He lieve meiden!
Hier ben ik weer! Wat hebben we een heerlijk weekje in de Ardennen gehad zeg! We hebben veel gewandeld, kasteeltjes bezocht en zijn de grotten in geweest. Verder hebben we woensdag gekayakt, het was toen heel warm dus dat was wel fijn . We hebben heel de week eigenlijk goed weer gehad, echt perfect! Alleen gisteren hebben we er ruim 6 uur over gedaan om naar huis te komen, het was zo'n slecht weer en het was ontzettend druk op de weg. Verder hebben we het heel gezellig en heel veel lol gehad. Echt heerlijk relaxed!
Afgelopen maandag avond kreeg ik flinke steken in mijn rechter onderbuik, net boven mijn lies. De steken werden zo heftig dat ik er 's nachts wakker van werd en slecht van heb kunnen slapen. Dinsdag nog tot in de middag last van gehad. Dat was dus heel duidelijk mijn ei-sprong. Gelukkig hadden we maandag ochtend nog geklust, dus nu maar hopen en duimen en hopen en duimen. Heel raar, maar heb sinds woensdag avond de hele tijd hele rare kriebels in mijn buik. Alsof ik ontzettend zenuwachtig ben of zo (ja, dat ben ik deze ronde ook wel omdat het onzel laatste kans is.....) Maar ook mijn borsten doen sinds gisteren ontzettend pijn, kan niet op mijn buik slapen. En ik heb ineens puistjes in mijn hals en op mijn voorhoofd, heb ik normaal nooit last van! Als we nu een week verder waren zou ik denken dat dat allemaal een goed teken is, maar zo snel al na je eisprong, dat kan toch niet?? Ach we wachten maar weer af, maar weet wel dat het nog een lange week zal worden. Oooh wat vindt ik het spannend deze keer !!! Van de ene kant dacht ik ook dat het niet raak zal zijn deze week, mijn temperatuur ging namelijk pas donderdag omhoog en niet woensdag al.... Jeetje zeg! Wat doe ik nou! Ik ben mezelf na een paar dagen al gek aan het maken!
Hee, meiden wat hebben jullie lekker gekletst zeg! Gezellig! Ik had me echt voorgenomen om uitgebreid op iedereen te reageren, maar jullie hebben 2(!) pagina's vol gekletst dus dat is geen doen! Maar hier toch even een paar korte reacties:
Mariska0808: GEFELICITEERD met je bruiloft!!! Hopelijk was het een geweldige dag! We zijn benieuwd naar je verhalen en verslag en natuurlijk foto's!!!!
Mariska1980: Fijne vakantie!! Waar gaat de reis naartoe?? Oh, en wat geweldig dat de echo goed was!
Ikke en Meisjeb: WOW Zwanger!!! GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meiden! Toch weer 2 april kindjes erbij!!!!
Amber: Wat gaaf dat de echo weer goed was! En dat het kleintje zo begon te dansen voor jullie, geweldig!
Summeke: jakkie, een ander kind borstvoedign geven. Nu kan ik geen borstvoeding geven, maar toch alleen het idee al! Heb je al wat meer nieuws over je oom?? He, waar ben jij grey's aan het kijken?!?! Ik ben helemaal verzot op die serie maar ik heb het toch niet gemist dat de nieuwe afleveringen weer op tv zijn??
B_M: Jeetje meid, dat is toch wat. Ben je overtijd dan krijg je natuurlijk hoop en dan toch die kl*te RD!
Marina: Je mag hier altijd je gal spuien meid! Hopelijk voel je je nu wat beter na zo'n rot week!!!
Lentekriebels: Begrijp helemaal wat je bedoelt dat ronde 5 al zo anders klinkt dan ronde 4. Maar je moet wel goede moed blijven houden he!!
Bloesem: Ik ben begin dit jaar gestopt met roken en ben er toch ook wel een paar kilotjes door aangekomen. Nu ben ik vorig jaar bijna 27 kilo afgevallen dus ik weeg nu nog steeds 23 kilo minder dan vorig jaar, dus dat scheelt natuurlijk. Maar helaas heb ik nog steeds een rand om mijn buik terwijl ik graag een platte buik zou willen hebben. Als ik sta of lig heb ik er geen last van, maar met zitten zie je het goed.
MissPiggy: Hoe voel je je nu? ik hoop dat de misselijkheid steeds verder afneemt en dat je dan ook je gewone eetlust weer terug krijgt!
Zo, ik ga weer even een wasje draaien. Ja dat heb je na vakantie he! een boel was.....
Als ik iemand ben vergeten , sorry dat is niet mijn bedoeling, volgende keer weer!!!
Liefs Ellen.