Heej ladies, hier ben ik weer.
Bedankt voor het medeleven mbt de kaakchirurg. Ik was echt zo ontzettend bang. Maar alles is echt 100% meegevallen. De ingreep zelf duurde 20 minuten denk ik. En, anders dan ik me kan herinneren, zelfs de spuiten deden geen pijn. Het was een hele leuke arts en twee hele leuke assistenten. Ik moet zeggen dat ik me daardoor erg op mijn gemak voelde. Daarna ben ik naar huis gegaan en op de bank gekropen. Natuurlijk, dat bloed in je mond is absoluut niet lekker (proef het nu nog een beetje) maar dat is eigenlijk het meest vervelend geweest. Tot nu toe dan, hopelijk blijft het zo gaan. Ze hadden me gewaarschuwd dat ik (omdat het er twee waren) er best wel eens wat last van zou kunnen gaan krijgen. Ik heb toen toch pijnstillers genomen (3x) en nu probeer ik het zonder. Het begint nu wel een beetje te zeuren, maar dat is wel uit te houden. Kortom, ik had het veeeeeeeeeel eerder moeten laten doen, hahaha. Nu moet er rechts onder nog eentje, maar die komt na de vakantie.
Zo, nu ga ik weer eens even alles nalezen en reageren. Daar gaan we weer:
Amber: Het houdt maar niet op met je klachtjes zeg. Het scheelt dat het voor een goed doel is, anders lijkt het me geen fijne tijd. Wat geinig van je pa, dat zou de mijne nou ook gebeuren, hahahaha, gewoon zelf de zin afmaken. Ik heb overigens ook nog nooit iets met mijn tanden gehad, muv het weghalen van mijn lipbandje toen ik een jaar of 13 was. Dat was mijn referentie, vandaar dat ik zo bang was waarschijnlijk. Maar het is me heel erg meegevallen. En mijn manneke heeft me heerlijk verwend met drinkontbijtjes en cake (heerlijk, cake om op te sabbelen, haha), dus dat verzacht ook een heleboel.
Nicole: dat vind ik ook leuk, een website. Ik heb er al eentje aangemaakt op babysite.nl. (http://www.ieniemini.babysite.nl/) Nu nog even afwachten tot het actief kan. Inderdaad, dan kunnen familieleden en vrienden die verder weg wonen ook meekijken. Wegens mijn studie heb ik namelijk nogal wat vrienden die ver weg wonen en die ik niet iedere week of maand zie, dan zijn zij er straks toch ook een beetje bij betrokken. En jij geen positive ovu-test meer, dan kunnen we straks hand in hand naar het bankje toe!!!! Gezellig!! Wat geinig dat je mannetje er zo mee bezig is!!! Maakt het nog specialer he. Mijn manneke zit in een onbewaakt moment weer lekker tussen de babykamers en kinderwagens te snuffelen op internet, zo lief. Hij heeft er ook zo’n zin in: ‘hopelijk is het deze keer raak he schat’, zegt hij dan voor het slapengaan, dan smelt je toch. Ik in ieder geval wel, haha.
EllenAn: klopt ook, ik wist wel wat je had, maar kon het me niet meer voor de geest halen. Ik ga voor je duimen de 19de!! En geniet maar lekker van de vakantie en van je mannetje. Mocht de afspraak niet meer nodig zijn, dan is dat natuurlijk super, en anders kun je daarna meteen naar de gyn en kan die je helpen. Toi toi toi!
Ikke: jij bent nu lekker op vakantie, heerlijk hoor!! Geniet er van. Nu heb je alle tijd om eens heerlijk aan de klus te gaan, haha, good luck!! (Je hebt toch wel glitters ingepakt he!) En mocht je in augustus naar de kaakchirurg moeten, maak je niet druk, echt niet. Door de verdoving voel je natuurlijk helemaal niks en daarna gewoon fijn een paar pijnstillers gebruiken, ijs op je wang en lekker plat. Leuk is het natuurlijk niet maar dat heeft vooral te maken met de spanning, met het bloed in je mond en dat je niet zo goed kunt eten de eerste paar dagen. Maar geloof me, dat valt allemaal reuze mee. Ik ben nu erg blij dat ik het (eindelijk) gedaan heb. Het gaat ieder uur beter, ben nu alweer van de pijnstillers af! Haha, heb alleen nog wat spierpijn in de kaakspieren, hahaha.
Summeke: fijn dat je het mandje bij het wachtbankje zet, not!! Zo kunnen de klussers en wachter ser toch niet bij. Ik heb er dus maar even twee mandjes van gemaakt en er ook eentje bij de klussers gezet. Ik heb er natuurlijk ook meteen een paar zelf gehouden, maar niet te veel hoor.
Bloesem: en al getest?? Ik ben erg benieuwd, ik hoop voor je dat het wat wordt deze maand! Good luck en laat ons snel iets weten he!!
Marinax: balen zeg, RD’s!!! Van mij mag je lekker balen hoor, we weten inmiddels allemaal precies hoe je je voelt! Hopelijk hebben jullie meer geluk in de nieuwe ronde in september! Go for it! En natuurlijk ook wel fijn dat er nu wat aan pijnbestrijding wordt gedaan, kun je dan ook helemaal fit een zwangerschap aan!! Ik duim voor je!
Summeke: Lekker joh, 6 weken vakantie. Wat je moet gaan doen? Nou, vooral lekker uitrusten, misschien nog iets leuks in huis (wandje schilderen of zo). Maar ik snap wat je bedoeld, zes weken is wel lang hoor. Maar ik zou vooral lekker mijn huisje op orde maken/houden en veel relaxen!! Geniet er maar lekker van! En wat lekker dat je moeder het nu weet. De mijne heeft me volgens mij ook wel door, maar we praten er verder niet over, dat wil ik ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel graag willen.
Zo, en dat was alweer het laatste berichtje voor nu.
Nog even onze lijst en dan onder het genot van een geprakte banaan en een glas fruitontbijt lekker een filmpje kijken met mijn kerel. Lekker in de joggingbroek……..heerlijk zo’n zondag, hahaha.
Oh ja, alle zwangeren geniet maar lekker, alle klussers veel plezier en alle wachters, you are not alone.....we komen er wel, ik zie jullie wel op het wachtbankje!!
Doei doei!
NOD:
Lentekriebel 4e ronde 1e kindje NOD 29 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
B_M 3e ronde 1e kindje NOD 2 aug
Ikke 3e ronde 1e kindje NOD 10 aug
Summeke 4e ronde 1e kindje NOD 15 aug
Ellenan 4e ronde 1e kindje NOD 17 aug
Marina 4e ronde 1e kindje NOD 19 sept
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
Bloesem 3e ronde 1e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e bezoek VK 29-7
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart