Augustus 2020 ❤️?

?? jaaa! Vanmiddag een positieve test! Het was een dikke streep, hij leek meteen te verschijnen! 
Ik moet wel nog even aan het idee wennen, bij mijn dochter verliep het zwanger worden niet zo vlot! Dit was nu de tweede ronde al! Volgens eigen berekeningen is 30 aug de uitgerekende datum. 

Gefeliciteerd aan iedereen die er nog bijgekomen is! en hier nog eens de link naar de augustus facebookgroep 
https://m.facebook.com/groups/2185716701724235?group_view_referrer=profile_browser
die is heel actief! Ik vind dit forum op mobiel niet zo fijn dus mij zal je vooral op fb vinden :) fijne feestdagen alvast ?

Ik klets ook graag mee heb me net aangemeld op Facebook. Zwanger van ons tweede kindje vorige week positieve test a.s woensdag 5 weken.  Eerste echo op 13-1 gepland. Vandaag veel last van buikkrampen dan maak ik me toch wel zorgen, probeer mijn gedachten te verzetten ?

Ik heb mijzelf aangemeld op de FB pagina!
Ik heb 22 januari de eerste echo gepland staan. Wat spannend allemaal zeg! Allemaal gefeliciteerd ook met het goede nieuws ?

Hee is het niet zo dat andere mensen kunnen zien dat je deelneemt aan die groep op Facebook? Gezien hij privé is en niet geheim? 
dit houdt mij nog tegen namelijk..

Van de week heeft mijn beste vriendin wereldkundig gemaakt dat ze zwanger is, we schelen 1 week, maar ze weet het nog niet van mij ? Ze is daarentegen ook wel heel snel met vertellen
Zo toevallig!
Ik heb geen Facebook dus kan helaas niet aansluiten daar.
Mijn eetlust is echt compleet verdwenen, wel heel zonde zo met de kerst. Er gaan met moeite een paar crackers in.

Terug
Bovenaan