Augustus 2008 mamma's

hallo ank1
dat had ik ook een paar weken terug eerst onder de douche helder rood bloed maar dat was na de gemeenschap en later oud bloed de verloskundige zei dat dat absoluut geen kwaad kon heb een folder mee gekregen met info en dat schijnt veel vaker voor te komen.
succes ermee

Hallo Ank,

Niet teveel zorgen maken, (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)
Bij mijn tweede kindje ook heel veel bloedingen gehad ivm stress periode en toch naar 4 maand ging alles voorspoedig en dus als eindresultaat een gezonde zoon.

Maar bij twijfel gewoon de huisarts of verloskundige bellen het gaat om jouwn kindje dus ......niet onzeker voelen maar gewoon bellen.

Succes en tot horens,   jessica

hey hallo

ik ben nieuw hier, ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben de eerste, snap er dus nog niet veel van als ik hier uitreken wanneer ik uitgeteld ben dan komt dat op 28 augustus maar klopt dat ook echt en wie kan mij vertellen hoeveel weken ik heen ben volgens internet 6 weken maar als ik zelf reken lijkt het weer heel anders mijn laatste ongesteldheid was 22 november.

groetjes

mijn laatste ongesteldheid was ook 22 november,ga uit van 27 augustus

xxx

Dag aanstaande augustas mama's,

Ik kan me aansluiten op het rijtje...
Net voor de feestdagen waren we zeker van de zwangerschap, en volgens de berekeningen zou ik 22 augustus uitgerekend kunnen zijn, de gyn kan natuurlijk anders melden, maar vooralsnog.

Wij hebben al een mooie zoon Koen van net een jaar (eerste kerstdag) en we zijn erg blij. Bij mij is de eerste zwangerschap in een miskraam geeindigd, maar we waren alweer snel in blijde verwachting van Koen.

Ik zie nu eens niet uit naar de zomer... puffend met je logge lijf door de hitte ploeteren, en ondertussen afgunstig kijkend naar alle slanke dennen in strakke bikini's.... Hmmm, mij zie je niet op het strand voor een uurtje of acht : )

Groetjes, Wanda

Hoi Hoi allemaal!!

ik ben pas nieuw hier maar ik zag deze forum en dacht DAAR MOET IK OP REAGEREN!!

ik ben ook uit gerekend in augustus. eind augustus.. t is allemaal zo spannend en nieuw. ik denk dat het voor iedereen wel geld.

laten we elkaar op de hoogte houden en eventueel tips uitwisselen met elkaar..

Dikke zoen

mammie13

Hallo allemaal,

Iedereen de beste wensen voor 2008 gewenst en laten we hopen dat een oeder van ons een mooie zwangerschap tegemoet gaat!!

Ik ben vanmorgen bij de dokter geweeste en een afspraak voor volgende weelk bij de verloskundige gemaakt.
De week erop dat is dan week 9 heb ik een afspraak gemaakt voor een echo.
Normaal doen ze dat nog niet zo vlot ( pas tussen de 10 en 12 week geloof ik) maar ik wil heel graag weten of alles goed is en of het er maar 1 is.

Ik voel me verder hastikke goed alleen een vreselijk opgzette buik, ik heb zelfs al een zwangerschapsbroek gekocht want ik pas niet meer in mijn gewone spijkerbroeken erg he??  
Hebben hier meer last van???????????
Ja alles is nartuurlijk al twee keer opgerekt en uitgelubberd geweest maar dit had ik niet verwacht.....
Verder ook absoluut geen andere kwaaltjes dus dat is wel lekker!

Wie heeft zijn eerste echo al gehad??
Nou de groetjes en tot horens,   jessica  

hallo allemaal,

Ik ben morgen 6 weken onderweg van mijn 2e kindje (29 aug uitgerekend). Vind het allemaal erg spannend, ben ook wel gespannen af en toe (heb voor mijn zoon van nu bijna 4 een miskraam gehad met 4 maanden). Als ik eenmaal over die grens heen ben, zal het wel beter gaan denk ik. Gelukkig heb ik niet veel last van misselijkheid en zo, wel gehad de 1e week en daarna werd het steeds minder, had ik de 1e en de 2e keer ook.
Weten jullie trouwens of er dingen zijn waar je rekening mee moet houden als je 35+ bent, ik wil het over 2 weken allemaal aan de verloskundige vragen, maar voor hetzelfde geld vergeet ik nog wat. Doen ze altijd extra testen als je "wat ouder' bent of hoe gaat dat?
Hoor graag jullie ervaringen.
Karin

Terug
Bovenaan