Augustus 2020 ❤️?

Elssb: snap ik! Hoe ver ben jij nu? Ik trek het ook niet tot mn echo, mag de 31e pas. Heb daarom de 24e een pretecho ingepland. Dat kan vanaf 6 weken en kost hier maar iets van 35 euro. Pret echo's krijg jw niet vergoed.

Hier  ook heel wisselend de klachten .. ene dagdeel hele gevoelige borsten.. andere moment weer bijna niks.. ook steeds honger en als ik dan eet zit  ik meteen weer vol.. niet echt misselijk  maar wel raar gevoel in mn maag.. 
Verder nog tegen niemand gezegd. Mm man viert zondag zn verjaardag zijn dan precies 5 weken als het goed is.. en aangezien  mijn ouders en schoonouders bijna nooit samen op 1 plek zijn. Vinden we dit het ideale moment.. als het weer mis gaat zullen we het toch ook weer vertellen..  vind het  nu al zo moeilijk mn mond te houden met name tegen  mn moeder.. hahah als het eerst maar zondag is!

Hallo Allemaal! 

Ik durf me ook voorzichtig aan te sluiten. Twee weken geleden voor het eerst een positieve test in handen gehad! Al 14 maanden gestopt met de pil, in oktober begonnen met clomid en pregnyl en direct zwanger geworden!
Had vandaag de eerste echo en was ontzettend nerveus, gisteren nog bloedverlies gehad namelijk. Gelukkig was alles goed, nu 6+1w en al een kloppend hartje gezien!
Hoop voor iedereen op een mooie zwangerschap! ?

Bah, ik heb sinds vanochtend bloedverlies en maak me nu echt zorgen.. ? 
De verloskundige zei dat ik het even af moest wachten, omdat ze met 5 weken sowieso nog niks kunnen zien. 

@manderijntje ik ben nu 6 weken, dus allemaal nog heel spannend. Nog 1.5 week wachten en dan weten we meer! 
@jets gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is. En jij dus ook bloedverlies 1 dag? Ik maak me nogal zorgen maar bij jou is ook alles goed gelukkig.
@mellllie hopen dat bij jou ook alles goed is! Is het een beetje alsof je ongesteld wordt? Bij mij is het helemaal weg na een dag wel last te hebben gehad.. Indd afwachten en dat is altijd het moeilijkste hé.. 

Hier helaas slecht nieuws, mijn hCG is gezakt dus ik krijg een miskraam. Geen idee hoe nu verder, ga zo het ziekenhuis bellen. PFff wat valt me dit zwaar zeg...

@mandareintje nee dat meen je niet.. Ach jeetje als ik het iemand gun, is het jou wel.. 
Is dat echt 100% zeker als het zakt dat het dan slecht nieuws is? Ook zo gek dat je dan weet dat het er aan zit te komen en het nog niet echt is gebeurd. Hebben ze je daar wel verder uitleg over gegeven?

Hoi hoi allemaal, 
Allemaal een dikke proficiat !!
Ik denk dat ik jullie hier ook mag vergezellen!
Dinsdag was mijn NOD.
ik dacht mijn regels te hebben maar aangezien ik me gisteren en eergisteren zo misselijk voelde toch ook maar eens getest. 'S morgens had ik een heel licht streepje maar s'avond was de test super duidelijk. Vanmorgen nog eens getest met 2 verschillende testen en deze gaven meteen het streepje weer ! Vanavond verras ik mijn vriend met de testen. Maandag ga ik bloed laten trekken. 

Volgens mijn berekeningen en deze site zou ik uitgerekend zijn voor 18 augustus. Hebben jullie zelf ook meteen naar gynaecoloog gebeld of hebben jullie gewacht op een doorverwijzing van de huisarts ?

Terug
Bovenaan