Augustus 2020 ❤️?

Hoi, ik ben ook zwanger en als ik goed gerekend heb komt de baby rond 12 augustus 2020 :) (eerste echo 2 januari 2020)
gefelicteerd voor iedereen die ook zwanger is hier!! Ik vind het allemaal erg spannend, het is ons eerste kindje en ik ben 36, en daarom bang dat er iets mis gaat nu in deze eerste weken. Hebben jullie ook zoveel stress? Pfft   

Hoi Herecomesthesun, 

Gefeliciteerd! We zijn geloof ik op de zelfde dag uitgerekend. Ik vind het ook onwijs spannend allemaal. Had vandaag een klein beetje bloedverlies dus je begrijpt, vette paniek.
Hoe voel jij je? 

Hallo theemutss,wat leuk dat je dezelfde datum hebt ? ik voel me vooral heel erg moe zzzz! verder wel oké, wat pijnlijke borsten en buiten adem met traplopen. Maar slaap vrij slecht sinds ik het weet door alle zorgen. 
ja snap zeker dat je in paniek bent met bloedverlies, maar hoeft niks te betekenen lees ik overal? fingers crossed

Gefeliciteerd iedereen!
Heel voorzichtig sluit ik ook aan bij de augustus maand! Ik heb 3 miskramen gehad in de afgelopen 2 jaar waar ik het zeker van weet en nog een aantal hele vroege twijfelgevallen dus na 3 super positieve testen hoop ik dat dit kindje een blijverdje is! ☺️

Mijn eigen berekening is 1 augustus maar ben heel erg benieuwd wat de echte datum is aangezien mijn vorige menstruatie geen menstruatie maar een vroege miskraam was op 4-5 weken. 

Heb nog nooit zo een duidelijke testen gehad dus ben voorzichtig aan ontzettend blij. Zo spannend!!

Gefeliciteeerd! Ik ben dezelfde datum uitgerekend en kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik heel weinig nog. Alleen last van mijn borsten en redelijk moe. 

Terug
Bovenaan