Aprilstoppers 2, zeker geen 1 aprilgrapje!

He Ellenan, ik weet niet of je al weg bent maar hier even een, inderdaad moeilijk, ik heb hetzelfde met de vriendin van mijn oom, ik ben heel blij voor haar maar toen ik haar zondag zag had ik het er echt moeilijk mee, moet zeggen dat ik blij was toen mijn zusje kwam zodat ik mijn aandacht ergens anders op kon richten. Praat een beetje met haar en huil vanavond bij manlief uit! Zou ik doen.

Summeke ik hoop toch voor je dat ze lekker wegblijven! Daar ga ik nu even van uit!

verder zeg ik een leuk zwangerschapsboekje bij babydump, kun je invullen en tips enzo maar ik ben natuurlijk de titel vergeten, het koste 37,95, het zwangerschapsboek of het negenmaandenboek ofzo, kun je ook al invullen van te voren voor je zwanger bent geloof ik maar ja geen pinpas bij he dus niet gekocht.

bedankt weer voor de glitters, ik ga ze flink gebruiken vandaag en morgen en dan weer wachten!

Mariska1980, leuk te horen dat het zo goed gaat! En fijn dat ze het op het werk ook leuk vinden!

EllenAn, hartstikke vervelend voor je zo'n barbeque en meteen met de neus erop gedrukt worden. Probeer er toch een gezellig dag van te maken, krijg je er vragen over ontwijk het dan met we zijn druk aan het oefenen, of we oefenen bijna iedere dag, of zodra het zover is ben jij een van de eerste die het te horen krijgt. Of je kunt natuurlijk ook vertellen dat je in de mm zit, misschien krijg je dan ook wel verhalen te horen waar je wat aan hebt.  

In ieder geval succes/sterkte bij de barbeque!

groetjes Nicole

Heej ladies,
Ik ben weer terug van weggeweest !! Heerlijk uitgerust, het was echt genieten. Ik ben nog lang niet bijgelezen en ga morgen en overmorgen op cursus, dus nog geen gelegenheid om uitgebreid te reageren, maar toch even een kort bericht:

B_M en Nicoleg: van harte gefeliciteerd ladies!!! Joehoe!! Weer twee zangeren er bij.

B_M, ik weet dat het raar klinkt, (net als EllenAn's bericht toen ik nog van niks wist) maar ergens had ik bij jou een goed gevoel. Volgens mij was het een opmerking over afscheiding (ik was ook verbaasd dat je afscheiding hebt als je zwanger bent, was mij dus ook opgevallen), het 'flauwe' gevoel  en de 'pijntjes' in je lies. Dat waren de zaken die mij ook aan het denken zetten terwijl ik dacht net ongesteld geweest te zijn en waardoor ik ben gaan testen. Dus ik ben op vakantie (de andere drie waren quad rijden die dag, dus kon ik me ff niet inhouden) de internet-kamer ingedoken op zoek naar deze site. Nou, het internet in Turkije was helaas heeeeeeeeeeel erg traag. Uiteindelijk ben ik wel op deze site gekomen (bij het oudste bericht) en daarna niks meer. Dus vandaag maar meteen het internet aan en het laatste lijstje opgezocht om te zien of je zwanger was. Kortom, ik heb aan je gedacht. Geniet er van meid!!!

Ik heb aan jullie allemaal gedacht hoor, haha. Jeetje zeg, wat kan zo'n gemeenschappelijke droom je bezig houden. Hopelijk is er voor de laatse meiden ook heel snel goed nieuws!!!

Hier is alles prima. Op een gespannen 'bumper' en heel af en toe een vlaag van misselijkheid na is hier niks aan het handje dus we hebben vanochtend nog maar eens getest, hahaha. We kunnen het gewoon niet geloven. Mijn zus+man reageerden erg leuk. We hadden ze een kaart gegeven met daarop dat we geen vier cocktails konden bestellen, maar slechts 3 + spa omdat papa de kleine Ieniemini in mama's buik mee had gesmokkeld! Erg leuk hoe ze reageerden (wel jammer van de cocktails overigens, die zagen er wel heel erg smakelijk uit, haha). En vandaag hebben we ook mijn ouders op de hoogte gebracht. Haha, wat waren ze blij: tranen van geluk bij beiden, lief he! Donderdag al naar de verloskundige, ik ben benieuwd!!

Nou, ik ga snel alles lezen en de draad van reageren weer oppakken zodra ik weer terug ben van de cursus!

Een hele dikke kussssss van mij!

Nicole: hahahaha, ik had inderdaad ook 1 grotere en gevoeligere borst, hahahaha. En hij lijkt nu nog steeds groter dan de andere hoor. Geinig!!! Verder nog steeds geen klachten?? lekker he, ik ook niet

Ellen: ik ben ook eens bij de gyn geweest (had wat buikklachten en twijfelde toen even aan mijn spiraaltje) en toen had ik ook een blaasje met vocht in mijn eileider. Ik heb me toen ook wel even druk gemaakt, maar ben nu het levende bewijs dat het inderdaad vaker voorkomt en dan niks hoeft te betekenen!!!

Ikke: dus jij voelt ook heel erg weinig??? Gelukkig maar. Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad ook denk 'zolang ik maar niet ongesteld wordt'. Ik kijk ook nog altijd in de onderbroek als ik op het toilet zit. Erg he. Hopelijk brengt de echo donderdag daar verandering in!!! Hopelijk is er wel iets te zien, zeven weken is wel erg voreg, maar we zullen zien!

Summeke: under presure??? Hahahahaha, spannend hoor. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk pakt het goed voor je uit. Hoe gaat het met de klachtjes?? De 12de komt er al snel aan hoor, nog een heel klein  weekje! Ik duim voor je en strooi nog wat glitters ***************** **************** ************ *************!

(Ik ben pas bij vorige week woensdag met lezen, dus wellicht reageer ik af en toe op dingen die al achterhaald zijn, maar dat is dan maar zo, haha. Nu wil vriendlief de laptop ff)

Ciao!! Kussssssssss

Nicole en Marina: Bedankt voor de lieve knuffel! Die had echt even nodig.
Het viel gelukkig allemaal reuze mee! Tuurlijk was het moeilijk om haar met de dikke buik te zien (ze is ook nog eens heeeeeel mooi zwanger). Maar uit beleefdheid e.d. natuurlijk gevraagd hoe het ging en zo. We hebben heel gezellig zitten kletsen en toen zei ze: jullie zijn toch ook bezig maar dat wil niet zo vlotten toch? Tja, toen hield ik het natuurlijk niet droog. Dus we zijn even apart gaan zitten samen met haar moeder (= de vrouw van mijn peetoom) en hebben we het er heel uitgebreid over gehad. Mijn nichtje moest natuurlijk ook huilen (Tja hormonen he) en verder hebben we heel fijn gepraat. Dat luchte enorm op. Ze benoemde zelf precies hoe ik me voelde ten op zichte van haar en kon dat helemaal begrijpen. Verder hebben we een hele gezellige dag gehad!

Marina: Leuk he, zo'n boek. Wij hebben er ooit een gezien van forever friends, die vonden we zo mooi dat we die willen kopen als het zover is.....

Lentekriebels: fijn dat je er weer bent meid en dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Wat leuk dat je zus en zwager en je ouders zo enthousiast en emotioneel reageerden! En bedankt voor je verhaaltje over die vochtophoping bij jou. Dat geeft me weer even moed en stelt me gerust!

Summeke: Hoe is het met jou??? De RD zijn toch nog niet in aantocht he! Veel plezier vandaag met je neefje.

Oh nog even dit: mijn neefje van 3,5 kwam gisteren op de bbq naar mij toe en vroeg: tante ellen, moet jij de dag na vandaag werken? Ik zei: ja, waarom? Hij zei: Kun je dan de dag na vandaag geen vrij pakken om met mij te komen spelen? Ik zei: maar ik moet centjes verdienen om cadeautjes voor jou te kopen (het is namelijk mijn petekindje) Hij zei: Dan hoef je geen cadeautje voor mij te kopen, maar wil je morgen dan met mij spelen. Ik zei: Hoezo wil je dat dan? Hij zei: Ik wil niet naar het kinderdagverblijf!       Dit zei hij allemaal op zo'n zielige toon dat ik bijna echt vrij had genomen vandaag zodat hij kon komen! Ach, schattig ventje!
Oh, nog een leuke van hem: Hij was een spelletje aan doen bij al mijn ooms en neven en daar verdiende hij elke keer geld mee. In totaal had hij bijna 8 euro verdiend en hij ging dat heel trots aan mama (mijn zus) laten zien. Ik zat langs mijn zus en zeg tegen hem: Alle centjes moet je delen met je peettante he! Zegt hij: Deel jij jou centjes dan ook met mij? Nou, ik moest zo lachen! Dat gezichtje erbij, geweldig!
Zo dat wilde ik nog even kwijt. Is zo leuk, neefjes, toch Summeke!

Liefs ellen.

Hehe, mijn ei kwam gisteravond, pijn, maar ik zit nu wel op schema voor 30 dagen ipv 35 dus daar ben ik erg blij mee, gisteravond en vanochtend nog maar even geklust voor de zekerheid en nu maar hopen he en afwachten! Nod kan dus naar voren maar laat hem voor de zekerheid maar staan!

Zo we moeten nu echt even een nieuwe naam gaan bedenken he, Aprilstoppers 3, de laatste loodjes???? Nou ja ik noem maar wat, vanmiddag even met schoonmoeder naar de stad, ze gaan op vakantie en daar hebben ze nieuwe kleren voor nodig??

Bloesem veel succes voor het klussen!

Summeke vandaag dus lekker afleiding, ben benieuwd!

Terug
Bovenaan