Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoi allemaal,

Spannende dag voor mij morgen, morgen krijg ik een echo kunnen ze zien of ik een eisprong krijg/heb. Met de ovulatietesten ben ik nog niks wijzer geworden, we al een paar dagen een donker streepje maar net iets lichter als het teststreepje dus negatief, hij is wel al een paar dagen donkerder als de rest van mijn cyclus want toen zag je helemaal geen streepje of amper. Tempratuur verschillen zijn ook niet goed zichtbaar, dus we wachten morgen maar af.

Vandaag een rot dag gehad, allemaal tegenvallers, we zijn al bijna 1.5 jaar bezig om een huis te gaan bouwen maar het is nog steeds niet zeker en net als we denken dat het goedkomt gebeurt we weer wat waardoor het weer uitgesteld wordt. We hadden een ontwerp laten maken voor nieuwe meubels, maar ik heb maar besloten dat we daar maar even mee wachten totdat we meer zekerheid hebben, terwijl we eigenlijk deze week zouden bestellen. Ook vandaag pittige discussie gehad met moeder en zus, waar  we nu  heel erg verdrietig van zijn. Dus voel ik me nu ook erg onrustig, en ik ben hartstikke chagerijnig.

Ik hoop dat ik dadelijk een beetje kan slapen, ben nu te opgefokt.

"************************"ik vang even heel veel glitters want ik heb ze denk ik hard nodig.

Groetjes Nicole

hoi lieve meiden,

wil jullie erg bedanken voor die lieve reacties.
heb een traantje weggepinkt tijdens t lezen.
we geven de moed echt niet op, en we weten dat t kan dus dat is ook wat  we in ons achterhoofd houden.

voor jullie meiden

veel liefs van mij

Hoi lieve meiden,
Daar ben ik weer even vlak voor mijn werk en tijdens mijn ontbijt (tis echt verslavend hoor!)
Gelukkig nog maar 3 dagen werken deze week en dan een week vakantie!! Oh ben er echt aan toe. Helaas vliegt een week altijd zo voorbij. Dan moet ik nog 4 weken werken en dan hebben we weer 3 weken vrij, dus zo slecht heb ik het niet natuurlijk.
Mijn visite met mijn buurvouw liep uiteindelijk op niets uit, na een uur zijn ze weer gegaan, want Jorg (haar zoontje) had zijn dag niet. Hij lag alleen maar op de grond te krijsen en was agressief. Heel schattig maar niet heus. Je had Britt d'r gezicht moeten zien, echt zielig. Ze wilde zo graag voetballen met hem buiten, maar dan ging hij nog harder gillen op de grond. Ze keek zo beteuterd. Mijn buurvrouw zat dus niet zo op haar gemak zeg maar en dan ook nog 37 weken zwanger. Tja.....
We hebben dus niet echt lekker bij kunnen kletsen.
@nicole.. oh spannend vandaag je echo, hoop zo voor je dat ze een eisprong zien!!
Als ik zo je verhaal lees zijn die ovulatietesten dus net zo vaag als zwangerschapstesten. Geldt hierbij ook niet van .... een streep is een streep hoe vaag ook?? Vervelend dat je je zo rot voelt, op zo'n dag lijkt dan ook werkelijk alles tegen te vallen he. Maar snel weer bijleggen hoor met je moeder en zus, want ruzie is   niks. Laat hier al je frustaties maar los op ons hoor, we kunnen het hebben!
Meid deze is voor jou
@mariska... ik zou eerst een test doen voordat je een echo laat maken hahaha... nee hoor grapje. Morgen is je NOD al, spannend!! Je klachten lijken positief, maar wat je zegt is waar, je lijf kan je behoorlijk in de maling nemen. Nou veel suc-6 morgen he.
@tijgetje... ik zal je even uitleggen wat ik bedoelde met dat randje... Ik wist natuurlijk ook niet wat dat was voordat ik ooit zwanger was. Maar als je baarmoeder groeit komt de hoogte uiteindelijk achter je schaambeen vandaan. Normaal gesproken is je baarmoeder zo klein dat hij (of zij) erachter valt. Als ik nu plat op mijn rug op bed lig en ik voel lang mij schaambeen naar boven richting mijn buik. Dan stuit ik dus op een harder gedeelte, je voelt echt duidelijk dat er wat zit. Nu weet ik niet in hoeverre dat er altijd al zit hoor met 7 weken. Maar bij mijn eerste zwangerschap wees de VK me er natuurlijk op omdat ze dat ging controleren. Ze meten ook zo je buik op. Vanaf je de rand van je schaambeen tot aan de randje van je baarmoeder meten ze op   en tellen hier een aantal cm bij op (ik geloof 4 cm). Dit aantal centimeters komt geloof ik, zeker in het begin, overeen met het aantal weken zwangerschap. Maar pin me er niet op vast he... nu niet onzeker voelen of je wel of niet iets bij jezelf voelt, wij zijn tenslotte geen vk's he.
@marina, fijne dag gehad?? Heb je het nog echt gevierd en hoe oud ben je geworden?? 's avond het grootste kado zeker van je man he, hahaha
@naomi.... haha weet ik eindelijk je naam noompje!! Ja mijn huisje is weer heerlijk aan kant, geweldig... ik wil haar niet elke week over de vloer (letterlijk) hebben om te helpen, maar eens in de zoveel tijd ben ik haar daar heel dankbaar voor. Dat schiet pas lekker op als je met z''n 2-en aan de slag kunt. Ja Britt d'r verjaardag is al over een1.5 week, volgende week zaterdag. Nee echte voorbereidingen nog niet gedaan. Ik ga wel samen met mijn schoonmoeder zelf taart bakken, met prinsessen glazuur.. nou ik denk dat het zo zoet is dat je glazuur van je tanden afspringt, hahaha. Verder een avond van te voren slingers en balonnen ophangen en klaar.
@summeke, nou ik had al wel door hoor dat het helaas negatief was.. je zegt namelijk; maar ja.... negatief zegt natuurlijk ook helemaal niks, want....
Maar wat een onzekerheid he, als je uitgaat van 10 juli en dat is het vandaag. Klote als je zo onduidelijke cyclus hebt. Veel suc-6 vandaag bij de HA. Ik hoop dat hij of zij wat voor je kan betekenen.
@ikke, vertel vertel, uit je verhaal maak ik op, dat je inmiddels getrouwd bent, sneaky! Ik wil alles weten!! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad!

Nou meiden, ik heb helaas niet iedereen gehad, maar moet over 35 minuten al weer richting mijn werk en je raadt het al... ik zit nog in mijn pyama, het kussen staat nog in mijn haar en de kreukels staan nog in mijn mooie gezichtje, hahahaha. Ik moet dus nog duidelijk even plamuren, tja dat heb je als je geen 18 meer bent he. Nou nee hoor, ik overdrijf, maar ik ga zo echt niet naar buiten!

dikke knuffel Amber.

Hee hallo lieve meiden!

Hier weer even een bericht van mij! Jeetje er wordt nog steeds zo lekker gezellig gekletst hier, wordt er helemaal vrolijk van.
Ik zit nu ongeveer een week voor mijn NOD, spannend!!! Moet heel eerlijk bekennen dat ik er afgelopen week echt bijna niet aan gedacht heb. We hebben het weer ontzettend druk gehad, afgelopen weekend verjaardag en kennedymars, maandag en dinsdag had ik een 2-daagse met het management team van het werk, gisteren een vakantie geboekt, morgen hele dag bruiloft en zaterdag vieren we de verjaardag van mijn man! Ook volgende week en dan het weekend zit weer helemaal vol geboekt. Dus tja, dan blijft er maar weinig tijd over om er mee bezig te zijn. Moet ook wel zeggen dat dat wel lekker voelt; niet bij elk dingetje wat je (denkt) te voelen denken: ooo zou het?!?!
Toch begint het nu wel een beetje te kriebelen. maar  ik  denk dat het niet raak is deze maand. Ik voel namelijk echt helemaal niets, ja af en toe steken in mijn buik en 's nachts heb ik veel last van krampen in mijn kuiten. Maar dat leg ik niet in verband met eventueel zwanger zijn. Maar ondertussen weet ik ook dat niets voelen ook niets wil zeggen. Afgelopen maanden dacht ik van alles te voelen en toen was het ook niet, dus tja, raar z'on vrouwen lichaam  Maar goed ik doe wel heel erg mijn best om jullie glitters allemaal op te vangen, dus strooi ze maar goed in mijn richting!!!

Juli: Jeetje meid, wat balen zeg! De tranen sprongen bij me in de ogen toen ik het las. Je zat er waarschijnlijk zo dicht bij! Kop op en knuffel maar extra veel met je mannetje! Dikke kus voor jou van mij

Amber: hahahahaha, wat moest ik lachen om je verhaal van je buurjongetje, zag het al helemaal voor me! wel sneu voor Britt! Hee, wel gaaf dat je je echt zwanger voelt (oh, dat klinkt een beetje raar, maar je weet wat ik bedoel he). En komende dinsdag al een echo, dat lijkt me zo bijzonder! Kreeg jij nu een inwendige echo?? Is helemaal niet eng of pijnlijk hoor! Gewoon niet bij na denken (en dan vooral niet over de houding waar je in ligt) en genieten van het geen je te zien krijgt! Geloof me, ik heb volgens mij al 1000 inwendige echo's en onderzoeken gehad. De eerste keer vond ik het ook heel eng, maar het stelt niets voor. En een condoom om dat echo ding (dat las ik ergens) hoeft echt niet hoor. Die worden speciaal en zeer goed gereiningd uiteraard!

Nicole: Vandaag naar het ziekenhuis! Spannend. Veel succes meid, ik zal aan je denken en voor je duimen (en een kaarsje voor je opsteken als je daar in geloofd) Laat je wel snel weten hoe het was?

Bloesem: Welkom meid! hartstikke leuk dat je met ons meekletst! Wil je wat meer over je vertellen (leeftijd, eerste/tweede/derde/vierde/vijfde/en ga zo maar door kindje, hobby's, werk, verliefd/verloofd/getrouwd?) Ja je leest het goed, we willen alles van je weten!

Mariska: Vandaag je NOD! Spannend! Hopelijk komen de RD's niet! Wanneer zou je willen gaan testen?

Tijgertje: Schaam je niet hoor, ik heb ook heel raar gekeken toen Amber dat schreef van dat randje, had geen idee waar ze het over had! Fijn om te lezen dat verder alles goed met je gaat en dat je echo zo geweldig was! Al een week langer zwanger, gaaf man!

Noompje: Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. dat zou ik denk ik ook hebben. Is toch raar wat er allemaal in je lichaam gebeurt. en je ziet ook nog niets he, dus het is ook nog zo onwerkelijk! Maar meid, geniet er wel van he!

Summeke: He, wat goed om te lezen dat je gesprek zo goed gegaan is. Nu maar afwachten he! jeetje, ons leven bestaat de laatste tijd wel veel uit afwachten, vind je niet?!?! Ach we zullen maar zo zeggen: ons geduld wordt beloond! En succes bij de HA!!!

MissPiggy: Zo te lezen voel jij je echt zwanger hahahaha! Wel een goed teken, maar ik kan me voorstellen dat je het langzaam aan wel zat aan het worden bent! Hopelijk voel je je snel echt zwanger, maar dan op een goede manier! Ook voor jou geldt: probeer er wel van te genieten he! Wat een ontzettend leuk idee van dat shirtje! Ik zou het ook graag op een originele manier willen vertellen. Hoeveel weken ben je nu?

Ikke: En, heb je al getest??????????

Lentekriebels: Ik lees dat jij ook al zo druk bent! Join the club, ik kan er de laatste tijd over mee praten! Maar wel aan jezelf blijven denken he!

Zo dames, ga er weer een eind aan breien! Dit is wel weer een lang, maar wel een lekker kleurrijk berichtje geworden! Alle dames: heel veel knuffels van mij en laten we met z'n allen veel glitters opvangen! Dikke kus!

Hey meiden...hier ook nog eentje in haar ochtendjas!
ik ben vrij vandaag en kwam pas om half 11 me bed uit hihihi mmm lekker!!

ga zo douchen en de strijk afmaken...dan vanmiddag naar de HS dus zal daarna ff komen kletsen hier.

gisteren geklust en daarna 2 x ontzettende kramp in me buik.... denk dat dat me RD's waren die op de poort aan het bonken waren..ik wacht af...

werkze voor iedereen die moet werken!

Hey dames,

ik zit me zo op te vreten, en ik moet nog een week archhhhhh

gister naar het ziekenhuis geweest voor gesprek bij geheugenpoli (alleen want christian neemt al zo vaak vrij om me naar het ziekenhuis te brengen) blijkt dat hij eigenlijk bij het gesprek had moeten zijn, dat is ons dus niet verteld
nu ja, 1 september mag ik er lekker vier uur lang testen doen,
mijn ovulatietest is trouwens nog steeds positief, begin er wel een beetje op te hopen dat het goed zit nu maar vind het toch raar, mijn tepels zijn weer bruin geworden en ik heb een opgeblazen gevoel en mijn temp is 37,5, zou het dan toch goedzitten, ow ik wil gewoon ff in mijn buik kijken

NOD:
Ikke                                                 2e ronde             1e kindje               NOD  10 juli
Summeke                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 10 juli
Mariska1980                     3e ronde             2e kindje                   NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Marina                                           3e ronde           1e kindje                 NOD 16 juli
Ellenan                                         3e ronde           1e kindje                   NOD 16 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD  29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Marisa7                   NOD 17 Juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart

o ja is het een goed idee om de echo's ook op het lijstje te zetten, want ik kan het zo niet meer bijhouden, en vind het wel leuk en spannend voor iedereen!

o ja en ik ben 27 geworden , vind het altijd heel leuk om jarig te zijn, lekker verwend worden en , enz. We hebben het zondag voor de familie gevierd gelukkig want dat kon dan tenminste buiten en dinsdag kwam mijn zusje + vriend en nog een vriendin langs en 2 aug. vier ik het nog eens voor mijn vriendinnen die zo lief waren op vakantie te gaan, nou ja soms heb je niet veel te kiezen natuurlijk (bijv. vriend moet met bouwvak enz.)

@Amber, spannend, dinsdag de echo, is dat dan bij de verloskundige of gyn? En gaat Britt mee baby kijken? En Britt ook bijna jarig, vertellen jullie het dan aan iedereen of wachten jullie nog even? Vervelend dat Jorg zijn dag niet had, vooral voor Britt, geef er nog maar even een dikke knuffel!

stel dat ik nu zwanger ben dan moet ik natuurlijk die spuiten afzeggen in aug, dus dan weet iedereen dat er iets niet klopt natuurlijk, dan zou ik namelijk 8 weken zijn en eigenlijk heb ik geen ander excuus om die spuiten af te zeggen (vertel het liever rond half sept. ivm vorige miskramen) nu ja daar hoef ik me nu natuurlijk nog niet druk over te maken maar ik doe het wel hoor!

@Lentekriebel, lekker aan de klus geslagen? Rust inderdaad maar eens even uit, ik kreeg gewoon bijna een burnout van hoe druk je het hebt

overigens zijn mijn RD'tjes de laatste maanden ook steeds liever en korter (hiep hoi) en nu hoop ik dat ze eens lekker lang opzouten!

@Ikke, getrouwd, gefeliciteerd, hoe was de bruiloft? en nu maar hopen ja!

@Bloesem, voeg je lekker toe aan het lijstje, ik ben erg benieuwd!

@Mispiggy, al een beetje uitgerust? Wel vervelend dat je geen leuke verloskundige hebt, ik ben een beetje aan het balen daarover want ik woon hier in een gat en moet dus een dorp verder naar de verloskundige maar ik weet echt niet wat dat voor mens is? Ben benieuwd, hoop er binnenkort toch eens achter te komen, maar als het niet klikt heb ik geen andere keus want verder werkt er geen in het gebied waar wij wonen, fijn voor haar maar inderdaad niet zo fijn als het niet klikt.

@Summeke, wat maak je het lekker spannend! wanneer ga je weer testen? en gelukkig dat je humeur is verbeterd, zeg maar tegen man/vriend dat ie (bijna)zwangere vrouwen heel erg moet verwennen!

@Mariska1980, wordt bij jou ook erg spannend, en ik begin hier spontaan te huilen, doos, nou ja gelukkig zien jullie dit dan allemaal niet op internet he, lach weer dus het was niet zo erg!

@Noompje, geniet er lekker van! en strooi nog een keertje!

@Tijgetje, mag je binnenkort nog een echo? en wanneer gaan jullie het vertellen?

@Nicole, ik hoop dat ze een ei zien of een baby'tje natuurlijk! Vervelend dat het zo gaat met jullie huis, en niet te lang ruzie maken he

o ja die ovulatietesten geven dus altijd een teststreep en ik heb ook altijd een licht streepje maar als je ovuleert wordt die streep dikker dan de teststreep, nu is ie bij mij deze maand al 12 dagen dikker dan de teststreep wat dus niet echt de bedoeling is, dan kan je ei niet loslaten of misschien ben je zwanger dus ik hoop op het laatste!

@Ellenan, krampen in je kuiten zou toch een kwaaltje kunnen zijn had ik ergens gelezen? weet ook niet hoe dat kan maar ja, stond   er toch. ik hoop het toch voor je! o ja en ik ken dus iemand die heeft een infectie gekregen met zo'n echoapparaat hadden ze niet goed schoongemaakt en geen condoom erom, nou dan zit je daar lekker met je infectie, daarom zei ik kijk dat ze er een condoom om doen. De gyn deed er trouwens bij ons standaard een condoom om. Dat vind ik dan weer prettig omdat ik dus voorgaande van iemand heb gehoord. verder zal het toch best vaak goed gaan hoor.

nou ik ga weer eens strijken,

groetjes

Dag Dames,

Vanochtend voor het eerst positieve ovulatietes gehad heb hem maar voor de zekerheid 2x gedaan en manlief de uitslag laten controleren. Maar geen tempratuurverschil ik varieer nog steeds tussen de 36.1 en 36.3.

Vanochtend ook  naar het ziekenhuis geweest, ze zagen een dominant eitje van 1.2 mm. Dat wil dus zeggen dat hij aan het rijpen is, en als hij boven de 2 cm komt zal hij springen, ik net opgezocht hoelang dat nog kan duren en een eitje groeit gemiddeld zo'n 2 mm per dag dus heb ik nog ongeveer 4 dagen de tijd om flink te klussen.

Nu vraag ik me af we het beste iedere dag kunnen klussen of om de dag, ivm kwaliteit zaadjes.

Voor de rest hebben wij ook een druk weekend voor de boeg, manlief is zondag jarig en we vieren het zaterdag voor de vrienden en zondag met een barbeque voor de famillie, hoop dat het dan een beetje droog blijft.

Bedankt voor jullie steun, heb ik soms heel hard nodig.

Groetjes Nicole

ik voel me op dit moment gewoon ff ontzettend opgefokt.... nee niet door de HS ...  1 blik op mijn overzichtslijstje en hij typte de verwijzing naar de gynaecoloog al. Vertelde dat hij gezien mijn lijstje twijfelde of mijn eisprong wel goed ging ... en of ik die wel had...

afin ik kom thuis en vriendlief is vroeg thuis!! jippie! fijn... ik bel naar het ziekenhuis en maak een afspraak voor 23 juli om 11:20 uur. Ze vragen of mijn vriend ook mee kan omdat dat standaard is tijdens het eerste bezoek ivm onze kinderwens...kijk vriendlief aan en vraag of hij dan vrij kan vragen...zijn respons: "moet ik mee? ja ik weet het niet of ik wel vrij kan krijgen hoor...waarom moet ik ook mee?" hij krijgt van mij een dodenblik en zegt dan dat het morgen vrij gaat vragen en ik vertel tegen de mevr aan de telefoon dat hij gaat proberen erbij te zijn. AAAAAARRRGGG mannen!!

Na het telefoontje wil hij precies van mij weten waarom hij er ook bij moet zijn als het toch om  mijn mentruatie gaat....weet ik veel!! ik heb toch ook geen idee ben ook nog nooit bij een gynaecoloog geweest!! Hallo heb je me wel gehoord?? De dokter twijfelde gelijk aan een eisprong!! hallo denk ff na zeg! de hersens van mannen zijn soms echt net koeienkonten!! net zo groot maar gevuld met stront!

pfff *adem in, adem uit"

kon wel eerder terecht maar moest elke keer werken bij alle data;s die zij opnoemde...dus afwachten maar tot de 23ste!

Ikke
hoe was je bruiloft!!! heb je geboft met het weer??

zwangeren onder ons.... genieten jullie al??

ga nu verder met de strijk......

pff waarom moet ie mee.....tssss

Terug
Bovenaan