APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

hahaha en we blijven bijna tegelijk posten hahahah

huppakee jij...ga je lekker klaar maken voor het feest!!
Dan ga ik me ook klaarmaken voor vakantie hihihi

hahahahaha! wat leuk zo, lijkt wel of een in een chatroom zitten of zo hahahaha!
Zo, nu ga ik me echt klaar maken anders ben ik niet op tijd en dat is ook niet de bedoeling. of het wordt zo'n haast werk en daar wordt ik vaak niet mooier van hahaaha!
En jij moet je koffer in gaan pakken!

Tot over twee weken lieve meid!

Summeke, fijne vakantie!!!!!! Enne, natuurlijk heel veel klussucces en klusplezier! Ciao, tot over twee weken!

Wj gaan ff aan de wandel op onze laatste vakantiedag. Het is nu nog mooi weer, kunnen we dat nog even meepakken

Doei iedereen, tot snel!

nou meiden... ik ga er vandoor!
Alles is ingepakt... huis is lekker schoon...en we hebben lekker gedoucht en zijn klaar om naar mijn ouders te gaan....

Vannacht om 3 uur moeten we op schiphol staan dus ik denk dat ik nog ff lekker ga liggen bij mijn ouders.

meiden allemaal een fijne 2 weken en ik hoop dat als ik terugkom nieuwe zwangeren tegenkom hier!!!

dag lieverds!!

Zo, nu weer bovenaan de lijst, anders verdwijnen we naar pagina 2
Kusje!!

Hee dames,

Hier eigenlijk weinig nieuws te vertellen.
Het feest gisteren was heel erg leuk, lekker gegeten en gezellig gekletst.
Een nicht van mijn man verwacht in februari haar eerste kindje en iedereen kwam haar heel enthousiast feliciteren, dat stak wel even. Ik denk dan: Wanneer zouden wij zo zitten. Maar hopelijk is dat heel snel, toch dames!
De RD's zijn trouwens echt losgebarsten. Deze maand dus eens mooi op tijd, niet te vroeg zoals andere maanden. Heb deze maand ook een mooie cyclus gehad van 29 dagen, dat is toch 5-6 dagen korter dan andere maanden. Weet nu alleen niet wat ik aan moet houden voor mijn volgende NOD. Ga maar op een gemiddelde zitten van 31 dagen.
Straks even naar de gyn bellen om een afspraak te maken voor de HSG voor volgende week.

Summeke, ik mis je nu al! Volgens mij zit je nu lekker hoog in de lucht in het vliegtuig! oooooh, ik ben jalours haahahaa!

Lentekriebels: En fijn gewandeld gisteren? het was idd schitterend weer om te wandelen. Echt zo'n fijne herstdag, heerlijk!

Nicole; al weer helemaal opgeknapt?
En Marina, hoe gaat het met jou?

En alle andere, hoe gaat het met jullie? Mariska0808, voel je al wat, en Bloesem hoe gaat het meid?
En Amber, laat weer eens wat van je horen!

Liefs Ellen.

Ons lijstje weer aangepast

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
--> afspraak maken voor HSG

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Hey meiden,

ik ben hier heel hard voor ons vijven aan het duimen in de hoop dat we 16 oktober het zwangerentopic kunnen openen!

Ellenan, balen van de rd's en de nicht van je man, ik bedoel leuk voor hun hoor maar ja je wilt zelf toch ook. Nou ik moet zeggen dat ik het gister al las maar even heel beduusd werd, ik dacht toch echt dat het raak was bij je.

Ik ben nu bij mezelf   heel erg aan het twijfelen, ik bedoel ik ben de hele dag kotsmisselijk en moet meestal 's avonds een paar keer overgeven + mijn tepels doen zeer, gister twee hele pijnlijke steken in mijn buik en nog steeds zo'n wazig gevoel in mijn buik maar ja het kan ook dat ik te graag wil ofzo??

ik slik maar braaf de zwanger worden tabletjes en temperatuur, maansteen om maar ik ben nu echt aan het twijfelen, pff was het maar gauw 27 sept dan kon ik testen, of niet.

Ellenan, wat gaan ze nu doen?? En wanneer?

nou wij hebben het goede nieuws gekregen dat christian zijn studie helemaal van het werk vergoed krijgt, deze week krijgt hij de details, ik neem aan van hoe lang hij dan zeker in dienst moet blijven enzo maar de studie duurt al drieeneenhalf jaar dus de komende vijf jaar zitten we hier goed! Denk ik dan!

Lentekriebel lekker gewandeld? hebben we ook een beetje gedaan maar niet lang want mijn schoonouders gingen mee en schoonvader heeft last van etalagebenen maar toch lekker om er even uit te zijn!

nou ga even een vriendinnetje bellen, heeft vorige week gehoord dat ze een tumor in de borst heeft, deze week punctie, ze is pas 25, echt pech.

Mariska0808 en Bloesem hoe is het met jullie, ik ben zo benieuwd of jullie iets merken!

Terug
Bovenaan