Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Wensjertr                                 6e ronde           1e kindje                   NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Lentekriebel                         5e ronde         1e kindje                       NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?
mariska08-08                         4e ronde              1ste kindje           nod 12-08

hallo

sorry maar de zwangeren onder ons lukte niets echt was een beetje aan het mutsen
hahahahaha typies ik......
heb me nod aan gepast dat wacht bankje staat zo stom

nou hiet is het zenuwachtige meisje jeetje wat is het hard gegaan zeg poehe

we kunnen niet meer heel veel kaartje en bloemen al gehad echt super
nou nog maar 42 uur en dan is het zo ver aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

zodra ik getrouwt ben ga ik meer schrijven dat beloof ik jullie maar heb het zo druk
sorry sorry sorry

Goeiemorgen dames!

Slecht geslapen vannacht.. Pfff wat was het benauwd op onze slapkamer! We slapen onder een plat dak... Jakkes.

@misspiggy: zucht... jij bent al de zoveelste die zegt dat ze die 'stoppen-met-roken-kilo's' er niet meer afkrijgt! Ik ga toch een poging doen zolang ik nog niet zwanger ben, ik vind het vreselijk! Ik was in oktober al gestopt, niet omdat ik ging stoppen met de pil (dat wist ik toen nog niet hihihi), maar gewoon omdat ik er gnoeg van had. Niet meer roken in de kroeg, de prijs die steeds hoger werd... ik vond het gewoon tijd. Met het stoppen niks geen moeite gehad (terwijl ik tich stevig rookte!) maar JEEEEE wat een eetlust!! Nou ja. Ik zie wel of het lukt.

@mariska0808: Alvast een kadootje voor je bruiloft!
(het is een wenspakje... als je het uitpakt, mag je een wens doen)
Ik wens je een hele fijne dag toe, geniet ervan! Ben wel erg benieuwd naar je jurk... hoe ziet 'ie eruit?
Doe je even uitgebreid verslag hoe het was?

Straks weer werken, bleh.. Op dit moment is de werkdruk erg hoog, 1 collega is weggegaan en 1 collega is langdurig ziek, wat inhoudt dat er 130 % openstaat. En dat in de vakantie periode! Normaal gesproken staan we altijd met 2 vaste collega's, nu werk ik al 3 weken met invallers, erg zwaar. Ik ga elke dag met lood in m'n schoenen naar m'n werk, bah. En ik heb pas 20 september vakantie! Ik hoop dat ik de eindstreep haal, want ik zit er nu al bijna doorheen. We hebben de manager een brief geschreven dat dit geen doen is, veel te zwaar, er moet een nieuwe collega bijkomen, maar de manager zegt gewoon: "Ja, heel vervelend, maar ik heb gewoon niet meer mensen! Dus tja..."
Ik ben daar enorm pissig om. Wat een personeelsbeleid, gewoon wachten tot er echt iemand omvalt!  
Heb gister een open sollicitatie gedaan bij een andere instelling... ben benieuwd!

Nou meiden... Fijne dag allemaal!

Ik wil even lekker klagen. Heb ik vandaag lekker een kindvrij dagje, lig ik met knallende koppijn in bed. Zodra ik mijn hoofd van het kussen optil, begint het overal te bonken. GGRR! Ik heb hier wel vaker last van, dus uiteindelijk zakt het wel weer. Dadelijk maar even een zoutspoelinkje er doorheen spuiten en vragen of manlief m'n nekje  even wil masseren. En dan maar hopen dat het overgaat. Zucht......

@misspiggy....ja erg he...ik heb het wel helemaal gelezen...maar ....nee het komt echt niet in me op om andere kinderen de borst te geven!! blegh! Wat balen dat je nu in bed ligt met koppijn op je kindvrije dag!! hoop dat het snel weer over is!!

Ik ben thuis van me werk....breekt me beetje op ...de kinderen op me werk zijn erg druk en kan weinig hebben. Voel me echt als jandoedel rondlopen af en toe...eerst zo ff lekker douchen en dan relaxen vandaag!

@bloesem ... vervelend zeg dat de werkdruk op je werk zo hoog is...let je wel op jezelf...je kan maar 100% geven! ....ik dacht zelf ook altijd 120% maar ben er wel achter gekomen dat ik niet meer van mezelf kan geven dan dat ik heb :)

Heb het hele lijstje weer ff geplakt en je nod goed gezet mariska0808 ;)..maar heb je nou je nod gewoon verschoven of zijn de rd's wel langgeweest?--> erg nieuwgierig!
Ik geef je ook een  wenspakketje!! alvast heel veel plezier en geluk op je trouwdag!!

NOD:          
Ikke                                                   3e ronde            1e kindje               NOD 10 aug
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug
Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                  NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    
B_M                                                                       3e ronde         1e kindje                 NOD  4 aug

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april

He dames,

Hier even heel kort berichtje want ik ben toch ongi geworden. Ik ben blij dat er iets gebeurd is want die onzekerheid.....ggggggggrrrrrrrrrrrrrr. Het is niet zo erg dat mijn cyclus langer is maar ik lees echt overal dat je in princiepe 14 dagen na ei ongi zou moeten worden. Dit was de eerste 2x ook zo dus vandaar dat hier nu even stress was want ik had echt maandag ongi verwacht.
Vanmorgen dus ongi, in 1x helder bloed, dus misschien alleen maar goed teken ipv de vorige keer een beejte bruinverlies. Nou ja ik zal het de komende dagen in de gaten houden en dan word ik er misschien meer wijs van.

Dus haal me aub van dat wachtbankje af!!!!!

NOD: 4e ronde 1e kindje 10 september

O wat klinkt dat ver weg....

Ik heb 34 dagen genomen, net als dus deze keer. Zo maak ik mezelf niet gek en kan het alleen maar eerder zijn.

Tot snel. doei doei

B_M...euh het is dan toch ronde 5? je stond op ronde 4 namelijk
ik heb het ff op de 5e gehouden en een nieuw lijstje gemaakt!!

NOD:          
Ikke                                                   3e ronde            1e kindje               NOD 10 aug
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug
Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                  NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 5e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april

ben eigenlijk heel benieuwd hoe het is met kimmie en juli 2003....lezen jullie nog mee? zo ja...hoe gaat het met jullie??

Ik ben zo blij! Vanmorgen de echo gehad en er was een duidelijk
kloppend hartje te zien en de frummel en vruchtzak en de grootte van de
baarmoeder waren ook goed!

Ik ben alleen een week korter dan
gedacht (7 weken en 3 dagen) en na 8 weken kunnen ze pas exact de
termijn bepalen, dus ik mag 28 augustus weer voor een echo en dan wordt
de uitgerekende datum vastgesteld.
Nu staat deze ipv 16 maart op 23 maart.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan