Augustus 2020 ❤️?

Thanks meiden! Vandaag HCG uitslag gekregen en die was 60. Niet mega hoog maar zou genoeg moeten zijn voor dit stadium. Ben weer voorzichtig bij. Vrijdag weer prikken en dan zou het verdubbeld moeten zijn.

Ik heb even wat terug gelezen.. Cindy wat naar, Heel veel sterkte ?
Ik heb ook een vraagje..  wat wordt er bedoeld met 6+2 of 6+3??

Oh ja en ik las van iemand dat ze een soort ongesteldheidspijn heeft, dat heb ik dus ook! Maar dat schijnt normaal te zijn had ik gelezen ?

@mellllie6+3 houdt in 6 weken en 3 dagen. Zo wordt het ook bij de verloskundige genoemd. 
ik heb idd dagelijks wel een paar x het gevoel ongesteld te moeten worden. Dat nare gevoel van je baarmoeder. Moet er maar op vertrouwen dat het goed gaat maar merk dat ik dat best lastig vind!

@mandareintje Wat fijn! Lijkt me toch een geruststelling zeg! En nu inderdaad maar weer proberen ervan te genieten.
 Ik merk aan mezelf dat ik het nog lastig vind om ervan te genieten omdat ik zo bang ben dat het nog fout zou kunnen gaan. Lijkt me zo'n geruststelling wanneer je in ieder geval de eerste echo hebt gehad. 

Gefeliciteeerdd !! Grappig, ik ben 5 augustes uitgerekend en ook 17e eerste afspraak bij de verloskundige ?❤️. Hopen dat alles goed gaat 

Love baby, dat heb ik ook! Daarom kijk ik ook extra uit naar de eerste echo. Hoop zo dat alles goed zit dan. En ik denk als de 1e 12 weken voorbij zijn ik een beetje durf te ontspannen pas. Maarja, je hebt het toch niet in de hand.. Dus ik probeer ook gewoon me lekker op andere dingen te richten en er niet te veel mee bezig te zijn. Nog 2 weekjes wachten. 

Ik heb dan wel maandag een echo gehad met kloppend hartje maar dat zeurende gevoel van ongesteld zijn in mijn buik en af en toe steken zorgen ervoor dat ik ook nog steeds mega onzeker ben. Die 12 weken mogen hard gaan. Komende 6 weken blijven gewoon soort van spannend! 

Misschien een beetje vroeg voor de meeste uit dit topic maar weten jullie al wanneer jullie het bekend willen gaan maken? 
Wij gaan op vakantie en ook oud en nieuw komt eraan dus ik twijfel om het al direct na de eerste echo te vertellen (met de kerst) dan ben ik wel pas 8 weken. Maar ben bang dat het misschien te vroeg is..

Terug
Bovenaan