Augustus 2020 ❤️?

Ik had mijn eerste test op donderdagmiddag gedaan (1,5 week geleden)en daarna nog een clear blue op zaterdagochtend, gewoon omdat het leuk is om te zien, maar nu doe ik geen testen meer. Ik voel me echt belabberd. Hele dag door misselijk, pijn in m'n borsten, pijn in m'n onderbuik, dus zal wel goed zitten. Had ik bij m'n dochter veel minder last van.

Morgen komt MvM bij mij langs. Leuk!

Hoi Allemaal, hier helaas slecht nieuws! De bloeding die ik gehad heb was dus toch een miskraam! Erg verdrietig! Maar gelukkig zagen mijn eierstokken en baarmoeder er goed uit! 
Bloedgeprikt om te kijken naar het HCG hormoon!! 

ik blijf jullie allemaal volgen en wens jullie heel veel succes met jullie zwangerschap ! 

liefs Cindy 

Wat een rot nieuws Cindy! Ik heb ook een miskraam meegemaakt. Geef jezelf de tijd om het te verwerken. Je moet afscheid nemen van een hele mooie verwachting. Veel sterkte!

Wat heftig Cindy.. Heel veel sterkte gewenst!
@wilkindje wat fijn zeg die bevestiging! Is het aan te raden om moeders voor moeders langs te laten komen? Ik had er nooit eerder van gehoord, maar eigenlijk wel een fijn idee om iets terug te kunnen doen.
@manderijntje jaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Oh ik ben zo blij voor je! Ik snap dat je emoties alle kanten op gaan, had ik ook haha. Het is lastig om je er helemaal aan over te geven omdat je in je hoofd houd, wat als? Maar toch moet je er ook van gaan genieten ??
@maanbo wauw wat speciaal zeg en fijn dat alles goed is. Was er een reden dat je al zo’n vroege echo hebt? Ik moet nog wachten tot 2 januari en dan ben ik al 8+6. Vind het zo lang duren en dan heb ik het ook al tegen de halve wereld verteld naar mijn idee hahaha!

Ik ben trouwens op deze site ook aan het kijken elke week wat er nou weer groeit en het is toch een bizar idee dat (ik ben nu 5+4) eind deze week het hartje al gaat kloppen en er al ledematen groeien en pffff ik ben echt in de wolken haha. Mijn man is super zorgzaam en lief voor me. Mijn schoonmoeder legt me in de watten, het is echt een geweldige tijd. 

Terug
Bovenaan