Hey meiden,
ik ben hier heel hard voor ons vijven aan het duimen in de hoop dat we 16 oktober het zwangerentopic kunnen openen!
Ellenan, balen van de rd's en de nicht van je man, ik bedoel leuk voor hun hoor maar ja je wilt zelf toch ook. Nou ik moet zeggen dat ik het gister al las maar even heel beduusd werd, ik dacht toch echt dat het raak was bij je.
Ik ben nu bij mezelf heel erg aan het twijfelen, ik bedoel ik ben de hele dag kotsmisselijk en moet meestal 's avonds een paar keer overgeven + mijn tepels doen zeer, gister twee hele pijnlijke steken in mijn buik en nog steeds zo'n wazig gevoel in mijn buik maar ja het kan ook dat ik te graag wil ofzo??
ik slik maar braaf de zwanger worden tabletjes en temperatuur, maansteen om maar ik ben nu echt aan het twijfelen, pff was het maar gauw 27 sept dan kon ik testen, of niet.
Ellenan, wat gaan ze nu doen?? En wanneer?
nou wij hebben het goede nieuws gekregen dat christian zijn studie helemaal van het werk vergoed krijgt, deze week krijgt hij de details, ik neem aan van hoe lang hij dan zeker in dienst moet blijven enzo maar de studie duurt al drieeneenhalf jaar dus de komende vijf jaar zitten we hier goed! Denk ik dan!
Lentekriebel lekker gewandeld? hebben we ook een beetje gedaan maar niet lang want mijn schoonouders gingen mee en schoonvader heeft last van etalagebenen maar toch lekker om er even uit te zijn!
nou ga even een vriendinnetje bellen, heeft vorige week gehoord dat ze een tumor in de borst heeft, deze week punctie, ze is pas 25, echt pech.
Mariska0808 en Bloesem hoe is het met jullie, ik ben zo benieuwd of jullie iets merken!