevangen hahaha!!
Ik ving hem samen met met zus en die zei hier neem jij hem maar want ik heb al een kind :) Dus ik loop naar vriendlief toe en hij zegt, "wat heb jij nou weer gedaan?" ik; "euh nou ik heb een blommetje gevangen :D. Zegt ie : 'ja dat zag ik waarom heb je hem niet aan je zus gegeven? "hahaha om je te beschuren toch? Nou wij gaan nog niet trouwenb hoor! zit niet in de planning haha In iedegeval hebben we ons erg vermaakt. Zag veel mensen uit mijn oude buurt waar ik ben opgegroeid.

Ga nu echt ff bijslapen (vannacht om half 4 thuis en om 8 uur weer op) Morgen hele dag oppassen op me kleine neefje (die nu trouwens echt begint te lachen incl de schaterlachjes aaaa gossie)

Heb pijn in me boobs en net rechtsboven me kont...maar denk eerder dat hetkomt door het twisten gister avond dan door iets anders.... alhoewel..zit alweer op dag 30 :D

ik kom ff snel langs terwijl mijn neefje ligt te slapen.

Ik ben vandaag met mijn verkeerde been uit bed gestapt .. alhoewel...mijn vriend was met zijn verkeerde been uit bed gestapt..reageerde daarom wat geirriteerd en toen ben ik toch uit me dak gegaan ??! Was echt niet normaal...ik werd zo kwaad .. geen idee waar dat vandaan kwam! .. hij kwaad weg..ik met een kind op me arm .... hij weer terug...gepraat ... en het ging echt helemaal om niks!

pfff kan af en toe echt een bitch zijn.. maar zo erg...dat herken ik niet in mezelf :(

ga het goedmaken door hem vanavond mee te nemen naar de griek.... voel me nog steeds erg schuldig.

latersssss

Dag dames,

Heb een druk weekend achter de rug met verjaardagen en personeelsuitje, druk druk. Heb nu weer even een weekje vrij, zodat ik en en rondom het huis wat kan hobbyen.
Zit nu op dag 24 van mijn cylclus, nog geen tempratuursverhoging of positieve ovulatietes gehad. Dus we wachten wel weer af, donderdag echo hopen dat ze dan weer wat meer kunnen vertellen. Ondanks dat ik er best veel meer mee bezig ben als de vorige cyclussen (tempraturen, ovulatietesten)  ben ik nu wel rustiger, meer gemoedelijker.

Summeke, maak je niet te schuldig om wat je gezegd hebt, we zeggen allemaal wel eens wat wat niet menen of verkeerd geformuleerd hebben. En vrouwen hebben nu eenmaal wel eens opvliegers als het ze even teveel wordt, daar heb ik ook wel eens last van hoor, en dan hoeft het ook helemaal nergens over te gaan. Mannen zij soms rare wezens en beseffen de dingen niet die wij bedoelen, en begrijpen ons gewoon soms niet zo goed en denken over alles veel simpeler.

Groetjes Nicole

Terug
Bovenaan