Augustus 2020 ❤️?

Wij zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest. De baby ligt nu in een onvolkomen stuitligging en er is een afspraak gemaakt voor een geplande keizersnede. Doordat het een eerste zwangerschap is en ik littekenweefsel en verklevingen heb in mn buik is de kans op een versie nihil. We gaan daarom ook niet onnodig stress voor de baby creëeren en pijn voor mij. Raar idee dat we over 3 weken echt een kleintje hebben! De precieze datum wordt als het goed is vandaag bekend gemaakt. We hebben besloten die datum wel geheim te houden. 

Dat lijkt me inderdaad zo gek! Dat je precies weet wanneer je je kindje gaat krijgen. Vind je het spannend, de keizersnede? Ik zit echt op de wachtbank nu; morgen 39 weken. Inmiddels zit de kleine helemaal vast in m'n bekkenbodem. We zijn er helemaal klaar voor ?? 

Vandaag hebben ze geprobeerd te strippen, maar helaas geen ontsluiting. Wel al een bijna volledig verstreken baarmoedermond! Hoop zo dat hij deze week komt! Ben vrijdag 40 weken.

Oe, wat spannend allemaal! Wat jammer HFox dat het een keizersnede gaat worden. Wel logisch natuurlijk, maar lijkt me wel even omschakelen.
Hier pas net 36 weken, dus ik mag nog even de hitte doorstaan vrees/hoop ik;) De kleine gaat echt nog alle kanten op, een wildebras is het. We zijn heel nieuwsgierig naar het kindje, is het een meisje of jongen, lijkt hij/zij op grote broer? Nog eventjes geduld!

Super spannend dat wachten! Maar onze maand is eindelijk aangebroken!! ?
Ik ben nu "pas" 38 weken, maar lig zo veel wakker met krampen en pijntjes dat ik er gewoon (te) veel op gefocust ben ? 
Voor ons heb ik mijn geld gezet op de week van 10 augustus (dan ben ik ook 39 weken) ?

Oh jeej... Hittegolf! Ben nu 38+3... Durf er bijna vergif op in te nemen dat ze tijdens de hitte komt, zeker omdat die nog wel even aan blijft houden.
Hoe gaat t met jullie allemaal, beetje uit te houden nog?
BabyTweeOnTheWay, al tekenen van je kleintje? Of ga je die 40 weken over?

Nou, het zou nu kunnen gebeuren, maar ook pas volgende week! Pffff, ben er zo klaar mee. Al nachtenlang lig ik wakker van de voorweeën, doe geen oog dicht. Gelukkig slaapt onze dochter lekker uit tot 8 uur en werkt mijn man nog steeds thuis. Maar het is erg zwaar! Morgen weer naar de vk en hopelijk wil ze checken of die voorweeën wat hebben gedaan. Het lijken soms net echte weeën, geen pretje! Lag net weer te puffen op de bank. En m'n dochter maar zeggen: mama au? Mama au? 

Terug
Bovenaan