Lieve meiden,
mijn ovu testen zijn nu al een week positief!!!!!! Ik hoop zo dat het nu goed gaat, dat die behandeling dan niet doorgaat is erg jammer maar ik wil zo graag een klein baby'tje, vooral nu mijn oom ook een kleintje krijgt en vriendin bijna zover is, ik was gister aan het winkelen met tante en nichtjes en ik liep met een nichtje even naar de babygedeelte van h&m en ik moest spontaan even huilen (schaam schaam), nichtje zal ook wel gedacht hebben
we waren in een kledingzaak en mijn nichtje paste een jurk (we waren in limburg en wij komen uit brabant, alhoewel ik nu in limburg woon) zei ze waar de verkoopster bij stond mijn gat steekt zo uit! (in brabant heel gewoon maar in limburg bedoel je met gat je anus) dus mijn tante zei zo ja dat is wel zo en mijn andere nichtje beaamde dat ook nog maar eens, nou je had die verkoopster moeten zien (ik lachte me rot vanbinnen) die verkoopster zei nog nee die jurk moet zo zitten zo is dat model en nichtje weer, ja zo steekt mijn gat nog meer uit! dus even daarna zitten we bij de bakker bart en ik vertel het hun van gat betekent hier anus en jullie bleven maar bezig dat je gat zo uitstak, nou we hebben dubbel gelegen! lig nu weer helemaal dubbel!
Marisa heel erg vervelend dat je last van je schildklier hebt, het is inderdaad beter dit even in orde te krijgen maar ik denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg dat ik hoop dat je vlug weer terugkomt!
Debby, wat enorm klote! even uitrusten op vakantie is wel een heel fijn idee, heeft bij ons waarschijnlijk enorm geholpen en ik hoop bij jullie ook en anders hoop ik dat de ICSI meteen werkt! (weet er niks van dus weet niet of ik nu iets stoms zeg)
Tijgetje wat tof dat de echo zo leuk was en gewoon al een week verder, heb je dan de innesteling gevoeld? En moeten we nu je datum vervroegen?
Mariska1980, hoop voor je dat het wel zo is hoor, mijn vriendin had nergens last van en was alleen overtijd. Spannend dat Feline uit logeren ging lijkt me echt even moeilijk maar het is wel makkelijk als ze dat leuk vind zodat het af en toe kan he
B_M vervelend die duiveltjes maar het goede nieuws is tijgetje kan nu voor een week extra glitters strooien dus misschien is dat net het zetje dat je ei en co nodig hebben! ik hoop het!
dalijk heel vlug de was gaan doen en opruimen, morgen verjaardagsfeest (dinsdag jarig) en hopen dat we buiten kunnen zitten, geeft minder troep he, kunnen gelukkig morgen de vlaai ophalen dan is ie lekker vers!
had nog met christian het moeilijke gesprek dat we stoppen proberen tot na de prikken maar hoop nu dat het helemaal niet nodig is en dan denk ik weer ja maar als ik de prikken gehad heb kan ik weer veel meer maar ik denk wel dat ik wat hulp kan krijgen met de baby als die er is en dan daarna maar prikken zetten! ik vind het nog een beetje een dilemma maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben hoop ik zwanger te zijn en toch zeg ik tegen christian als het zo is bel ik toch pas een paar dagen van tevoren die arts dat de prikken niet doorgaan want stel dat het weer mis gaat en ik zeg deze prikken af dan moet ik nog langer wachten.
fijn weekend iedereen!