Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Zo mijn baaldag is voorbij, serieus ik vind het wel jammer had immers veel klachten maar het is ook beter want nu kan ik mijn spuiten krijgen en hopelijk beter worden en een gezonde moeder is natuurlijk stukken leuker ook voor een kind

gister waren we bij mijn zwnagere vriendin en gingen we kamertje kijken en wat ze allemaal al heeft, geef ik een badcape want ik vind die zo leuk he, heeft ze die al drie, gelukkig is die van mij iets groter dus die kan ze dan wat later gebruiken of weer weggeven maar ze vond hem wel heel leuk dus ik ga voor het later gebruiken, ze is trouwens maar 4 kilo aangekomen en nu 7 maanden? Ze heeft echt een buik dus hoe ze het doet? moet wel zeggen ze is echt mooi zwanger ja 2 spataders maar als dat alles is.

Lentekriebel hoe was het bij de kaakchirurg? gaat het weer een beetje?

moet verder nog van iedereen bijlezen had echt een baaldag maar goed dat heb ik me ook maar even gegund, zegt manlief doodleuk ja je moet er ook niet zo mee bezig zijn, dus ik weer ja maar als jij zo veel symptomen krijgt + bruine tepels en dus die streep dan wil ik jou wel eens zien en zo katten we lekker door, ben dus nu wel begonnen met een temperatuurlijst te maken, onofficieel zijn we vanaf oktober al bezig dus dan heb ik me lijsten al als ik een afspraak zou moeten maken maar nu zei manlief dus je moet erbij zetten dat vorige maand je ovutesten positief bleven maar ik zo dat heeft er toch niets mee te maken? Wat denken jullie daarover?

groetjes en veel klus en zwanger plezier

Heej ladies, hier ben ik weer.

Bedankt voor het medeleven mbt de kaakchirurg. Ik was echt zo ontzettend bang. Maar alles is echt 100% meegevallen. De ingreep zelf duurde 20 minuten denk ik. En, anders dan ik me kan herinneren, zelfs de spuiten deden geen pijn. Het was een hele leuke arts en twee hele leuke assistenten. Ik moet zeggen dat ik me daardoor erg op mijn gemak voelde. Daarna ben ik naar huis gegaan en op de bank gekropen. Natuurlijk, dat bloed in je mond is absoluut niet lekker (proef het nu nog een beetje) maar dat is eigenlijk het meest vervelend geweest. Tot nu toe dan, hopelijk blijft het zo gaan. Ze hadden me gewaarschuwd dat ik (omdat het er twee waren) er best wel eens wat last van zou kunnen gaan krijgen. Ik heb toen toch pijnstillers genomen (3x) en nu probeer ik het zonder. Het begint nu wel een beetje te zeuren, maar dat is wel uit te houden. Kortom, ik had het veeeeeeeeeel eerder moeten laten doen, hahaha. Nu moet er rechts onder nog eentje, maar die komt na de vakantie.

Zo, nu ga ik weer eens even alles nalezen en reageren. Daar gaan we weer:
Amber: Het houdt maar niet op met je klachtjes zeg. Het scheelt dat het voor een goed doel is, anders lijkt het me geen fijne tijd. Wat geinig van je pa, dat zou de mijne nou ook gebeuren, hahahaha, gewoon zelf de zin afmaken. Ik heb overigens ook nog nooit iets met mijn tanden gehad, muv het weghalen van mijn lipbandje toen ik een jaar of 13 was. Dat was mijn referentie, vandaar dat ik zo bang was waarschijnlijk. Maar het is me heel erg meegevallen. En mijn manneke heeft me heerlijk verwend met drinkontbijtjes en cake (heerlijk, cake om op te sabbelen, haha), dus dat verzacht ook een heleboel.

Nicole: dat vind ik ook leuk, een website. Ik heb er al eentje aangemaakt op babysite.nl. (http://www.ieniemini.babysite.nl/) Nu nog even afwachten tot het actief kan. Inderdaad, dan kunnen familieleden en vrienden die verder weg wonen ook meekijken. Wegens mijn studie heb ik namelijk nogal wat vrienden die ver weg wonen en die ik niet iedere week of maand zie, dan zijn zij er straks toch ook een beetje bij betrokken. En jij geen positive ovu-test meer, dan kunnen we straks hand in hand naar het bankje toe!!!! Gezellig!! Wat geinig dat je mannetje er zo mee bezig is!!! Maakt het nog specialer he. Mijn manneke zit in een onbewaakt moment weer lekker tussen de babykamers en kinderwagens te snuffelen op internet, zo lief. Hij heeft er ook zo’n zin in: ‘hopelijk is het deze keer raak he schat’, zegt hij dan voor het slapengaan, dan smelt je toch. Ik in ieder geval wel, haha.

EllenAn: klopt ook, ik wist wel wat je had, maar kon het me niet meer voor de geest halen. Ik ga voor je duimen de 19de!! En geniet maar lekker van de vakantie en van je mannetje. Mocht de afspraak niet meer nodig zijn, dan is dat natuurlijk super, en anders kun je daarna meteen naar de gyn en kan die je helpen. Toi toi toi!

Ikke: jij bent nu lekker op vakantie, heerlijk hoor!! Geniet er van. Nu heb je alle tijd om eens heerlijk aan de klus te gaan, haha, good luck!! (Je hebt toch wel glitters ingepakt he!) En mocht je in augustus naar de kaakchirurg moeten, maak je niet druk, echt niet. Door de verdoving voel je natuurlijk helemaal niks en daarna gewoon fijn een paar pijnstillers gebruiken, ijs op je wang en lekker plat. Leuk is het natuurlijk niet maar dat heeft vooral te maken met de spanning, met het bloed in je mond en dat je niet zo goed kunt eten de eerste paar dagen. Maar geloof me, dat valt allemaal reuze mee. Ik ben nu erg blij dat ik het (eindelijk) gedaan heb. Het gaat ieder uur beter, ben nu alweer van de pijnstillers af! Haha, heb alleen nog wat spierpijn in de kaakspieren, hahaha.

Summeke: fijn dat je het mandje bij het wachtbankje zet, not!! Zo kunnen de klussers en wachter ser toch niet bij. Ik heb er dus maar even twee mandjes van gemaakt en er ook eentje bij de klussers gezet. Ik heb er natuurlijk ook meteen een paar zelf gehouden, maar niet te veel hoor.

Bloesem: en al getest?? Ik ben erg benieuwd, ik hoop voor je dat het wat wordt deze maand! Good luck en laat ons snel iets weten he!!

Marinax: balen zeg, RD’s!!! Van mij mag je lekker balen hoor, we weten inmiddels allemaal precies hoe je je voelt! Hopelijk hebben jullie meer geluk in de nieuwe ronde in september! Go for it! En natuurlijk ook wel fijn dat er nu wat aan pijnbestrijding wordt gedaan, kun je dan ook helemaal fit een zwangerschap aan!! Ik duim voor je!

Summeke: Lekker joh, 6 weken vakantie. Wat je moet gaan doen? Nou, vooral lekker uitrusten, misschien nog iets leuks in huis (wandje schilderen of zo). Maar ik snap wat je bedoeld, zes weken is wel lang hoor. Maar ik zou vooral lekker mijn huisje op orde maken/houden en veel relaxen!! Geniet er maar lekker van! En wat lekker dat je moeder het nu weet. De mijne heeft me volgens mij ook wel door, maar we praten er verder niet over, dat wil ik ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel graag willen.

Zo, en dat was alweer het laatste berichtje voor nu.
Nog even onze lijst en dan onder het genot van een geprakte banaan en een glas fruitontbijt lekker een filmpje kijken met mijn kerel. Lekker in de joggingbroek……..heerlijk zo’n zondag, hahaha.

Oh ja, alle zwangeren geniet maar lekker, alle klussers veel plezier en alle wachters, you are not alone.....we komen er wel, ik zie jullie wel op het wachtbankje!!

Doei doei!

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart

*zo .... heb de glitters in een mooie verpakking gedaan. Eentje  bij de klussers en bij het wachtbankje hahahaha*

Nou ik ga vandaag lekker naar mijn schoonouders en daar lekker eten.

@lentekriebel ... fijn dat de kaakchirug zo meegevallen is!! Ik ben zelf ook als de dood voor de tandarts...gelukkig heb ik nooit gaatjes of andere ernstige dingen gehad...dus mag nog van geluk spreken.

@nicoleg .. haha daar had ik niet eens aan gedacht!!! mmm dat zou als het zo is wel mijn favo bezigheid zijn dan ja hahaha. Steken zouden een positief voorteken kunnen zijn..maar ja  we weten beiden  uit ervaring dat het dus helemaal niks zegt  maar ik hoop met de volle 100% met je mee!!!! misschien is het wel een innesteling!!

@Marina ... ik denk dat alle info die je kan geven altijd meegenomen is! Ik ben dus ook al twee jaar aan het bijhouden wanneer ik ongesteld ben....gelukkig voor mij want nu heeft dat ervoor gezorgd dat ik gelijk naar de gyn kan! Ik zou gewoon alle bijzonderheden opschrijven hoor dus ook van je positieve ovu testen!!

@kimmie ... hoi hoi..schrijf je nog mee? ik zie dat je in de tweede ronde bent blijven hangen....dat kan een goed teken zijn en inhouden dat je zwanger bent....of het betekend dat je hier niet meer komt... laat je ons even weten hoe het met je is?

@misspiggy...29 juli komt dichterbij!!! spannend hoor zo'n eerste bezoek ... Ik mocht met het eerste gesprek van me zusje mee. Vond het erg leuk en leerzaam.

NOD:
Lentekriebel                         4e ronde         1e kindje                       NOD 29 juli
NIicoleg                                     3e ronde             2e kindje                   NOD 1 aug
B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD 2 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Meisjeb                                         3e ronde             2e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem                                     3e ronde           1e kindje                 NOD 11 juli
Wensjertr                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 13 juli
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart

Dag dames,

Ben net terug van meubels kijken, wij wonen vlakbij de belgische grens, en daar zijn veel meubelzaken op zondag open. We hebben al wat gevonden wat ons aanspreekt, dus dat komt hopelijk wel goed. Op het moment heb ik nog steeds een tempratuursverhoging, maar geen positieve ovulatietest meer (dat is dus definitief voorbij deze cyclus). Dus we wachten maar af, heb wel veel last van eten wat niet goed valt, ik heb er zelfs een beetje last van. Terwijl ik normaal een ijzersterke maag heb, valt alles nu heel zwaar en lijkt wel of dat het niet wil zakken en ergens halverwege blijft hangen. Het maakt ook niet uit wat ik eet, boterham of klein stukje appel of mc-donalds.

MarinaX: ik zou het in ieder geval wel zeggen dat je zolang die positieve ovu test hebt gehad, misschien rijpt je eitje wel heel erg lang, gemiddeld 0.2 mm per dag en moet ongeveer een dikke 2 worden. Mischien test je wel al heel snel positief, bij mij was hij pas positief vanaf een eitje van 1.2 cm.

Lentekriebeltje: Ik vind dat inderdaad ook leuk zo'n website, mijn man heeft voor zijn werk veel in het buitenland gezeten (heel veel verschilende  landen) en daardoor hebben we veel contact met mensen in het buitenland en diegene waar we het meeste contact mee hebben, die weten van de site, en natuurlijk ook alle overige famillie en vrienden en kennissen. Die van mij is al langere tijd online, want ik heb daarop al een dagboek na de geboorte van mijn zoontje al op bijgehouden. Ik heb de site helemaal zelf moeten ontwerpen, want ik heb hem via moerstaal gemaakt. Het zal dadelijk wel gezellig worden op het wachtbankje, want wij zitten er inderdaad bijna tegelijkertijd op.

Groetjes Nicole

Zucht....

Morgen moet m'n mannetje vroeg werken (normaal niet, hij is kok), dinsdag komen schoonouders, woensdag heb ik zelf vroege dienst, dus donderdag is de eerste  ochtend dat we uitgebreid de tijd hebben om te testen, zodat we dan daarna ook nog tijd hebben om te juichen (of te huilen... maar daar denk ik gemakshalve maar even niet aan).

Nog geen spoor van RD's, ik voel helemaal niks! Ik moet wel vaak plassen vandaag en ik moest net vreselijk huilen om dat onkruid in de tuin dat maar blijft komen, ik kan er niet tegenaan schoffelen! Maar om daar nou om te huilen... Zal wel vermoeidheid zijn... Of hormonen... Pfff heb gewoon een rotdag. Tot half 3 gewerkt en ben kapot nu. Ga lekker op de bank liggen met wat glitters!

Wensje... Al getest? Hoe voel je je?

Liefs!

Zo, het weekend zit er weer op en ik ben bekaf!!! Natuurlijk veel te veel gedaan, gelukkig heeft manlief nu ook lekker vakantie en kan ik iets vaker met de benen omhoog. Gisteren zijn we gezellig een avondje weggeweest. Vrienden van ons wonen in Tilburg en daar is het op dit moment kermis. Gigantisch groot en altijd leuk om even overheen te lopen. Dus dat hebben we gisteravond gedaan. We hebben er zeker 3 uur rondgelopen en nog hadden we niet alles gezien, maar om 0.00 vond ik het mooi geweest en zijn we lekker naar huis gegaan. Zoonlief was lekker aan het logeren bij opa en oma, dus vandaag hebben we lekker uit kunnen slapen. Verder gaat het op dit moment redelijk gezien de zwangerschapskwaaltjes. Het overgeven beperkt zich nu tot 2 of 3 x per dag. Valt nog mee......(zucht). Verder ben ik morgen alweer 8 weken, hopelijk over 3 weekjes de echo.

@ellenan:wat knap van jou en je partner dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Zoals je zelf al zegt, geeft dat ineens veel meer rust. Nu lekker genieten van jullie vakantie en wie weet, levert het nog iets moois op!

@nicoleg:hoe is het verder met jou? Ik lees net dat je je NOD op begin augustus hebt staan. Dat duurt dus nog wel eventjes. Hopelijk heeft je man voorspellende gaven en gaat hij gelijk krijgen....

@mijnschatje: alweer de 2e echo gehad. Ik ben stiekum wel een klein beetje jaloers op je. Ik wil ook. Hoe gaat het verder met je?

@lentekriebeltje: even een misverstandje rechtzetten. Ik heb op 29-7 mijn intake bij de vk, helaas dan nog geen echo. Voor de echo moet ik naar het diagnostisch centrum in Den Bosch, waarschijnlijk als ik ongeveer 11 weken ben en dat duurt nog wel eventjes. Inmiddels zit jouw bezoekje aan de kaakchirurg er weer op. Ik heb al gelezen dat het allemaal is meegevallen. Fijn, heb je er in ieder geval geen trauma's aan overgehouden. En heeft manlief goed voor  je gezorgd?

@amber27: zo herkenbaar, die onweerstaanbare drang in bepaald soort eten. Ik vreet de hele dag boterhammen of crackers met kaas, tomaat en komkommer. Gelukkig redelijk gezond. Gistermiddag moest ik perse een McFlurry en aangezien we toch langs de McDonalds reden, zijn we daar even gestopt. Bij mijn vorige zwangerschap was ik, lekker cliche, verslaafd aan augurken. Die vrat ik de hele dag! Wat leuk dat je het aan je ouders hebt verteld, nu kun je het in ieder geval delen met iemand. Wel vervelend dat je man er niet bij kon zijn. Gaat het inmiddels weer iets beter met hem?
@ikke44:volgens mij ben inmiddels al op vakantie, maar alsnog veel plezier! Hopelijk heb je beter weer dan wij hier...... Gelukkig wordt het aan het einde van de week beter en dat komt mooi uit, want dan gaan wij gezellig een weekendje weg. Oeps, ik lees net dat je op de camping in Brabant staat, dan zul je na vandaag wel weg zijn geregend! Respect van mij voor alle kampeerders!

@bloesem27: voor jou een paar spannende dagen. Ik duim met je mee. En dat idee van die vacatures is errug leuk. Die had ik nog nooit gehoord. Hopelijk kun je hem binnenkort zelf gaan gebruiken....

@marinax: wat ongelooflijk ******** voor je! Zo zien we maar weer dat ons lichaam ons goed voor de gek kan houden. Jammer dat deze maand er niet voor het eggie geklust kan worden, maar zoals je zelf al zegt, heeft je lichaam de behandeling wel nodig. Hopelijk kun je er daarna weer voor 100% tegenaan.

@summeke: oh wat lekker, zo lang vakantie te hebben....... Jij zult vast en zeker gaan genieten! Wat knap van je dat je je moeder hebt verteld over jullie kinderwens. Nu kun je het wel delen met iemand, soms zul je dat best nodig hebben

Nou, ik ga de binnenkant van mijn ogen eens uitgebreid bekijken.

Goede morgen!!

Hoe is het met iedereen? Allemaal fijn weekend gehad?
Nog twee weekjes werken en dan hebben wij eindelijk vakantie!!! Moet zeggen dat ik er nu ook echt aan toe ben en ontzettend zin in heb. Zeker nu half nederland vakantie heeft en het eindelijk zomer wordt in Nederland!

MissPiggy: Ja, het geeft inderdaad wel rust dat de afspraak gemaakt is. Al moet ik wel zeggen dat ik afgelopen weekend veel bezig ben geweest met het hele ivf gebeuren. Merk dat ik er eigenlijk maar weinig vanaf weet. maar op internet is gelukkig veel te vinden. Maar je hebt gelijk: Eerst maar eens lekker van de vakantie genieten!
Fijn dat je man nu ook vakantie heeft, gaan jullie nog weg? En heb jij het al aan je ouders of zo verteld van je zwangerschap?
Bloesem: Jeetje, dat jij het zo  lang vol kan houden om niet te testen! Knap hoor! Ik zou geloof ik helemaal gek worden. Kan je niet de wekker morgen of zo wat eerder zetten en dan snel een testje doen? Ja, sorry, maar ben ook zo nieuwsgierig!
Nicoleg: Nou, eindelijk geen positieve ovu testen meer en een verhoogde temp! Dat betetekend dat je je eisprong in ieder geval gehad hebt! Nu maar hopen dat het raak is! Toi-toi-toi!
Lentekriebels: Gelukkig is alles meegevallen bij de kaakchirurg! Nu maar hopen dat je niet ineens alsnog veel pijn krijgt. Bedankt voor je lieve woorden, fijn om te weten dat jullie allemaal zo meeleven!
Marina: ik moet van de gyn ook temperaturen en ovutesten gebruiken en hij vertelde me dat ik alle gegevens op de lijst moet invullen. Op babybrabbel.nl vindt je een mooie lijst die je daarvoor kan gebruiken. Dus ook je ovutesten daarop aangeven!
Summeke: Is helemaal niet raar hoor dat je het tegen je moeder hebt verteld! Is toch juist fijn dat je er met iemand over kan praten. Het valt ook niet mee elke keer! En er is niemand die je beter kent dan je eigen moeder, toch? Bij mij weten mijn ouders, schoonouders en mijn zussen ook dat we bezig zijn, maar dat is meer vanwege mijn medische achtergrond dat je dat wat moeilijker verborgen kan houden. Zelfs op het werk weten mijn chef en naaste collegatjes dat we bezig zijn. Ach ja, is ook wel prettig, hoef je niet veel uit te leggen als je een baaldag hebt!

Ik ben me nu dus alvast wat aan het inlezen op ivf e.d. merk dat ik er eigenlijk helemaal niet zo veel van weet. Nu ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd wanneer ze dan ook daadwerkelijk met ivf gaan beginnen, wanneer ik mijn eerste poging heb zeg maar. Dat ligt er natuurlijk aan of ze verdere onderzoeken moeten doen en wanneer die gedaan kunnen worden, maar ja dat weet ik natuurlijk allemaal pas de 19e. Zou wel balen zijn als we bijvoorbeeld pas in september of oktober de eerste poging zouden hebben.... Ach, daar moet ik nu helemaal niet aan denken!

Ik zag trouwens gisteren op internet nog iets ontzettend leuks: Van die stickers voor op de muur en dat is dan een kinderversje of zo. Zag 1 hele leuke van slaap kindje slaap en dan waren de schaapjes ook echte schaapjes echt heel gaaf! Ik meteen mark roepen en ja hoor, hij vond dat ook heel leuk. Dus als wij de babykamer kunnen gaan inrichten gaan we die zeker bestellen!

Liefs Ellen.

Zo hehe ff tijd om te reageren he, mijn baaldagen zijn weer voorbij, ik verbaas me echt over de weinige rd'tjes die ik deze en de vorige keer krijg maar he blijf maar lekker weg he hoe minder last ervan hoe beter. Baal nog even dat we deze maand niet kunnen proberen maar ach wat is een maand, en zo krijg ik tenminste wel mijn temperatuurcyclus goed in beeld he (want de maand erop hoop ik natuurlijk wel zwanger te worden)
Nou manlief heeft eindelijk de tegeltjes boven de aanrecht geplaatst gister, nu vanavond even voeren, morgen hopelijk stopcontacten en afwerkingslijsten en hij is klaar, o ja en dan overmorgen nog even de tafel en stoelen weer in elkaar zetten he en dan inrichten maar (en niet meer in de bijkeuken koken natuurlijk, zaterdag hebben we een vrieskist gekocht die woensdag wordt geleverd en dan is de keuken eindelijk klaar, dan krijgt manlief een maandje rust en dan in september kan ie lekker aan de bijkeuken beginnen

Mijnschatje, 15 februari is mooi, is er al een buikje te zien? ik ben zo benieuwd!
hebben jullie het ook al verteld?

Amber, leuk hoe je ouders reageerde en je vader die helemaal niks achter dat shirtje zoekt, grappig

zo ik zag ons lijstje net ff nog een paar dagen wachten en dan weer drie nieuwe aanwinsten op het wacht/zwanger bankje ik hoop het maar stiekum hoop ik ook dat er iemand met me meegaat naar het septemberlijstje hoor, alleen is ook maar alleen,

Ellenan, weer opgeknapt zie ik, heel vervelend dat jij het rd'tjes spektakel zo op je dak krijgt, dat zou ik dan best weer even een dagje van je over willen nemen maar ja dat gaat niet he en fijn dat je die afspraak nu hebt staan, scheelt inderdaad enorm en nu maar lekker genieten he!

o ja ik zag op internet dat je m&m's kunt laten drukken, dat vinden wij wel een leuk idee, daar kan wel niet veel op maar wij dachten zo aan roze en blauwe en dan de datum erop dat ie verwacht wordt ongeveer, dat kost 2.90 per zakje en je moet er minstens 15 afnemen dan kom je op 43,50 dat is misschien wel duur maar we vonden het leuker dan een koffertje met logeerdingen, mijn oom en zijn vriendin hebben trouwens roze, blauwe en witte hartjes in een glas aan ons oma gegeven, vond ik ook wel leuk maar dat is al gedaan he verder heb ik nog geen vertel idee misschien iemand nog een leuke?

Summeke als je te weinig te doen hebt (zoals lekker luieren, relaxen en winkelen) kun je altijd nog high tea'en, verwendagje, dierentuin, zwijmelen over baby'tjes, dik boek lezen, zolder opruimen, je omgeving wat beter bekijken (zo kwam ik er zaterdag achter dat we in het volgende dorp kunnen golfen, en er woont een buizerd hier in het bos) en anders heb ik even geen idee. Gewoon genieten!

zal de glitters deze maand netjes in de mandjes laten liggen, bewaar er dan ook een paar voor mij he, of strooi nog een aantal keer

Misspiggy, over drie weekjes een echo, geniet ervan!

ik ga weer even de tegeltjes bewonderen, vind het zo mooi nu het allemaal zo ook bij elkaar past!

knuffel en succes voor iedereen!

Terug
Bovenaan