APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

quote: Lentekriebeltjes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2008 17:12:48'));

Summeke, hahaha, ik heb het inderdaad ook al eens gehad, maar dat is een hele poos terug. Nu, moet ik zeggen, kan ik 'wat minder van de droom genieten' zeg maar, want ik vind het toch wel eng met zo'n kleintje in je buik. Hahaha, word een beetje melig hier. Dat heb ik nou altijd als iemand ergens over begint wat ik ook al wilde zeggen, maar niet durfde. Ik ga dus maar weer snel op de bank liggen (nog steeds in de Pyjama). Doei doei en tot morgen of zo (vriendje vind me verslaafd, dus blijf weg de rest van de dag )

hahahahaha...het is voor mij soms ook wel ff zoeken hoor hoe je dingen neerzet. Ben van mezelf een heel direct persoon en noem het beestje altijd gewoon bij naam
hahaha ik wordt er zelf ook melig van!!

huppakee jij lekker op de bank gaan liggen!!
trouwens verslaafd....ik kom als ik tijd heb....als het niet lukt dan niet..en tja...gezien het feit dat ik nu al 4 weken vakantie heb hahaha...zal het straks afkicken zijn als ik weer aan het werk ga na de vakantie hihihi

*gaat ff verdwaalde glitters in de doosjes doen zodat ze die in haar koffer mee kan nemen*

owja...(ben ik weer haha)

Het blijkt dat ik dus toch meer bijwerkingen heb van de clomid dan dat ik eerst dacht. Ik moet namelijk eerlijk vertellen..dat ik heel diep in mezelf afgelopen ronde het vermoeden had dat ik zwanger was! Ik was net elke keer niet misselijk maar had wel een beetje dat tegen aan gezit gevoel...ik had veel trek....weinig last van de menstruatiepijn e.d. (de afgelopen 2 mnd waren ze toch zo hevig weten jullie nog?)

Afin...nu blijken dat bijwerkingen te zijn van de clomid....gelukkig weet ik dat, wat me volgende keer helpt ...dan zouden er toch echt veel duidelijkere tekens moeten komen als ik evt zwanger ben...

wilde dit nog ff kwijt :)

*gaat nu de poes eten geven want die loopt giga te zeuren!!*

Nou dames, vanochtend in alle vroegte getest, was super zenuwachtig, maar helaas.... negatief. Echt met de aller grootste fantasie van de hele wereld was er nog geen 2e streepje van te maken. Twee uur later krijg ik de eerste voortekenen van de RD's: pijn in mijn rug, schouder, zij en buik en ook weer die bruinige afscheiding maar dan nu veel en veel meer. Dus vandaag of uiterlijk morgen zal het wel echt goed doorbreken. Ik baalde ontzettend want ik dacht meteen: was dan twee uur eerder gekomen, dan had ik niet hoeven te testen hahahaha! Nee, natuurlijk is het balen, maar ben er eigenlijk heel nuchter onder dit keer. Raar he, ik dacht van de week nog zo dat het echt raak was en dan zou je zeggen dat het een enorme teleurstelling is als dat toch niet blijkt te zijn. maar dat is niet zo. ik ben er denk ik onbewust al helemaal op ingesteld dat het bij ons op de normale manier gewoon echt niet mogelijk is en dat de natuur geholpen moet worden. En daar gaan we nu mee beginnen en daar ben ik ook heel blij om. Morgen meteen even naar de gyn bellen om een afspraak te maken voor de hsg en dan gaat het balletje weer rollen..... ik pas mijn nod wel aan als de rd's echt goed zijn doorgebroken, morgen of zo.

Summeke: Wat goed van je dat je zo eerlijk bent wat betreft de nekplooimeting. Ik moet zeggen dat wij er hetzelfde tegenover staan. En dat is idd zoals je zelf zegt om een hele persoonlijke reden en die is idd misschien wel egoïstisch.
He meid, wat fijn dat je weet hoe het kwam dat je je zo voelde vorige week voor je nod! Wel balen natuurlijk dat je je zo voelde en het niet zo was, maar nu weet je waardoor het komt en kun je er de volgende keer rekening mee houden.
Meid, ik wens je een hele hele hele fijne vakantie en ik zal je echt missen, maar geniet ervan!

Zo, ik ga me douchen en omkleden. We hebben vanmiddag feest! De oudtante van mijn man wordt 80 en zij geeft voor de hele familie een groot feest. Zij heeft zelf geen kinderen en heeft de ooms en tantes van mijn man en zijn neefjes en nichtjes altijd een beetje als kinderen en kleinkinderen gezien. ze komt ook altijd op onze verjaardagen en bij onze bruiloft was ze er ook de hele dag bij. Dus heb er wel zin in! Lekker wat afleiding.
Ik kom morgen weer terug en dan zal ik op jullie allemaal reageren, maar Summeke gaat straks met vakantie dus die spreken we dan neit meer, vandaar wel even op haar gereageerd.

Liefs Ellen.

goedemorgen allemaal

ben net mijn bed uit! heerlijk!!!
ga even ontbijten en dan vriendlief eruit halen want we moeten echt nog even hier wat dingentjes opruimen....

vanmddag rond een uur of 3 gaan we naar mijn ouders...
owwww heb zo;n zin in de vakantie!!!

@ellenan
hey meis...balen dat de test negatief was joh!! :( kom we gaan samen naar de volgende ronde en we gaan er van uit dat september maar een hele vruchtbare maand zal worden goed??

heel veel plezier bij het feestje !!

ik zal jullie ook best wel missen denk hahahaha

Hee summeke, Zijn we echt precies tegelijkertijd geweest met posten!
Lekker man, net je bed pas uit! Jullie gaan in ieder geval lekker uitgerust op vakantie.
Heerlijk, ben best een beetje jalours, lekker zon, zee en strand en heerlijk hoge temperaturen! Geniet er van he! (voor de 100e keer....)

Summeke, wat ben je toch een lieve meid! Fijn dat je me meteen bij de arm neemt En natuurlijk ga ik met je mee en idd, september wordt gewoon DE maand voor ons. dan krijgen we ons babytje in juni, heerlijk heel de zomer thuis hahaha!

hahaha ja ik zag het ellenan...dacht nog van..huh...heb ik haar post nou gemist? was de eerste toch vandaag hahah

dus niet...

dank je meis ..ik heb er ontzettend veel zin in   (ook voor de 1000ste keer hahaha) doe rustig aan....

kom straks nog heeeeeel ff snel binnen glippen voordat we  weggaan om iedereen gedag te zeggen!

Terug
Bovenaan