Ik moest even spieken wanneer ik voor het laatst iets had getyped, volgens mij is het al weer eventjes geleden.
Hier gaat alles redelijk zijn gangetje. Een druk weekend gehad, uiteraard met leuke dingen. Zondag hebben we lekker gewandeld in de duinen, jammer genoeg zat het weer niet mee en hebben we een stuk in de regen gelopen. 's Avonds hadden we ons voorgenomen om te gaan barbeknoeien. Maar, toen regende het nog steeds. Eigenwijs als we zijn hebben we het toch geprobeerd, maar dat ging niet zoals het zou moeten. Uiteindelijk heb ik me tegoed gedaan aan salade en stokbrood. Vlees lust ik momenteel toch niet. De kwaaltjes worden gelukkig wel iets minder. 's Ochtends nog wel overgeven, maar minder dan voorheen. Moe ben ik wel nog steeds, maar ik ben van nature wel vrij lui ingesteld. Maar sinds een paar dagen krijg ik het avondeten niet meer door mijn keel. Alleen al de gedachte aan warm eten: blegh! Dus eet ik maar een crackertje of een boterham. Ik vind het nu ook wel hoog tijd worden voor de eerste echo. Doordat de kwaaltjes wat minder worden, vraag ik me af hoe het met ons Priegeltje gaat. Zucht, nog op de kop af 2 hele weken wachen en dan weten we het pas.
@amber27: mm, maatje 38, daar pas ik in mijn stoutste dromen nog niet in. Mijn kledingassortiment krimpt met de week. Mijn lievelingsspijkerbroek kon ik na 6 weken al met geen mogelijkheid meer dicht krijgen. Inderdaad ook van die giga-lovehandles. Ik heb van mezelf al een klein buikje en als ik nu zit heb ik (voor mijn gevoel) echt een enorme vetrol. Binnenkort moet ik dus echt gaan shoppen, ik vind alleen de positiekleding niet echt heel denderend. Maar, we zullen het zien, van mijn vorige zwangerschap heb ik nog een ontzettend lekkere joggingbroek, niet echt charmant, maar die zit zo lekker. En wat je zegt over 's nachts plassen, hier nog een. Normaal hoef ik 's nachts niet zo vaak naar de WC, maar tegenwoordig iedere nacht toch minstens 3 keer. Gelukkig snurkt mijn mannetje niet zo heel erg, dus val ik wel weer redelijk snel in slaap. Fijn dat je weer zo'n mooie echo had! En ook fijn dat je je alweer wat fitter voelt. Hopelijk is dat bij mij ook snel.
@bm: en hoe staat de zaken ervoor bij jou? Nog steeds geen duidelijkheid. Heb je er misschien nog een testje er tegenaan gegooid?
@meisjeb: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik lees dat jullie ook nog gaan verbouwen. Ook bij ons staat er nog een verbouwing op de planning (vaste trap, nieuw dak en een dakkapel). Wij hebben in principe alles geregeld, alleen de gemeente wil de bouwvergunning niet afgeven. GGRR!! En aangezien alles bij de gemeente zo vlotjes gaat, zijn we nog wel even bezig. We hopen uiteindelijk toch in oktober te kunnen starten, zodat alles ruim op tijd klaar is.
@bloesem27: toen wij bezig waren voor ons eerste kindje, ben ik ook gestopt met roken. Voor mijn gevoel kwam ik niet aan, maar mijn kleren gingen toch echt strakker zitten. Uiteindelijk toch 5 kilo aangekomen in een paar maanden tijd en die zijn er ook echt niet meer vanaf gegaan.
@marinax: hoe gaat het met je? Ik las dat je het even heel moeilijk hebt gehad. Je emoties even laten gaan, kan zo enorm opluchten.
@ikke44: vergeet maar weer snel wat een totaalruptuur is. Gelukkig hoor je het niet zo heel vaak. Een collega van mij heeft er ooit een grapje over gemaakt, maar toen ik het had meegemaakt, heeft ze dat nooit meer gedaan. Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel last van gehad. Het is heel goed gehecht (onder een ruggeprik). Nu totaal geen klachten meer, gelukkig maar...Heel veel succes op het wachtbankje!
@mariska1980: ik wilde je even succes wensen met je echo morgen! En natuurlijk veel plezier voor jullie vakantie! De mijne zit er alweer bijna op (zucht).
@summeke: leuk artikeltje over borstvoeding??? Ik ben na de eerste regel gelijk gestopt met lezen. Typisch Amerikaans....en hopelijk blijft het daar. (hopelijk stoot ik hiermee niemand tegen het hoofd).
Ik ga nu lekker genieten van mijn appelflapje.....mmmmm! Ik zag ze vanochtend liggen in de supermarkt en ze moesten mee in het winkelmandje.