Augustus 2008 mamma's

De angst die ik had is werkelijkheid geworden.
Sinds gisteren avond verlies ik bloed, eerst bruin rozig, later echt rood.
Volgens de verlos hoefde dit nog niks te betekenen, als ik geen buikkramp had of stolels verloor, maar vanmorgen dus stolsels verloren, dus mijn lichaam ondergaat weer een miskraam. Voel me nu al leeg en verdrietig van binnen. Het was zo gewenst, maar het heeft niet zo mogen zijn waarschijnlijk

Hallo dames,

Allereerst allemaal van harte gefeleciteerd met jullie zwangerschap. We gaan allemaal lieve Leeuwtjes op de wereld zetten...

Toen ik ontdekte dat ik zwanger ben kon ik het nauwelijks geloven...totdat ik afgelopen donderdag mijn eerste echo had en het hartje zag kloppen.
Dit was super mooi om te zien, echt heel bijzonder en maakte het  werkelijk.
.
Ik ben  2-8-2008 uitgekerend!!
2 dagen na mijn eigen verjaardag...zal je net zien...

Ik voel me erg goed, ben nog geen enkele keer misselijk geweest en ook geen last van bloedingen gelukkig. Voel me  wel heel erg moe maar ja dat is ook logisch er gebeurd natuurlijk zoveel in je lichaam.

groetjes en lees graag jullie verhalen....

Tam,

vind het heel erg voor je dat dit gebeurd. Hoop dat het niks ernstig is en je je zwangerschap nog kan voortzetten.

maar weet je...je kan het ook zo zien...mocht je het vurchtje wel verliezen dan is er wellicht iets niet goed gegaan met de celdeling en is het kindje niet volmaakt en wordt het daarom door je lichaam afgestoten....(heb ik van een arts gehoord)  

Heel veel sterkte!

hoi ik heb jullie eractie gelezen en vind het erg voor tam ....

ik ben ook nieuw hier
ik ben uitgerekend 7-8 en kan het wel van de daken schreeuwen!
ik heb een zoontje van 2 die via icsi ter wereld is gekomen.....wij hadden maar een zeer minime kans om zwanger te worden .... en nu is het zomaar spontaan! ik kan mijn geluk niet op....maar ben dubbel zo bang dat het straks fout afloopt...

Wij gaan vrijdag vliegen ... weet iemand misschien of dat een verhoogd risico is?

Ik heb mijn eerste echo 10 januari...erg spannend

Hallo allemaal,

Ook ik ben een augustus mama (of dat hoop ik in ieder geval te worden). Volgens de site van predictor ben ik 20-08-2008 uitgerekend van ons eerste kindje.
Ik heb me gisteren ingeschreven bij een verloskundige praktijk en hoop zsm langs te mogen komen, maar dat zal nog wel een week of 4 gaan duren.

SAN vliegen heeft geen consequenties je zou zelfs tot 8 of 9 maanden mogen vliegen, alleen zeggen de luchtvaartmaatschappijen dat het tot 7 maanden mag, omdat de kans te groot is dat je in de lucht gaat bevallen.

Nou ik lees jullie verhalen allemaal wel.
Liefs van een blije a.s. moeder (Lieke)

hoihoi,

Wat komen er steeds meer mama's bij!!! Leuk om iedereen z'n verhalen en belefenissen te lezen.

San he ; vliegen kan idd zeker tot 6 maanden. Ik zou wel even een bewijsje van de dokter meenemen, waarop staat dat je zwanger bent. Of iets van de VerloskundigePraktijk.
Fijne vakantie!!!

Groetjes 8nes

Hoi hoi,

Inderdaad veel nieuwe mensen! Erg leuk!

Tamjedebamje: wat vreselijk om te horen, maar lieve loutje heeft wel gelijk. Vaak volgt er een miskraam als er iets niet goed is gegaan met de ontwikkeling... Toch blijft het een klap en lijkt het mij erg verdrietig... Heel veel succes en zoek steun in je omgeving.

Inmiddels ben ik bij de huisarts geweest en ga ik morgen bellen met de verloskundige voor een afspraak. We hadden besloten in ieder eval onze ouders in te lichten nu al in dit vroege stadium (bijna 6 weken), maar uiteindelijk weten ook alle broers het en oma (overgrootoma straks...). Veel leuke en positieve reacties waardoor het goed voelt!

Nu ben ik heel benieuwd naar de verloskundige en wat die allemaal gaat doen zon eerste keer... Rekent zij ook vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie of vanaf het moment dat het kindje verwekt is? weet iemand dat? Ben nu bijna 6 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie...

Alvast bedankt en allemaal veel plezier de komende tijd!!

Liefs floor

Kan het nog niet echt geloven maar volgens deze site wordt het 6 augustus. Heeeeeerlijk! Eerst een echo zien en dan echt geloven! Pff spannend zeg...

Terug
Bovenaan