Augustus 2020 ❤️?

Elssb: ik vind het erg fijn om iets te kunnen doen, als het niet gelukt was zou onze volgende stap ook iui worden met wss andere hormonen. En ja plassen doe je toch heel de dag door kleine moeite om het op te vangen en in een kan te doen ☺️
Ik mag nog een weekje wachten tot onze eerste echo ben dan 7 weken. Pff duurt lang, zaterdag mijn verjaardag vieren en nog niet iedereen vertellen, wil eerst de echo afwachten, ouders en schoonouders en close vrienden weten het wel ☺️ Ben toch bang dat ik van de wolk donder als het niet goed is en iedereen weet het al ? ben er niet steeds mee bezig maar wil nu toch wel graag weten hoeveel het er zijn en of alles goed is tot nu toe ☺️

Hier is moeders voor moeders ook geweest vandaag. Een mooie knal test dus ik mag beginnen met verzamelen (ben nu 5+4). Het besef komt iets meer maar over 2 weken heb ik de echo dan geloof ik het pas echt. Blijf het onwijs spannend vinden ?

@elssb ja het was echt heel bijzonder!! Nee er was geen reden voor de vroege echo. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb gehad en ze daardoor niet wisten hoever ik zou zijn. Ik bleek uiteindelijk minder ver dan gedacht. Maar zo leuk om een kloppend hartje te zien!
na de echo heb ik me gisteren ook gelijk aangemeld bij moeders voor moeders. Ik hoop dat ik snel wat hoor want ik wil graag anderen helpen!
heb wel veel baarmoeder klachten in de zin dat het steeds lijkt dat ik ongesteld moet worden. Hebben meer meiden dit?
zitten jullie behalve hier ook in een soort chatgroep oid om ervaringen te delen? Lijkt mij best leuk en fijn maar ik weet zo niet hoe of wat...

heb gisteren ook wat dingetjes besteld om met de kerst het wereldkundig te maken aan onze beide ouders en broers en zussen. Zo leuk om mee bezig te zijn!

Hallo dames,
ik mag gelukkig ook weer meepraten. Had gister weer een positieve zwangerschapstest in handen ? ben zo blij maar ook weer niet. Heb in okt een miskraam gehad. Was ongeveer 8 weken zwanger en met de eerste echo was er helaas een leeg vruchtzakje te zien. Hoop zo dat het nu wel goed is. Ben vandaag 3,4 weken zwanger dus wel nog heel pril. Mag over 2 weken, 27 dec een vroege echo laten maken dan zou ik volgens hun telling 6,2 weken zijn. Merk nu al wel dat ik meer kwaaltjes heb als de vorige keer maar dat wil helaas niks zeggen denk ik. 

als ik het goed heb berekend via de app zou ik ongeveer 21 augustus uitgeteld zijn ? 
iedereen alvast een fijne zwangerschap en geniet ervan.
groetjes Vrouwke 

Nou, moeders voor moeders is geweest en echt een super test! 
https://www.mupload.nl/img/gvde22hq8t.jpeg
Ben helemaal gelukkig! Nu nog 2 weekjes wachten op de echo.

Die menstruatiepijn hoort er echt bij. Zijn je banden die aan het rekken zijn omdat je baarmoeder groeit. Had ik bij m'n dochter ook heel erg.

Wauwww mooie test BabyTweeOnTheWay!
Pfff ik maak me zorgen hier meiden... Heb vanmorgen een tweede test gedaan en die is nauwelijks opgelopen. Vandaag ook een bloedtest bij de huisarts laten doen, ik krijg morgen de uitslag. 
Action:
https://wwhttps://www.mupload.nl/img/r5wkromax33r.jpeg
Kruidvat 2v5:
https://www.mupload.nl/img/r5wkromax33r.jpeg
Ben zo ontzettend bang nu... Dag dag roze wolk... Ben je 1,5 jaar bezig en dan lopen je testen niet mooi op. Vind het echt heel erg.. Natuurlijk kan het nog gewoon, heb geen krampen verder en geen bloedverlies, maar toch. Mn boobies doen wel iets minder zeer. :(

Mandarijntje, wat vervelend voor je die onzekerheid. Ik kan helaas de afbeeldingen niet zien want de linken doen het niet. 
Probeer je niet te druk te maken. Hoeveel tijd zat er tussen je testen in? Het schijnt elke 2a3 dagen te verdubbelen, dus misschien heb je te vroeg opnieuw getest. Ik heb zelf ook nog geen kwaaltjes bijna, maar dat kan gewoon. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen, dan moet die wel iets duidelijker zijn. En anders even je verloskundige bellen en vragen of je een echo kan krijgen. 

Wat een leuk topic! Ik ben ook uitgerekend in augustus. Ik ben vandaag 6 weken in verwachting van ons eerste kindje en vind het zo spannend allemaal.
Leuk om te zien dat iedereen hier met dezelfde vragen en dingen zit! Ik heb inderdaad ook steeds heet gevoel dat ik ongesteld moet worden daarom duurde het ook best lang voor ik erachter kwam (weet het pas net). Ben nu wel heel bang dat het niet goed zal gaan, zeker omdat ik nergens op heb gelet dus dat vind ik wel een beetje zenuwslopend. Mag vlak voor de kerst voor onze eerste echo, gelukkig al best snel.
Klopt het dat iedereen hier best vroeg al de echo heeft? Ik dacht dat het normaal tussen 10 en 12 weken was toch?

Terug
Bovenaan