Hoi allemaal,
wat een rare tijd is het zo heh? Wij hebben ook al drie weken geleden de 20-weken echo gehad en ook mijn man mocht niet mee, heel raar en apart gevoel. Alles was btw goed ?Wij krijgen echter wel extra groeiecho’s, dus hopen dat 15 mei hij wel mee mag. Maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Heerlijk als je thuis kan werken, bij ons is dat niet mogelijk en willen ze ook geen systeem ombouwen dat het mogelijk is dus helaas zal ik moeten blijven werken. Maar de afgelopen twee weken zaten we thuis met het hele gezin zoonlief had 1 dag koorts door zijn grote kiezen die doorkwamen. Maar er is besloten bij koorts 2 weken thuis met hele gezin, dus de tijd maar benut. Kinderkamer is geschilderd, kamer van zoonlief is eindelijk afgemaakt en nu druk bezig met de tuin zodat ik daar van kan genieten in mijn verlof. Na de paasdagen starten mijn gewone werkzaamheden weer en die van mijn man, dus dan zullen we toch gebruik moeten maken van de noodopvang. Konden we tot nu toe onderuit. Ben benieuwd of alles bij de andere ondertussen ook nog goed gaat.
Bij mij is de kleine behoorlijk druk en trappelt als een gek. Mijn buik groeit harder dan de eerste keer. Sinds deze week ook veel last van maagzuur erg irritant, hopelijk verdwijnt dat weer.
Dat was weer even een update in deze bizarre tijd