hoi meiden,
Hier even een verslag van mijn weekend weg. We gingen dus naar Antwerpen... nou het was zeer vermoeiend en nog slechter weer! Zondag gingen we een stadswandeling maken met een gids, nou we waren allemaal doorweekt en lichterlijk onderkoeld. Dat was dus niet echt een suc-6. Tegen 17.00 uur in een kroeg beland, ik kon al bijna geen stap meer zetten, overal had ik last en pijn. Ja het was alleen deze straat nog uitlopen en dan waren we weer bij het hotel.... wat denk je... een 1/2 uur lopen!!! Daarna hadden we nog 1.5 uur vrij voordat we gingen eten. Ik ben even op bed gaan liggen, maar toen kon ik er ivm bekkenpijn dus niet meer uitkomen. Heel handig maar niet heus. Daarna in een tapa's restaurant gegeten, ook weleens beter geweest. Terug een taxi mogen nemen, want ik kon niet meer. Volgende dag een rondleiding in een fabriek, zeer interessant maar niet heus. Tegen 18.00 uur waren we gelukkig weer thuis, maar doodop. We lagen om 22.00 uur in bed. Wat een weekend zeg, op zich best gezellig, maar ik heb veel last gehad van mijn zwangere lijf zeg maar. Ik heb nu alweer 2 dagen last van mijn bekken en harde buiken, dus het is echt teveel van het goede geweest voor mij. Helaas, maar dat weet je natuurlijk ook niet van te voren.
Nou dat klonkt lekker negatief he van mij, hahahaha. Nou zo voel ik me gewoon op dit moment. Ik baal ervan dat ik vanaf morgen weer 3 dagen moet werken, want de afgelopen dagen heb ik niet goed kunnen uitrusten en in huis is al helemaal niets gebeurd. Voel me gewoon echt klote.... maar om nou thuis te blijven morgen, tja.....
Kijk het de komende dagen maar even aan, want ik besef echt wel dat je als je eenmaal zwanger bent je niet altijd meer kunt wat je zou willen. Zowel prive als zakelijk.
Nou genoeg gezeurd over mezelf...
@ellenan.... fijn dat het zo meegevallen is in het ziekenhuis. En wat een superzaad zeg!! (heel vreemd om dat te zeggen, maar je begrijpt me wel). Ik zal je verder er niet mee lastig vallen, maar wens je de komende weken heeeeeeeel veeeeel suc-6 en veel glitters toe!!!! deze zijn voor jou **** ***** **** ***** ***** ***** **** etc. Gefeliciteerd met je (tja hoe heet zoiets...) achterneefje (??) Sem. Geniet maar lekker van hem hoor.
@Summeke, balen dat de rd's toch zijn komen opdagen, hopelijk voel je je inmiddels weer beter, En dan ook nog een nachtdienst! Kan niet op! Knap hoor dat je dat kunt, ik heb al moeite om zo in mijn ritme te komen en dan werk ik maar 3 dagen van 9 tot 18.00 uur. Heb je nu na je nachtdienst een aantal dagen vrij om weer terug in je dagritme te komen??
@lentekriebeltjes... hoe mijn weekend was, kun je hierboven lezen, klinkt lekker negatief he, het was ook best heel gezellig en leuk hoor tussendoor, mijn lijf wilde alleen niet zo goed meewerken, ach dat heb jij vast ook weleens of niet?? Spannend hoor je 20-weken echo....Tis vast allemaal in orde en je inderdaad van te voren druk maken heeft toch geen zin. En willen jullie eigenlijk weten wat het wordt??
Ik heb vannacht gedroomd dat ik dus al bevallen was weliswaar 19 weken te vroeg en dat het dus een knul was en een flinke ook. Het ging gelukkig allemaal goed en hij mocht gelijk mee naar huis (19 weken te vroeg geboren??). Hij kon zelfs al op zijn knieen in bed zitten, waardoor ik gelijk vanaf de 1e nacht thuis het ledikantje al op zijn laagste stand moest zetten, hoe komisch. Oh ja ik had gelijk na mijn bevalling weer een super strak lijntje, goed he..... (dat laatste lijkt me wel wat, maar nu al bevallen laat maar! Blijf nog maar even zitten hoor kleine)
@Marina... is je ei inmiddels al gesprongen, lijkt me niet echt lekker als je dat zo duidelijk voelt dat hij op springen staat, maar niet springt. Gefeliciteerd met je vriendin, kan me voorstellen dat het best moeilijk voor je is, zeker als zij tegelijkertijd met jou toen zwanger was. Nou je kunt toch gewoon je vriendin bellen voor een afspraak komende week, ze wil vast heel trots met haar baby showen en als je aangeeft daarna een periode niet te kunnen vanwege de spuiten, kan ze dat vast wel begrijpen.
@druifje, ja sorry voor de smerige verbetering, ik weet ook wel wat beters om te doen ja. Gatver! Dus je hebt zo'n zwaar weekend achter de rug, nou meid geniet er maar van, want inderdaad met eenmaal kids komt het er vaak niet meer van, of je moet ze een heel weeken uit besteden natuurlijk!
Ik zal binnenkort een foto plaatsen van die mega buik van me op hyves. Wel met kleren aan hoor, ben niet zo'n strakke zwangere, ook niet dik hoor, maar met kleding aan zie je het gewoon beter en vind ik hetzelf mooier.
Hier even het lijstje
NOD
Mariska0808 5e ronde 1e kindje NOD 11 okt
Marina 5e ronde 1e kindje NOD 21 okt
Druifje 4e ronde 1e kindje NOD 24 okt
Bloesem 5e ronde 1e kindje NOD ??
MM NOD:
Summeke 6e ronde 1e kindje NOD ?? okt 3e ronde clomid
-->
Ellenan 6e ronde 1e kindje NOD 24 okt
--> 8 okt 1e IUI Poging!
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons)
ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 20 wk echo 02-10
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8, 20-weken echo 13-10 om 10.00
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9, 2e echo 29-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel 5de ronde 1e kindje UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m 4e ronde e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 13 mei 2009, 2e echo 30-9
en mijn bannertje natuurlijk....
(wat een pens zeg, hahaha!)
Nou dat was ie dan wel weer voor vandaag. Ik ga maar eens boven bij mijn mannetje kijken, die is een latpully voor zichzelf in elkaar aan het zetten op zolder (fitnessapparaat). Hij dacht natuurlijk, zo nu hebben we genoeg ruimte op zolder, er kan nu weer wat bij, ik was er niet blij mee natuurlijk, maar hij was niet te remmen.
Ach heb ik weer wat meer ophangruimte voor mijn was hahahaha.
tot snel weer, dikke kus Amber (Jessica)