Augustus 2020 ❤️?

Heb ik ook niet... Soms denk ik dat het onbewust is omdat ik nu weet dat aankomen overmijdelijk gaat zijn ofzo en dat ontneemt me de zin om te eten ?
Ik forceer toch maar netjes mn maaltijden weg te werken nu ?

Ik ben moe en heb juist opvallend veel trek, als ik net iets te lang niet eet voel ik me misselijk. Mn lijf heeft duidelijk wat extra energie in nodig nu. Ik probeer dus maar wat vaker te eten en dan per keer iets minder zodat ik niet over een paar weken een tientonner ben geworden hahah

Vanmiddag een salade gegeten. Ben niet misselijk maar heb echt geen honger. Wel veel dorst. Wat zijn verder de eerste dingen die jullie regelen?

Ben nu 5 weken zwanger de testen liegen er niet om maar op af en toe wat steekjes na voel ik werkelijk nog niks, geen gevoelige borsten niet misselijk, voel me prima, wel wat sneller moe denk ik. Ik regel nog niet zoveel ik wacht de echo even af en dan kijk ik verder, wel al aangemeld voor moeder voor moeders belt mij morgen voor een afspraak te maken ☺️

Ik heb ook nog geen enkele klachten eindelijk. Alleen omdat ik het weet denk ik af en toe mijn baarmoeder te voelen. Maar verder niet echt. Misschien een heel klein beetje meer moe en trek, maar valt heel erg mee. Verder nog niks.. hopen dat dat zo blijft. Mijn moeder heeft bij 3 kinderen bijna geen kwaaltjes gehad, dus laat dat bij mij ook maar zo zijn ?
Ga verder nog niks regelen. Vitaliteitsecho staat de 24e gepland. Dan wordt het pas wat echter denk ik! En na 12 weken durf ik pas dingen te gaan kopen en regelen. Als je het zelf ook een beetje begint te merken dat je echt zwanger bent.

Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger. Afgelopen vrijdag getest.
Uitgerekende datum is 03-08, 16e hebben we de eerste echo.
Mega spannend ?.
Hoe voelen jullie je?

Mag ik me ook nog aansluiten?
Eerste kindje wordt verwacht rond 14 Augustus! Zo blij en nog een beetje verbaasd haha. 

Ik zie veel dames die wachten met regelen totdat ze uit het eerste trimester zijn, maar dat is niet verstandig. Mijn eerste dochter is ook in augustus geboren en in die maand is het tekort in de kraamzorg het grootst. Ik zou dus zeker wel alvast kraamzorg regelen, hoe naar het ook is als je dat moet afzeggen vanwege een miskraam of iets dergelijks. 

Terug
Bovenaan