Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

he hallo mensen van het goede leven!!
hier ben ik ook weer eens
ik had me laatst teruggetrokken omdat we eerst de verbouwing achter de rug wilden hebben maar de verbouwing wordt vervroegd want......

ik heb net een test gedaan en 2 STREPEN ZEER DUIDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus ik ga over de gene die nog wachtende zijn heel wat glitters uitstrooien!!
***************************************     **************************************************
*************************************         *************************************************
**********************************                   **********************************************
verzamelen maar!!!

volgens de calcurator bij mvm ben ik uitgerekend op 10 april
en het was rondje 4 voor mij

Tot snel weer!!
groetjes van mij

Hoera!!! Nog een Zwangere!!!

MeisjeB, hartelijk gefeleiciteerd!! Wat moet jij je heerlijk voelen nu! Nou meid, geniet ervan!!
Bedankt voor de glitters, ik heb er al een paar ingepikt!
Enne.... Blijf strooien he!!!

@ Amber: Whahahahaha, ik zie het helemaal voor me, lekker met je gulp open op de bank! Maar het scheelt dat dit leuk dik worden is!!
Ik pas zelf ook niet meer in m'n maatje 38, maar dat komt doordat ik een half jaar geleden ben gestopt met roken... Pfff wat een eetlust krijg je daarvan!

Ik merk trouwens ook dat m'n lijf veranderd. Ik vraag me af of dat gewoon erbij hoort, of dat dat een gevolg is van stoppen met de pil...
Het is net of ik van binnen uit dikker wordt ofzo. Lastig uit te leggen... Het slappe, zichtbare  vet dat ik eerder altijd kreeg als ik wat aankwam, is er nu niet. De buitenkant voelt redelijk stevig aan, maar ik kom wel aan en merk dat m'n omvang ook groter wordt. Niet heel erg, maar ik merk het wel. is dat herkenbaar voor iemand? (en dan de zwangeren niet meegeteld hahahaha)

Nou ik ga weer even iets nuttigs doen. Fijne dag allemaal!!

Meisjeb gefeliciteerd meid, geniet ervan!

ikzelf heb het nogal moeilijk, had het eigenlijk niet verwacht maar het zit me toch erg hoog dat we deze maand niet proberen, gister weer een flinke huilbui en ruzie met manlief gehad zo frustrerend, hoor ook van steeds meer mensen dat ze zwanger zijn, ik wil ook!

Hee dames!

Eerst maar weer eens ons lijstje:

NOD:

B_M                                                 3e ronde           1e kindje                 NOD  4 aug
Ikke                                                 3e ronde             1e kindje               NOD 10 aug
Wensjertr                                 6e ronde           1e kindje                   NOD 10 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                   NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                   NOD 17 aug
Lentekriebel                         5e ronde         1e kindje                       NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                     4e ronde             2e kindje                   NOD 5 sept
Marina                                             4e ronde         1e kindje                   NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde             1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                 NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)  
Mariska0808                           2e ronde         1ste kindje             NOD 17juli

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 16 maart, 1e echo VK 7 aug
Meisjeb 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april

@ ikke: wij hebben samen onze NOD zondag!! spannend he?? voel jij al iets??

@ Meisjeb: gefeliciteerd!!!! Geweldig dat het zo snel gelukt is bij jullie en dat je een zeer duidelijke JA IK BEN ZWANGER gezien hebt!! Wens je alle geluk van de wereld toe!

@ nicoleg: om eerlijk te zijn klussen wij (bijna) iedere dag! dat was ook al voor we bezig gingen voor een kleintje. dus wij doen het zeker niet alleen maar rond de eisprong!!

@ marinax: kan me helemaal voorstellen dat je er heel erg mee bezig bent hoor! dat ben ik ook! ben er iedere dag mee bezig en wordt er soms verdrietig van dat het nog niet gelukt is! we willen het zo graag!! maar dat wil iedereen hier, dus vat deze opmerking alsjeblieft niet verkeerd op dames... heb zelfs al een aantal babydingetjes gekocht, gewoon omdat ik ze zo ontzettend leuk vind!! ze liggen netjes in een mandje in mijn kledingkast en af en toe haal ik het er even uit om ernaar te kijken en me voor te stellen hoe het zou zijn als ons kleintje daarin zou passen! haha best een beetje raar he??

@ summeke: wat ontzettend naar voor je oom! hopelijk valt het allemaal mee, maar kan me voorstellen dat je er een rotgevoel over hebt! de opa van mn mannetje is ook ineens erg ziek geworden. van de week allemaal onderzoeken ivm mogelijke uitzaaiïngen, spannend!! leef met je mee meid! en over je eisprong, ik voel hem ook niet volgens mij. krijg altijd een heel erge poetsdrang en heb een klein beetje bloedverlies halverwege de maand dus denk dat dan mn ei in aantocht is... voel ook wel wat steken maar weet nooit of 'het' dat dan is of gewoon iets anders...

@ amber: thnx voor de glitters!! kan ze weer goed gebruiken deze maand!! hoop zo dat het deze maand voor ons ook raak is!! leuk dat je morgen weer mag kijken naar je kleine friemel!! helemaal geweldig toch?? en dat je niet meer in je broeken past, pfff wou dat ik het ook had!! haha (nee hoor, vind het ook errug frusterend als je dikker wordt)

@ bloesem: dat van dat stoppen met roken ken ik hoor! en ook dat je van binnenuit dikker wordt! dat heb ik ook hetzelfde! ging vorige week nog even op jacht naar een bikini, maar ben zonder iets thuis gekomen, niks staat meer!! ben dus maar weer een beetje aan het opletten qua eten, gelukkig zijn die maaltijdsalades van de AH heerlijk en voedzaam en ook nog eens gezond! haha

Nou, het is al met al nog weer een heel verhaal geworden (zou ook weer eens tijd worden!! ) Met mij gaat het goed, ben heel erg aan het duimen dat het deze maand eindelijk raak is, maar ja, we zien het wel. Heb in ieder geval met mn mannetje afgesproken dat wanneer het in november nog niet raak is, we naar de huisarts gaan. We zijn dan 9 maanden bezig... Ik raap nog even snel een paar glitters op voordat ik weer aan het werk ga, ook voor de anderen die zo heel hard bezig zijn!

Dikke kus van wensje en tot snel!

@ marinax: ja daar kan ik ook wel van janken!! sinds we er mee bezig zijn lijkt het wel of er alleen nog maar zwangeren zijn en dat het alleen bij ons niet lukt!!  Kwam zaterdag ook alweer  huilend van de supermarkt thuis... Niet dat ik het een ander niet gun ofzo, natuurlijk wel!! Maar ja, ik wil het ook zo graag!!!!

Dag dames,

Pffff, ik ben hartstikke moe, heb al twee dagen slecht geslapen. Dus kruip dadelijk lekker op tijd mijn bedje in, heb net even een half uurtje in bad gelegen, maar daar was ik te onrustig voor.

Wensje: Heb jij een regelmatige cylus, ivm met het bloedverlies wat je tussendoor hebt? En komt dat overeen met je eisprong en nod?

Ik heb namelijk de afgelopen 3 cyclussen last van tussentijds bloedverlies, (2dagen) maar zijn bij ruim voor mijn nod.
1x 18 en 19de dag van een cyclus van 45 dagen
2x 14 en 15de dag van een cyclus van 42 dagen
en vandaag op de 11de dag, dus het lijkt erop dat mijn cyclus korter wordt.

Groetjes Nicole

*probeert zich in een maatje 38 te wurmen....nop... lukt toch echt niet met maatje 42 hahahah*

Meisjeb van harte gefeliciteerd!!! whoehoe weer een zwangere!!

*geeft marina ff een *

ben moe meiden...morgen nog een dagdienst en gaan dan met de kids naar park hilaria (eindhoven) en dan woensdag een slaapdienst.... nog ff druk de laatste 2 weken...maar ja het is voor een goed doel hahah

Meisje B, GEFELICITEERD!

Hoe lang was je al overtijd voor dat je een test hebt gedaan? Ik had vandaag mijn NOD maar er is tot nu toe niets gekomen en normaal voel ik het echt aankomen. Ik ben nu de hele tijd op mijn lichaam aan het letten dus ik ben benieuwd hoe jij je laatste dagen voor je NOD hebt ervaren.

Om mij zelf en vriendlief niet teleur te stellen zeg ik maar de hele tijd dat ik er van uit ga dat ik ongi ga worden. Ik hoop dat als dat nu nog niet komt ik kan wachten met testen tot donderdagochtend......

Ik ga nog even tv kijken want ik wil nog niet naar bed. Heb net z'n muggending in het stopcontact gedaan want ik ben vannacht helemaal lekgeprikt!

Terug
Bovenaan