Augustus 2020 ❤️?

YEEHHESSSSSS ik mag me ook aansluiten!! Na 19 rondes éindelijk een positieve test in handen. Ik ben zo onwijs bij. Hier is 'ie dan:
https://ibb.co/mJq5ght
Heb met dezelfde urine een 2e en 3e test gedaan, allemaal een (licht) lijntje. Test is op NOD gedaan, cyclusdag 28. Vandaag 4+1! Heb de eerste echo's al gelijk ingepland! 31 dec de termijnecho, en 24 dec een pretecho om te kijken of alles goed is zodat we het met kerst aan de fam kunnen vertellen! Ben volgens mijn eigen telling ergens half augustus uitgerekend. Zitten jullie ook zo ONWIJS op een roze wolk en tegelijk zooo bang om het te verliezen? Omg mijn emoties gieren echt door mn lijf en kan me niet , maar dan echt 0,0 niet, op mijn baan concentreren. 

[quote quote=10272514]Ik ben dus heel erg in dubio… Wij hebben 30 december een echo gepland. Door een recente miskraam mogen we van de verloskundige ook een vervroegde echo op 23 december. Ik zou dan volgens mijn eigen berekening 6+3 zijn. De kans bestaat dus dat er dan geen hartactie te zien is omdat het nog te vroeg is. Dan zitten we dus een week lang met kerst in spanning om week later terug te komen voor een nieuwe echo. Maar het kan net zo goed zijn dat er wel een hartactie te zien is 6+3. Wat moet ik nou doen?[/quote]
Ik had een echo met mijn zoontje met 6+2 en je zag toen al een hartje flikkeren dus het kan wel ? het is maar net wat je zelf prettig vind!

Mandareintje: daar ben je toch, gefeliciteerd meis, ik zag het al in het als het langer duurt forum, wat heerlijk he, eindelijk eens de andere kant te mogen voelen! Ik vind het nog zo onwerkelijk en wil het van de dakenschreeuwen maar toch terughoudend tot de echo? ouders en schoonouders weten het wel al en na de echo toch met kerst vertellen denk ik, houd dat niet vol tot januari ?

Hi meiden
vanochtend onze eerste echo gehad! Zooo blij! Een kloppend hartje gezien en dat bij 6+3! Onze eerste zwangerschap! We zijn helemaal blij en leven helemaal op een roze wolk!
wel heb ik nog steeds de angst om t kindje te verliezen ofzo omdat je toch veel mensen leest over miskramen. Daar ben je dan toch bang voor....
24/12 onze tweede echo en met kerst lekker aan de familie vertellen hopelijk! We hebben al vandaag gelijk wat besteld om de familie mee te verrassen!  

zijn jullie ook zo angstig?
Liefs

Ow wauw zo gaaf om te lezen dat er al hartjes te zien waren met 6+2 en 6+3! Ik ben met mijn echo 6+2 dus duim heel erg dat wij dan ook al iets zien. En anders bij de tweede echo met 7+2. Ben ook erg benieuwd naar of het een tweeling is, aangezien deze kleine frummel met IUI verwerkt is en ik 2 eisprongen heb gehad deze cyclus. 
Maanbo: yep, hier ook heel angstig..

Wanneer hebben jullie steeds de volgende test gedaan? Ik had m dus zondag positief, eerste test. Twijfel om morgen dus te testen, of zou ik nog even wachten. Ahhh ik weet het echt niet! Wat doen/deden jullie?

Terug
Bovenaan