Heej ladies,
Nee hoor, ik kom niet net uit mijn bedje. Sterker nog, ik zat al om half negen in de auto (mam moest naar het vliegveld). En daarna een beetje rond het huis gehangen, naar de winkel gewandeld en Moeders voor Moeders hier thuis ontvangen. Nou, ik ben al aardig aan het sparen . Ze zeggen wel 100x hoe fijn het is dat je mee doet terwijl ik alleen maar denk, is toch geen moeite. Summeke en EllenAn, it's all for you girls!! Verder alles prima. Beetje zenuwachtig voor morgen, de echo. En we gaan overmorgen naar een paar babywinkels, babykamers kijken. Wanneer moet je zo'n kamer eigenlijk bestellen?? Ik heb geen idee. Nu nog niet, dat hebben we wel al afgesproken want we gaan met onze ouders als we echt gaan kopen.
Ik heb trouwens de eerste zwanger-vreet-aanval gehad, hahahaha. Ik zat jullie berichten te lezen toen ik ineens bedacht dat ik heel erg veel zin had in .......... gerookte paling............ hahahahahaha. Normaal eet ik dat nooit, tot twee weken terug, toen kwamen we bij een viskraam. En als je er dan zin in hebt, krijg je dat niet zomaar je hoofd uit, dus ben ik maar weer ff de deur uit gegaan, op weg nar de winkel. Hahahaha. Vriendlief moest er ook heel hard om lachen!
Wel balen, onze vrienden hebben zojuist afgebeld, hij is met de griep naar huis gegaan van het werk. Balen zeg, we wilden het zo graag vertellen. Dus dan van de week maar even kijken voor een bakkie koffie, als hij beter is.
EllenAn: spannend hoor!! Ik hoop echt dat de rd's weg blijven. Heb je je al bedacht wanneer je wilt gaan testen??? Ik duim voor je!
Meisjeb: inderdaad, ik heb morgen ook de echo als het goed is. Om drie uur, en jij??? Ik denk aan je en spreek je vast morgenavond . Wel fijn dat ze hem voor je hebben verplaatst!! Toi toi toi!
Summeke: wat fijn dat je gewoon door kan met de clomid!! Dus flink aan de klus op vakantie. Wel balen dat de RD's er weer waren, maar een baby verwekken op vakantie is wel heel erg speciaal toch!
Nicoleg: heel veel beterschap zeg!! Balen dat je je zo voelt. Mijn manneke ligt ook met een mega verkoudheid op de bank, dus ik hoop dat ik het kan weerstaan. Ik heb al twee stuks fruit en een glas verse jus op, dus doe mijn best. Wordt jij maar snel weer beter en laat je in de tussentijd maar lekker verwennen!! Wel jammer dat je Lionel moet missen!! Als jij een meisje krijgt volgens de chinese horoscoop, dan ik dus ook . Een jongen is ook prima hoor, haha. Hier trouwens ook veel pukkels en pijnlijke borsten. Ze doen nu vooral pijn als ik 's ochtends op sta, heel vreemd. Als ik er dan met mijn arm langs strijk (gewoon als je de arm optilt) dan voel ik het behoorlijk!! Maar ik ben ook wel blij dat ik iets voel, het begint nu echt door te dringen! Heb jij al een beetje het gevoel dat het echt is???
Marina: ik woon dus in Venlo, verrassing he . En pastoor Peeters heeft me gedoopt en ik heb bij hem de communie gedaan. Verder heb ik niks meer met de kerk, maar dat heeft verder niets met hem te maken hoor. Hij maakte in ieder geval altijd erg mooie missen en is ook persoonlijk altijd erg betrokken (met zowel de overstromingen van de maas als ook het ongeluk van mijn vader is hij bij ons thuis geweest om ons een warm hart toe te dragen) Het is echt een erg goeie man. Je huwelijk kan niet meer stuk als hij het gezegend heeft .
Volgens mij komen we tot nu toe allemaal uit het zuiden van het land. Kunnen we toch een keertje kofie gaan drinken in Eindhoven!!
Marina0808: ben je er nog?? Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jou gaat!!! RD staat voor de deur!! Hopelijk heb je flink geklust en kun je ons snel goed nieuws vertellen!
Nou dames, ik ga er een eind aan breien en nog een stukje paling pakken . Hier nog eerst voor jullie extra veel glitters!!!! Eerlijk verdelen!!!
*************** *************** *************** *************** *************** *************** *************** *************** *************** *************** *************** ***************
NOD
Mariska0808 5e ronde 1e kindje NOD 16 sept
Bloesem 5e ronde 1e kindje NOD 25 sept
Marina 4e ronde 1e kindje NOD 26 sept
MM NOD:
Summeke 6e ronde 1e kindje NOD 10 okt 2e ronde clomid?
-->.....even bericht van de gyn krijgen of door mag gaan met clomid
Ellenan 5e ronde 1e kindje NOD 15 sept
--> afwachten tot NOD, spannend!!!! Kom maar op met die glitters!
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel 5de ronde 1e kindje UITGETELD OP 30 april, 1e echo 11-9
B_m 4e ronde e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009
Nicoleg 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9