Augustus 2020 ❤️?

@wilkindje o jeetje zeg wat heftig dat je zo in twijfel bent. Dan hoor je een hartje kloppen maar weet je nog niet helemaal of het goed is. Ik denk wel, het is nu levens vatbaar en misschien is er gewoon wat achterstand en haalt ie 't binnen een paar weken dubbel en dwars in. Ik duim voor jullie! 

@Liefje wij hebben het onze ouders al wel verteld.. Dit wilde mijn man per see. Vind ik eigenlijk wel jammer dat we er niet even samen van kunnen genieten (mag nou al niks meer van mijn schoonmoeder... want: zwanger ?‍♀️)
Maar ergens denk ik ook wel; had de feestdagen anders ook niet onopvallend doorgekomen.. Ik hou wel van een drankje en lekker eten ?
Vind het wel nog steeds onwerkelijk.. Eerst maar eens die eerste echo afwachten 

Minnie M  Zo herkenbaar! :-D 
Wij geven bij het begin van het kerstfeest ons cadeau al, anders zou het tijdens het eten toch sowieso al opvallen. Ik hou van eten en zeker van de jaarlijkse kerstmenu. :-D Helaas geen tomaat garnaal, gerookte of gekookte zalm, rosbief en meloen met parmaham voor mij :-( :-D 
Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk. Ik ben aan het aftellen tot de eerste echo. Nog tot 8 januari geduld hebben... geen idee hoe ik dit ga volhouden!

Helaas komt alles van bij de traiteur dus op voorhand in de vriezer lukt niet... en de dag nadien is het bij de schoonouders te doen :) 

Hai Meiden,
Hier ook positief getest! Volgens mijn eigen berekeningen rond 28 aug uitgerekend van mijn tweede kindje. (eerste is nu bijna 1jr 2mnd)
Super spannend, zo'n positieve test heb ik nog niet eerder gehad. 
Maar, ondanks dat ik dit al een keer heb meegemaakt blijven die onzekerheden toch ook stiekem wel.. De afgelopen twee maanden had ik ook (licht) positief getest en bleef niet zitten.. Hopelijk nu dus 3x = scheepsrecht! Ik kijk nu al uit naar de eerste afspraak met de verloskundige, tot dan blijf het toch een beetje spannend..

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Feest! Ik heb vandaag de eerste echo gehad: een heel mooi kloppend hartje en nu 7 weken zwanger ? Voorlopige uitgerekende datum is 9 augustus.

Hoe ging jouw echo vandaag @WilKindje?

Ja pff niet zo best denk ik.. het hartje klopt nogsteeds dat is positief, mini is 2mm groter gemeten als de vorige keer in 6 dagen hoe dan.. nu lijkt mijn mini ook een soort dubbel te liggen in het vruchtzakje, dus wellicht toch groter als ze nu meten... het vruchtzakje is erg klein, weinig zwarte ruimte (vruchtwater), weer afwachten 31-12 terug komen en hopelijk maakt mijn lijf dat vruchtwater nog aan ofzo.. wonderlijk vrouwenlichaam doe je ding ? weet het gewoon ff allemaal niet, kan ook nooit iets gewoon gewoon gaan bij ons!

Terug
Bovenaan