Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

Ikke, gefeliciteerd en geniet ervan!!!!! zal wel lukken!!
en ja liefst heel veel blijven strooien

al 8 kleine ukjes erbij volgend jaar, helemaal super maar natuurlijk volgen er meer!

ga vanmiddag even naar eindhoven mijn zusje weer zien, (2 maanden geleden) en christian zijn vriend blijft hier het weekend kunnen ze playstationen enzo, o ja gister kreeg ik een brief van de gemeente, het is afgewezen en ik kan tot 21 augustus reageren maar ik mag niet reageren nou ga ik maandag maar even bellen, ze zijn maar van 9 tot 11 bereikbaar want vanaf de 14e ben ik knock out en ik wil wel reageren natuurlijk.

nou de zon schijnt hier volop, geniet er van, en o ja vergeet ik Mariska0808 gefeliciteerd meid, hoop dat het een mooie dag was gister maar dat zal wel

whoeheo ikke van harte gefeliciteerd!!!!!
Yes alweer een zwangere....we gaan de goede kant op!!!

Vandaag weer lekker een kindvrij dagje. We zouden vandaag eigenlijk ons jaarlijkse uitje naar de Efteling maken, maar vanwege alle perikelen met mijn schoonouders hebben we dat maar gecanceld. Omdat oma er al rekening mee  had gehouden dat zoonlief zou komen logeren, hebben we dat maar gewoon door laten gaan. Zo kunnen we ook even lekker met zijn tweetjes zijn. We gaan verder niks doen en blijven lekker thuis. Maar stiekem is het best stil zo .........

@ikke44: van harte gefeliciteerd! Welkom bij het zwangeren clubje! Je voorgevoel was dus toch juist. Geniet ervan! Hopelijk heb je niet al te veel last van al die vervelende kwaaltjes.

@mariska0808: jouw trouwdag zit er inmiddels ook alweer op. Hopelijk heb je een schitterende dag gehad die je niet snel meer zult vergeten.

@bloesem27: heel herkenbaar, het gestress op je werk. Voor mijn vakantie is mijn teamleidster langere tijd ziek geweest. Ik heb toen samen met een collega haar leidinggevende taken overgenomen, maar ik had zelf ook nog mijn werkzaamheden. Wat heb ik afgezien. Gelukkig start zij na de vakantie weer en kan ik me gaan richten op mijn eigen werkzaamheden (waar ik nog helemaal geen zin in heb). Ook ik heb er wel eens over na gedacht om te gaan solliciteren, maar ik heb nu hele gunstige werkdagen en nu ik zwanger ben, lijkt het me sowieso niet verstandig om iets anders te gaan zoeken. Hopelijk wordt het iets met je open sollicitatie, heeft je baas een nog groter probleem!

@bm: wat balen van je RD's! Hopelijk vertrekken ze weer snel met de noorderzon.

@mariska1980: wat fijn om te horen dat je echo goed was! En een gelukje, je mag binnenkort weer. Zucht, nu wil ik ook echt!

@lentekriebeltjes: gelukkig is het slechte weer hier inmiddels weer vertrokken, maar donderdagavond viel het er hier met bakken uit. Ik had me net geinstalleerd in mijn bedje, toen ik ineens gedrup hoorde. En dat kwam echt niet van buiten! Dus ik op inspectie, lekte het gewoon in de slaapkamer van zoonlief. Echt nog nooit gehad! Ik manlief gebeld, die lekker in de kroeg zat en zelf dapper de zolder opgegaan. Wat trouwens ook nog een gehannes was, aangezien we een vlizotrap hebben. Ik alles afgezocht, maar kon zo snel niets vinden. Dus weer naar beneden en een grote zaklamp gehaald. Toen had ik het euvel heel snel gevonden, het water kwam via de isolatie naar binnen en ging zich onder de zoldervloer een weg zoeken. Achteraf bleek dat er wat kapotte dakpannen op het dak lagen, dus manlief had gisteren weer iets te doen. Gelukkig wordt,   als we binnenkort eindelijk de bouwvergunning krijgen, in oktober ons dak vervangen en hoeven we niet meer te dweilen! En mijn hoofdpijn is inmiddels ook weer weg. Gelukkig maar, want daar kan ik echt chagrijnig van worden. Hoe is het verder met jou? Flink geklust??

@amber27:wat fijn dat je baas leuk reageerde! Ik ga het a.s. woensdag tegen mijn leidinggevende vertellen, ben benieuwd hoe zij het grote nieuws opneemt. Gaat het inmiddels al een beetje beter met je arm? En anders kan manlief misschien een goede massage geven? Met wat lekker olie of zo???

Ik ga lekker genieten van mijn kindvrije dag.  Ik heb me lekker op bed geinstalleerd en denk dat ik zo maar eens een lekker dutje gaan doen. GAAP!
Geniet allemaal van het weekend en tot snel!

Vandaag weer lekker een kindvrij dagje. We zouden vandaag eigenlijk ons jaarlijkse uitje naar de Efteling maken, maar vanwege alle perikelen met mijn schoonouders hebben we dat maar gecanceld. Omdat oma er al rekening mee  had gehouden dat zoonlief zou komen logeren, hebben we dat maar gewoon door laten gaan. Zo kunnen we ook even lekker met zijn tweetjes zijn. We gaan verder niks doen en blijven lekker thuis. Maar stiekem is het best stil zo .........

@ikke44: van harte gefeliciteerd! Welkom bij het zwangeren clubje! Je voorgevoel was dus toch juist. Geniet ervan! Hopelijk heb je niet al te veel last van al die vervelende kwaaltjes.

@mariska0808: jouw trouwdag zit er inmiddels ook alweer op. Hopelijk heb je een schitterende dag gehad die je niet snel meer zult vergeten.

@bloesem27: heel herkenbaar, het gestress op je werk. Voor mijn vakantie is mijn teamleidster langere tijd ziek geweest. Ik heb toen samen met een collega haar leidinggevende taken overgenomen, maar ik had zelf ook nog mijn werkzaamheden. Wat heb ik afgezien. Gelukkig start zij na de vakantie weer en kan ik me gaan richten op mijn eigen werkzaamheden (waar ik nog helemaal geen zin in heb). Ook ik heb er wel eens over na gedacht om te gaan solliciteren, maar ik heb nu hele gunstige werkdagen en nu ik zwanger ben, lijkt het me sowieso niet verstandig om iets anders te gaan zoeken. Hopelijk wordt het iets met je open sollicitatie, heeft je baas een nog groter probleem!

@bm: wat balen van je RD's! Hopelijk vertrekken ze weer snel met de noorderzon.

@mariska1980: wat fijn om te horen dat je echo goed was! En een gelukje, je mag binnenkort weer. Zucht, nu wil ik ook echt!

@lentekriebeltjes: gelukkig is het slechte weer hier inmiddels weer vertrokken, maar donderdagavond viel het er hier met bakken uit. Ik had me net geinstalleerd in mijn bedje, toen ik ineens gedrup hoorde. En dat kwam echt niet van buiten! Dus ik op inspectie, lekte het gewoon in de slaapkamer van zoonlief. Echt nog nooit gehad! Ik manlief gebeld, die lekker in de kroeg zat en zelf dapper de zolder opgegaan. Wat trouwens ook nog een gehannes was, aangezien we een vlizotrap hebben. Ik alles afgezocht, maar kon zo snel niets vinden. Dus weer naar beneden en een grote zaklamp gehaald. Toen had ik het euvel heel snel gevonden, het water kwam via de isolatie naar binnen en ging zich onder de zoldervloer een weg zoeken. Achteraf bleek dat er wat kapotte dakpannen op het dak lagen, dus manlief had gisteren weer iets te doen. Gelukkig wordt,   als we binnenkort eindelijk de bouwvergunning krijgen, in oktober ons dak vervangen en hoeven we niet meer te dweilen! En mijn hoofdpijn is inmiddels ook weer weg. Gelukkig maar, want daar kan ik echt chagrijnig van worden. Hoe is het verder met jou? Flink geklust??

@amber27:wat fijn dat je baas leuk reageerde! Ik ga het a.s. woensdag tegen mijn leidinggevende vertellen, ben benieuwd hoe zij het grote nieuws opneemt. Gaat het inmiddels al een beetje beter met je arm? En anders kan manlief misschien een goede massage geven? Met wat lekker olie of zo???

Ik ga lekker genieten van mijn kindvrije dag.  Ik heb me lekker op bed geinstalleerd en denk dat ik zo maar eens een lekker dutje gaan doen. GAAP!
Geniet allemaal van het weekend en tot snel!

Ikke : Van Harte Gefeliciteerd!

Kom maar hier met die glitters, we kunnen ze goed gebruiken!

Fijn weekend voor iedereen!

He lieve meiden!

Hier ben ik weer! Wat hebben we een heerlijk weekje in de Ardennen gehad zeg! We hebben veel gewandeld, kasteeltjes bezocht en zijn de grotten in geweest. Verder hebben we woensdag gekayakt, het was toen heel warm dus dat was wel fijn . We hebben heel de week eigenlijk goed weer gehad, echt perfect! Alleen gisteren hebben we er ruim 6 uur over gedaan om naar huis te komen, het was zo'n slecht weer en het was ontzettend druk op de weg. Verder hebben we het heel gezellig en heel veel lol gehad. Echt heerlijk relaxed!
Afgelopen maandag avond kreeg ik flinke steken in mijn rechter onderbuik, net boven mijn lies. De steken werden zo heftig dat ik er 's nachts wakker van werd en slecht van heb kunnen slapen. Dinsdag nog tot in de middag last van gehad. Dat was dus heel duidelijk mijn ei-sprong. Gelukkig hadden we maandag ochtend nog geklust, dus nu maar hopen en duimen en hopen en duimen. Heel raar, maar heb sinds woensdag avond de hele tijd hele rare kriebels in mijn buik. Alsof ik ontzettend zenuwachtig ben of zo (ja, dat ben ik deze ronde ook wel omdat het onzel laatste kans is.....) Maar ook mijn borsten doen sinds gisteren ontzettend pijn, kan niet op mijn buik slapen. En ik heb ineens puistjes in mijn hals en op mijn voorhoofd, heb ik normaal nooit last van! Als we nu een week verder waren zou ik denken dat dat allemaal een goed teken is, maar zo snel al na je eisprong, dat kan toch niet??  Ach we wachten maar weer af, maar weet wel dat het nog een lange week zal worden. Oooh wat vindt ik het spannend deze keer !!! Van de ene kant dacht ik ook dat het niet raak zal zijn deze week, mijn temperatuur ging namelijk pas donderdag omhoog en niet woensdag al.... Jeetje zeg! Wat doe ik nou! Ik ben mezelf na een paar dagen al gek aan het maken!

Hee, meiden wat hebben jullie lekker gekletst zeg! Gezellig! Ik had me echt voorgenomen om uitgebreid op iedereen te reageren, maar jullie hebben 2(!) pagina's vol gekletst dus dat is geen doen! Maar hier toch even een paar korte reacties:

Mariska0808: GEFELICITEERD met je bruiloft!!! Hopelijk was het een geweldige dag! We zijn benieuwd naar je verhalen en verslag en natuurlijk foto's!!!!
Mariska1980: Fijne vakantie!! Waar gaat de reis naartoe?? Oh, en wat geweldig dat de echo goed was!
Ikke en Meisjeb: WOW Zwanger!!! GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meiden! Toch weer 2 april kindjes erbij!!!!
Amber: Wat gaaf dat de echo weer goed was! En dat het kleintje zo begon te dansen voor jullie, geweldig!
Summeke: jakkie, een ander kind borstvoedign geven. Nu kan ik geen borstvoeding geven, maar toch alleen het idee al! Heb je al wat meer nieuws over je oom?? He, waar ben jij grey's aan het kijken?!?! Ik ben helemaal verzot op die serie maar ik heb het toch niet gemist dat de nieuwe afleveringen weer op tv zijn??
B_M: Jeetje meid, dat is toch wat. Ben je overtijd dan krijg je natuurlijk hoop en dan toch die kl*te RD!
Marina: Je mag hier altijd je gal spuien meid! Hopelijk voel je je nu wat beter na zo'n rot week!!!
Lentekriebels: Begrijp helemaal wat je bedoelt dat ronde 5 al zo anders klinkt dan ronde 4. Maar je moet wel goede moed blijven houden he!!
Bloesem: Ik ben begin dit jaar gestopt met roken en ben er toch ook wel een paar kilotjes door aangekomen. Nu ben ik vorig jaar bijna 27 kilo afgevallen dus ik weeg nu nog steeds 23 kilo minder dan vorig jaar, dus dat scheelt natuurlijk. Maar helaas heb ik nog steeds een rand om mijn buik terwijl ik graag een platte buik zou willen hebben. Als ik sta of lig heb ik er geen last van, maar met zitten zie je het goed.
MissPiggy: Hoe voel je je nu? ik hoop dat de misselijkheid steeds verder afneemt en dat je dan ook je gewone eetlust weer terug krijgt!

Zo, ik ga weer even een wasje draaien. Ja dat heb je na vakantie he! een boel was.....
Als ik iemand ben vergeten , sorry dat is niet mijn bedoeling, volgende keer weer!!!

Liefs Ellen.

@misspiggy...jammer dat de efteling niet doorgaat....en kan begrijpen dat een kindvrije dag erg fijn kan zijn maar dat het stiekem wel stil is :) geniet er wel van met je manneke samen!!

@ellenan....fijn dat je een leuke vakantie heb gehad!! Heb grey's de eerste 2 seizoenen op dvd..ben nu met 2 bezig...op tv zijn ze die nog aan het herhalen.
hihih maak je niet gek he...je kunt alleen maar afwachten!!... zelf ben ik ook bezig hoor...zit nu op dag 29...nog niks te zien...gisteren beetje gevoelige borsten en gerommel in me onderbuik...maar ja moet wel afwachten....mochten de RD's komen dan ga ik beginnen met de 1e medische ronde.

Wij hebben lekker een luier dagje...nou ja ik en de poes dan haha....ik zit grey's te kijken..poeslief ligt de hele dag al op de tafel in de tuin en mijn manneke wisselt de stofzuiger en het spelletje op zijn computer af :)

heerlijk!

Summeke:
oh ja, die had je toch van je vriend gekregen he, die dvd's van Grey's! Ik vindt dat echt zo'n onwijs gave serie. Hopelijk komen er snel weer nieuwe afleveringen op de tv! He, meid, heerlijk toch, zo'n lekker luierdagje!! Wij gaan vanavond gezellig met vrienden een terrasje pikken!
Oh, en jij voelt nog niets, maar ook dat wil helemaal niets zeggen, dat weten we allemaal. Ik heb al verschillende rondes van alles gevoeld maar was elke keer vals alarm. grrrr wordt gek van dat afwachten! Ik heb even bij ikke en meisjeb  speciaal wat glitters voor ons geraapt . Want deze ronde is voor ons allebei heel spannend omdat als het nu niet raak is we allebei de medische rondes ingaan! Voor alle anderen: er blijven nog genoeg glitters voor jullie over hoor! ook voor jullie heb ik ze vast in een doosje gedaan, alsjeblieft:

NOD:          
Wensjertr                                   6e ronde           1e kindje                NOD 10 aug
Mariska08-08                       4e ronde             1e kindje                NOD 12 aug
Summeke                                 4e ronde           1e kindje                  NOD 15 aug
Ellenan                                         4e ronde           1e kindje                  NOD 17 aug
Lentekriebel                           5e ronde           1e kindje                  NOD 21 aug
Bloesem                                     4e ronde           1e kindje                 NOD 4 sept
NIicoleg                                       4e ronde             2e kindje                NOD 5 sept
B_m                                                 4e ronde            1e kindje                  NOD 10 sept
Marina                                            4e ronde           1e kindje                  NOD 19 sept
Kimmie                                         2e ronde            1e kindje                 NOD ?
Juli2003                                       3e ronde             2e kindje                NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart, 1e echo 7-8 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 18 april

Terug
Bovenaan