Augustus 2020 ❤️?

Hoi hoi, ik heb de clear blue test gedaan! Vrijdag en zaterdag ochtend! En beide nagatief! Terwijl mijn vorige test zo mooi opliep van 1-2 naar 2-3! Ik wordt hier inderdaad erg onzeker van! We willen het al zo lang! En waren zo blij? 30 december staat onze echo gepland! Het gekke is ook dat mijn menstruatie uit blijft al een week! Morgen toch maar even bellen met de verloskundige! Het is allemaal zo nieuw voor ons! 

bedankt voor je reactie 

Dankjewel! Jullie trouwens ook allemaal hartelijk gefeliciteerd! Voor wanneer zijn jullie uitgerekend? Ik 12/8/2020. Mooie datum wel, maar aangezien ik in principe via keizersnede zal moeten bevallen (vorige twee ook ks, jammer genoeg), zullen we dat wel niet halen. Tenzij ik een gynae vind die eventueel bereid is om me toch te laten proberen.

Cindy: Ai, bel toch maar even ja, om te horen wat ze zeggen? 30 december is nog heel erg lang!
Je eerste?

[quote quote=10272298]Hoi hoi, ik heb de clear blue test gedaan! Vrijdag en zaterdag ochtend! En beide nagatief! Terwijl mijn vorige test zo mooi opliep van 1-2 naar 2-3! Ik wordt hier inderdaad erg onzeker van! We willen het al zo lang! En waren zo blij? 30 december staat onze echo gepland! Het gekke is ook dat mijn menstruatie uit blijft al een week! Morgen toch maar even bellen met de verloskundige! Het is allemaal zo nieuw voor ons! bedankt voor je reactie[/quote]
Snap dat het helemaal nieuw is voor jullie! Maar mijn verloskundige zei altijd bellen als je niet gerust bent daarvoor zijn we er. Bij mijn zoontje had ik vanaf de eerste positieve test bloedverlies dus heb ongeveer 20 echos gehad ? maar vond het elke keer zo fijn dat ik gewoon mocht bellen. Ben heel benieuwd of je eerder mag komen! 

Het is inderdaad onze eerste! Na drie kwart jaar! Ik bel morgen even onze verloskundige! Ik hoop dat we nog even terecht kunnen! 
Vandaag voel ik ook weer zoveel onderin de buik en rug! 
Ik houd jullie op de hoogte, zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen doen! Dan jullie wel allemaal ?

Hey allemaal, ik val een beetje tussen wal en schip in.
ik vermoed dat mijn uitgerekende datum 31-7 is, maar a.s. Woensdag eerste echo dus we wachten vol spanning af of ze dan al iets meer kan meten. Eerste kindje en tweede zwangerschap. Helaas een miskraam gehad in augustus. 

zo spannend nu weer, ben heel onrustig. Bang voor bloedverlies Etc. Hopelijk stelt de echo mij wat gerust. 

[quote quote=10272359]Het is inderdaad onze eerste! Na drie kwart jaar! Ik bel morgen even onze verloskundige! Ik hoop dat we nog even terecht kunnen! Vandaag voel ik ook weer zoveel onderin de buik en rug! Ik houd jullie op de hoogte, zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen doen! Dan jullie wel allemaal [/quote]
Wat vervelend zeg die onzekerheid. Heb je inmiddels al gebeld? Wat zeiden ze? Ik heb ook 30 dec een echo.

Vanochtend mevrouw van moeders voor moeders geweest, testje gedaan, knal positief, ik had niet anders verwacht maar toch fijn dat ik nog zwanger ben ? vandaag 5+6 behalve de test geven mijn hormonen ook wel aan dat ik zwanger ben, ik huil echt om alles maar ook om helemaal niks ineens, verder wat sneller geprikkeld ook chago.. nou ik ben wel blij dat ik geen verdere kwaaltjes heb maar heel af en toe bekruipt mij toch even de angst dat het misschien niet goed zit, dan kijk ik naar de test en knuffeltje enzo en gaan we positief door, 17-12 eerste echo ben dan 7 weken ☺️ Ben nu vooral heel benieuwd!

Ik ben dus heel erg in dubio...
Wij hebben 30 december een echo gepland. Door een recente miskraam mogen we van de verloskundige ook een vervroegde echo op 23 december. Ik zou dan volgens mijn eigen berekening 6+3 zijn. De kans bestaat dus dat er dan geen hartactie te zien is omdat het nog te vroeg is. Dan zitten we dus een week lang met kerst in spanning om week later terug te komen voor een nieuwe echo. Maar het kan net zo goed zijn dat er wel een hartactie te zien is 6+3. Wat moet ik nou doen?

Terug
Bovenaan