Hey dames,
ik zit me zo op te vreten, en ik moet nog een week archhhhhh
gister naar het ziekenhuis geweest voor gesprek bij geheugenpoli (alleen want christian neemt al zo vaak vrij om me naar het ziekenhuis te brengen) blijkt dat hij eigenlijk bij het gesprek had moeten zijn, dat is ons dus niet verteld
nu ja, 1 september mag ik er lekker vier uur lang testen doen,
mijn ovulatietest is trouwens nog steeds positief, begin er wel een beetje op te hopen dat het goed zit nu maar vind het toch raar, mijn tepels zijn weer bruin geworden en ik heb een opgeblazen gevoel en mijn temp is 37,5, zou het dan toch goedzitten, ow ik wil gewoon ff in mijn buik kijken
NOD:
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 16 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Marisa7 NOD 17 Juni
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
o ja is het een goed idee om de echo's ook op het lijstje te zetten, want ik kan het zo niet meer bijhouden, en vind het wel leuk en spannend voor iedereen!
o ja en ik ben 27 geworden , vind het altijd heel leuk om jarig te zijn, lekker verwend worden en , enz. We hebben het zondag voor de familie gevierd gelukkig want dat kon dan tenminste buiten en dinsdag kwam mijn zusje + vriend en nog een vriendin langs en 2 aug. vier ik het nog eens voor mijn vriendinnen die zo lief waren op vakantie te gaan, nou ja soms heb je niet veel te kiezen natuurlijk (bijv. vriend moet met bouwvak enz.)
@Amber, spannend, dinsdag de echo, is dat dan bij de verloskundige of gyn? En gaat Britt mee baby kijken? En Britt ook bijna jarig, vertellen jullie het dan aan iedereen of wachten jullie nog even? Vervelend dat Jorg zijn dag niet had, vooral voor Britt, geef er nog maar even een dikke knuffel!
stel dat ik nu zwanger ben dan moet ik natuurlijk die spuiten afzeggen in aug, dus dan weet iedereen dat er iets niet klopt natuurlijk, dan zou ik namelijk 8 weken zijn en eigenlijk heb ik geen ander excuus om die spuiten af te zeggen (vertel het liever rond half sept. ivm vorige miskramen) nu ja daar hoef ik me nu natuurlijk nog niet druk over te maken maar ik doe het wel hoor!
@Lentekriebel, lekker aan de klus geslagen? Rust inderdaad maar eens even uit, ik kreeg gewoon bijna een burnout van hoe druk je het hebt
overigens zijn mijn RD'tjes de laatste maanden ook steeds liever en korter (hiep hoi) en nu hoop ik dat ze eens lekker lang opzouten!
@Ikke, getrouwd, gefeliciteerd, hoe was de bruiloft? en nu maar hopen ja!
@Bloesem, voeg je lekker toe aan het lijstje, ik ben erg benieuwd!
@Mispiggy, al een beetje uitgerust? Wel vervelend dat je geen leuke verloskundige hebt, ik ben een beetje aan het balen daarover want ik woon hier in een gat en moet dus een dorp verder naar de verloskundige maar ik weet echt niet wat dat voor mens is? Ben benieuwd, hoop er binnenkort toch eens achter te komen, maar als het niet klikt heb ik geen andere keus want verder werkt er geen in het gebied waar wij wonen, fijn voor haar maar inderdaad niet zo fijn als het niet klikt.
@Summeke, wat maak je het lekker spannend! wanneer ga je weer testen? en gelukkig dat je humeur is verbeterd, zeg maar tegen man/vriend dat ie (bijna)zwangere vrouwen heel erg moet verwennen!
@Mariska1980, wordt bij jou ook erg spannend, en ik begin hier spontaan te huilen, doos, nou ja gelukkig zien jullie dit dan allemaal niet op internet he, lach weer dus het was niet zo erg!
@Noompje, geniet er lekker van! en strooi nog een keertje!
@Tijgetje, mag je binnenkort nog een echo? en wanneer gaan jullie het vertellen?
@Nicole, ik hoop dat ze een ei zien of een baby'tje natuurlijk! Vervelend dat het zo gaat met jullie huis, en niet te lang ruzie maken he
o ja die ovulatietesten geven dus altijd een teststreep en ik heb ook altijd een licht streepje maar als je ovuleert wordt die streep dikker dan de teststreep, nu is ie bij mij deze maand al 12 dagen dikker dan de teststreep wat dus niet echt de bedoeling is, dan kan je ei niet loslaten of misschien ben je zwanger dus ik hoop op het laatste!
@Ellenan, krampen in je kuiten zou toch een kwaaltje kunnen zijn had ik ergens gelezen? weet ook niet hoe dat kan maar ja, stond er toch. ik hoop het toch voor je! o ja en ik ken dus iemand die heeft een infectie gekregen met zo'n echoapparaat hadden ze niet goed schoongemaakt en geen condoom erom, nou dan zit je daar lekker met je infectie, daarom zei ik kijk dat ze er een condoom om doen. De gyn deed er trouwens bij ons standaard een condoom om. Dat vind ik dan weer prettig omdat ik dus voorgaande van iemand heb gehoord. verder zal het toch best vaak goed gaan hoor.
nou ik ga weer eens strijken,
groetjes