Augustus 2020 ❤️?

O, wat fijn dat alles goed is BabyTwee! Wat moet dat een opluchting zijn. Het lijkt me echt heel naar dat je man er niet bij mocht zijn. Ik snap 't wel, maar het zal je maar gebeuren dat er iets niet in orde is... ?

Hoi allemaal,
Ik heb morgen ook de 20weken echo. We moeten naar een andere locatie omdat we niet naar het ziekenhuis mogen. Vind het echt een enorme tegenvaller dat mn vriend er niet bij mag zijn. Hij moet het ook via facetime meemaken ? is toch anders.. Hopen op goed nieuws. Verder gaat het hier goed. Af en toe een dag waarop de hoofdpijn weer tevoorschijn komt.. Maar goed, als het daar bij blijft... Hoe gaat het met jullie? 

Hoi allemaal,
wat een rare tijd is het zo heh? Wij hebben ook al drie weken geleden de 20-weken echo gehad en ook mijn man mocht niet mee, heel raar en apart gevoel. Alles was btw goed ?Wij krijgen echter wel extra groeiecho’s, dus hopen dat 15 mei hij wel mee mag. Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Heerlijk als je thuis kan werken, bij ons is dat niet mogelijk en willen ze ook geen systeem ombouwen dat het mogelijk is dus helaas zal ik moeten blijven werken. Maar de afgelopen twee weken zaten we thuis met het hele gezin zoonlief had 1 dag koorts door zijn grote kiezen die doorkwamen. Maar er is besloten bij koorts 2 weken thuis met hele gezin, dus de tijd maar benut. Kinderkamer is geschilderd, kamer van zoonlief is eindelijk afgemaakt en nu druk bezig met de tuin zodat ik daar van kan genieten in mijn verlof. Na de paasdagen starten mijn gewone werkzaamheden weer en die van mijn man, dus dan zullen we toch gebruik moeten maken van de noodopvang. Konden we tot nu toe onderuit. Ben benieuwd of alles bij de andere ondertussen ook nog goed gaat. 
Bij mij is de kleine behoorlijk druk en trappelt als een gek. Mijn buik groeit harder dan de eerste keer. Sinds deze week ook veel last van maagzuur erg irritant, hopelijk verdwijnt dat weer. 
Dat was weer even een update in deze bizarre tijd

Hi allemaal,
Ik kom ook even binnenvallen! Mijn uitgerekende datum is 5 augustus en ik ben dus vandaag precies 23 weken zwanger. :)
Wij hadden het geluk dat we nog samen naar de 20-weken echo konden. Zo sneu voor jullie die de echo's niet echt samen kunnen beleven. Gelukkig kun je tegenwoordig veel met beeldbellen enzo, maar toch is het anders. 
Ook ik geniet inmiddels van het gerommel en geborrel in mijn inmiddels best dikke buik! Bij mij is het lichtjes voelbaar, maar heel leuk. 

Hoi allemaal, 
Ik struin al een tijdje rond op dit forum, maar heb hier nog niet gepost. Ik ben uitgerekend op 30 augustus, op het randje dus, haha. Het kan net zo goed september worden. Morgen alweer 22 weken, op mijn verjaardag :)
2,5 week geleden de 20-wekenecho gehad, helaas in mijn eentje, maar alles bleek goed te zijn met de kleine. Geslacht wilden we niet weten, dus dat is spannend! Ik heb de smurf nog niet heel veel kunnen voelen, omdat met de echo bleek dat ik een voor- en laagliggende placenta heb. Dat wordt dus een extra echo met 32 weken.
Al met al is het verbazend snel gegaan met in verwachting raken. Mijn man en ik hadden ons ingesteld op "vast stoppen met de pil en dan zien we het wel". Twee maanden later testte ik positief... ?

Welkom allemaal! Voor de meeste nieuwelingen het 1e kindje? Hoe oud is jouw kindje, Ilse?
Wat fijn dat het goed gaat, hoop ook met de rest, het is lekker rustig hier op het forum;)
We zitten dicht op elkaar, EvaZonnetje, ik ben de 29e uitgerekend :) En ook wij weten niet of het een jongen of een meisje is. Heel leuk dat er meer zijn die het nog even een verrassing houden! En alvast gefeliciteerd ?
Hier ook de 20-weken echo gehad, alles was gelukkig goed! Wel superstom om 'm in je eentje te doen. Het is toch echt zo'n moment dat het voor je partner ook een beetje gaat leven. Maar goed, het is niet anders. Belangrijkste is dat het goed gaat met die kleine druktemaker ?  M'n vriend heeft zelfs het hartje al kunnen horen door m'n buik heen! Zo fijn!

Nijntje-twee gelijk heb je het is inderdaad erg rustig op het forum. Dacht ga weer eens kijken, was er toch echt bij ingeschoten. Denk dat iedereen druk aan het broeden is ?
Heb de 15de een 27-weken echo gehad en had mazzel mijn man mocht weer mee. Gelukkig ging alles nog goed, nu weer echo met 31-weken. Ben benieuwd hoe die gaat, verwacht als die goed is dat ik geen echo meer krijg. 
Nu laatste loodjes op het werk voor een goede overdracht.

Terug
Bovenaan