Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Hoezo verstrooid, ik vergeet gewoon gedag te zeggen onderaan mijn bericht, wat ben ik toch een muts! Nou, bij deze een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

@Marisa, ik zeg fijn dat ik hoop dat ik sneller uitsluitsel krijg dan een week na de NOD, uiteraard bedoel ik ook dat ik hoop dat jij snel uitsluitsel krijgt!!! Good luck!

Ciao

@noompje

ik weet niet wat ik voel. niet veel eigenlijk. ben wel wat moeier en slaap slechter. Bij Feline was ik ook heel moe al vanaf het begin en op een gegeven moment veel plassen. Heb ik nu niet.
Ik hoop het gewoon zo..... Nu las ik op mijn hyves al weer dat iemand zwanger is (verre kennis) maar haar zoontje is 2 maanden jonger dan Feline en ze is nu al 12 weken. Ben ik dan toch wel een beetje jaloers op... erg he..
Verder is Feline weer vrolijk. Alleen heerst er op de creche (in haar groep) waterpokken. Dus we gaan zondag niet kijken bij mijn achternichtje. Mijn aangetrouwde nicht vond het trouwens super dat ik afbelde! Uiteraard niet omdat ze ons niet graag haar kleine meisje wil showen, maar omdat ze blij was dat ik eerlijk ben over wellicht waterpokken en het gevaar daarvan.
Ik heb bij Feline gehad dat mijn nepzus (ja echt waar...) langs kwam met haar zoontje die rare rode vlekjes had waarvan ze niet wist wat het was. (hoorde ik een week later)   Als ik er nu aan denk kan ik nog boos worden.....

@ Lentekriebeltjes:
Dat begreep ik wel hoor. Ik hoop het ook (van ons allebei ;)). Hier nog steeds geen nieuws. Geen RD's. Manlief en ik zijn wel druk aan de klus, voor het geval ik gewoon een heeeeeeeele lange cyclus heb. Meer kan ik momenteel toch niet doen. Ik probeer mezelf niet gek te maken, hoewel  ik het liefst elk uur wel een test zou willen doen.

Groetjes, Marisa

@misspiggy
vind het wel gek dat opgezette buikje, misschien kan ze nog niet goed tegen het eten dat ik geef? weet jij dat toevallig
verder is ze trouwens al wat liever en niet meer zo jammerig (gelukkig maar haha)

Nou hier ben ik dan gelukkig weer!! internet is weer terug joeppie!!!

20.18 ga nu eerst het vorige topic nog ff lezen en ff reageren daar waar ik kan

Amber
ja hopelijk zwanger terug...geen idee. Ga ik uit van 28 dgn dan was ik dus vruchtbaar in mijn vakantie...ga ik uit van 30 of meer dus daarna. In iedergeval lekker de week vakantie met vriendlief ingehaald...dus afwachten maar weer!
Mijn vriendin zit nog in de roes. Volgende week komt ze 3 daagjes naar mij toe. Ze moet er ff uit en mijn huis staat open voor haar.

Lentekriebel
haha je dacht dat ik vorige week vrijdag alweer terug was? nee joh..ben afgelopen woensdag pas terug gekomen..en me nog duurt nog wel ff hoor... wacht rustig af

Tijgetje
Van harte gefeliciteerd!!! whoehoe zwanger echt cool!!!

Misspiggy
Ook zwanger!! gefeliciteerd!!!!

Wensjertr en bickel (of zoiets) van harte welkom!!

20.30 zo eerste topic doorgelezen ... nu deze nog haha

Nicoleg
voel me je mee hoor! ik ben ook wel een beetje jaloers.. en niet eens op de zwangere maar op de regelmatige cyclussen van anderen.... ik heb ook elke maand geen idee waar ik aan toe ben. Ben van plan binnenkort is naar de HS te gaan om het hier over te hebben

Nou ik reageer niet op iedereen maar heb al jullie verhalen gelezen hoor!!
Ik heb zelf een paar heerlijke dagen gehad. woe nacht om 12 uur snachts weggereden en om 15 uur de volgende dag precies de camping op gereden. do/vr/za/zo en ma echt alleen maar geluierd, naar de markt geweest (en geweldige shirts gekocht voor 3 euro!!) heerlijk aan het zwembad gelegen en langs vrienden geweest in malgrat. Di nacht zijn we om 11 uur vertrokken en woensdag om 3 uur waren we weer thuis. Vriendlief gemist en hij mij ook....heb ik geweten...kwam bijna het bed niet meer uit whahahahaha

Hoop dat ik dit keer een lange cyclus heb want dat zou inhouden dat ik vanaf woe of zo vruchtbaar zou zijn....maar ja ik heb geen idee...jullie kennen mijn situatie...het is echt niet te voorspellen

ga morgen naar mijn ouders (zijn inmiddels ook weer thuis van spanje) en ben morgenavond pas weer thuis. Ik kom dan weer ff buurten

groetjes
van de gebruinde summeke haha

@ Mariska

Ongelofelijk! Dat zo'n mens het lef heeft om de gezondheid van jouw pasgeboren kindje in de waagschaal te leggen! Wij zijn heel streng geweest. Iedereen die belde of ze langs mochten komen, hebben we gevraagd of ze helemaal gezond waren. Niet verkouden, koortslip of wat dan ook. Anders mochten ze niet komen. We hebben haar ook door niemand laten vasthouden. Misschien een beetje overdreven, maar ik voelde me daar het beste bij.

Laten we hopen dat iedereen hier snel zwanger is, ook wij. Veel van mijn vriendinnen en kennissen zijn ook zwanger en ook ik ben een beetje jaloers. Nou waren wij een van de eersten in onze kring die een kindje kregen, dus wij lopen nog voor. En daardoor ging de rest ook nadenken en ziehier het resultaat: allemaal babietjes!

Groetjes, Marisa

@lentekriebels

Het is heel erg, maar ik heb deze week en vorige express veel geklust omdat ik mijn eisprong gehad moest hebben.
Ik wil zo graag zwanger worden en hoop dat het snel raak is. De kinderen en ik ben zwanger aankondigingen vliegen me om de oren in mijn omgeving.
En toch mag ik niet zeuren hoor met een mooi gezond meisie, maar toch...

Terug
Bovenaan