Augustus 2020 ❤️?

Nee, was er ook niet bang voor.. Maar herkende dit totaal niet van de eerste keer.. Was vooral heeeeel pijnlijk en vervelend
Het is nu gestopt en de verloskundige heeft bevestigd dat ze ingedaald is ?
Ooh jij bent gewoon al 37 weken, heerlijk idee dat het dan gewoon komen mag! Ik hoop ook voor jou dat de voorweeën iets van voorwerk doen, geweldig vooruitzicht om straks die kleine in de armen te hebben! ?

Ja joh, zo fijn! Nog 3 weken tot de uitgerekende datum! Klinkt zo kort, haha! Ik vind het leuk maar toch ook weer heel spannend, ook al is het de tweede keer. Maakt het misschien wel spannender: hoe gaat onze dochter reageren? Hebben we alles wel in huis? Hoe gaan we dat doen met 2 kindjes?

Ja! Dat heb ik dus ook!! Heb echt het gevoel dat we de helft nog missen, omdat we nu natuurlijk niet zo veel aan hebben hoeven schaffen als bij de eerste. 
Volgende week ga ik nog een rondje door een babywinkel maken, om eens even goed te kijken of alles in huis is.
Onze kleine man is nu 1,5 dus die heeft (denk ik) echt geen idee wat er allemaal staat te gebeuren.. Al vindt hij mijn buik wel intens interessant (echt heel schattig). Alleen nog maar extra spannend hoe hij gaat reageren 

Oeh, pittig dat hij nog zo klein is! Onze dochter wordt over 4 weken 2 en die weet wel al precies wat er qua spulletjes voor de baby is, maar snappen doet ze het nog niet. Ik vind het wel keihard werken, zwanger zijn met een dreumes erbij!

Hoi allemaal,
Ik zie dat het forum weer wat op gang is gekomen. Het is 2 uur snachts dus ik dacht laat ik eens op het forum kijken.. Nee, helaas werd ik zoals wel vaker midden in de nacht overvallen door brandend maagzuur. Ik ben nu 35+2. Ik probeer te slapen met mn hoofd wat omhoog liggend en mn voeten omhoog. De laatste 1,5 week ook weel last van opgezette voeten en enkels en soms handen. Dat zijn op het moment bij mij eigenlijk de 2 grootste kwaaltjes. De kleine meid lag tot vorige week nog steeds in stuit en met haar hoofd tegen mijn ribben. Donderdag krijgen we een liggingsecho. Mocht ze nog steeds niet gedraaid zijn, dan wordt er een consult met de gynaecoloog ingepland. Ik heb namelijk veel littekenweefsel en verklevingen in mn buik die het allemaal ook weer wat stugger maken. Het wordt naast minder ruimte ook echt steeds moeilijker om te gaan draaien omdat er weinig rek is.
Wat fijn om te horen dat het op een paar kwaaltjes na toch goed gaat bij iedereen. En respect hoor om zwanger te zijn en nog een kleintje te verzorgen. Ik ben benieuwd wie er straks met het goede nieuws komt dat de baby er al is!

Hey HFox,
Brandend maagzuur... vreselijk! ? Bij mij liggen de rennies ook overal door het huis, zodat ik altijd meteen kan pakken als het nodig is.
Hopelijk heeft jouw kleine meid nog zelf besloten om te gaan draaien.. Hoop dat je een gunstige echo hebt vandaag ?
Hier is het 'waggelen' echt begonnen.. Vanaf maandag mag onze meid officieel komen, en daar teken ik ook wel voor.. 
Bevalbad is in huis, dus wij zijn er in ieder geval klaar voor! 

Hoi Minnie M,
Wat spannend! Hopelijk laat ze je niet al te lang wachten! Wij hebben donderdag de echo gehad. Ze ligt in een half onvolkomen stuitligging. Hoofdje ligt boven, 1 beentje ligt boven bij haar hoofdje en het andere beentje ligt naar beneden. Woensdag hebben we een consult bij de gynaecoloog. Dan zullen we meer weten. De kans is wel groot dat het een geplande keizersnede gaat worden... 

HFox,
Jeetje, dat lijkt me ook niet echt een comfortabele houding, zo in een split...
Ben benieuwd wat de gynaecoloog adviseert.
Hier is de kleine meid echt super druk! Ze heeft er zelf volgens mij geen boodschap aan dat ze steeds minder ruimte heeft "ik schop mama's ribben gewoon aan de kant". 
Vandaag 37 weken, toch wel weer een dingetje om af te vinken ?

Terug
Bovenaan