Augustus 2021 ❤️??

Oh en hebben jullie maar 1 test gedaan of meerdere? Merkt dat ik soms twijfel of ik echt zwanger ben (de misselijkheid valt weer erg mee en ben vermoeid, maar dat is zo aspecifiek). Herkennen jullie dat gevoel? Heb de neiging om toch nog een test te gaan kopen. 23 december pas een eerste echo. 

Heey..
Aller eerst gefeliciteerd!! Ik weet ongeveer hoe je voelt. Na precies een jaar geleden op 5 dec te horen gekregen dat mijn miskraam definitief was en moest opwekken. Maar gister een positieve test in handen na bijna een jaar aan het klussen. Nu over 3 dagen wordt ik belt door de gyn om een behandelplan als het niet gelukt zou zijn. Nu hoop ik ook eerder op een echo om mij gerust te stellen. Ondanks de opluchting dat het gelukt is om zwanger te raken komen nu de twijfels, gaat dit goed? Maar ik heb wel intresse in een whats app groepje mocht je gevoelens kwijt willen

Hoi dames! Leuk groepje, ik zou graag met jullie willen meekletsen hier als het mag. Donderdag positief getest. Ook al afspraken gemaakt bij de verloskundige, 23 dec eerste echo. Eerste kindje. Ik denk dat het nog vroeg is want volgens eigen berekening ben ik dan net 6,5 week, volgens verloskundige 7 weken. Dus we'll see! :) uitgerekende datum in ieder geval in augustus!
Heb onwijs gevoelige/pijnlijke borsten. Soms wat krampjes/steekjes in m'n buik maar verder niks. Ben door dit forum en Google in het algemeen behoorlijk onzeker geworden over of een zwangerschap überhaupt wel goed kan gaan, haha. Maar verloskundige heeft me wel wat rustiger gemaakt gelukkig, dus hopelijk kan ik dat gevoel nu vasthouden. Tot zover mijn introductie haha :)

@bezig bijtje: Herkenbaar hoor, ik heb ook weinig klachten. Behalve rommelende darmen! Maar ook bij mijn eerste zwangerschap geen verschijnselen, geen dag misselijk geweest een fantastische zwangerschap toen gehad, hopelijk nu weer?. Ik heb maar 1x getest, maar dit was zo duidelijk doordat ik in een iui traject zat ?

Hi dames! 
Vanochtend heb ik ook een positieve test in handen gehad. Officieel is de 12 pas mijn NOD, dus het is nog erg pril en onzeker.
Ik voel vandaag door de dag heen mijn borsten pijnlijker worden. Herkennen jullie dat? 
Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? Ik denk eraan om het volgende week woensdag te doen (of is dat heel laat/vroeg?)
Liefs, Dexxie

Terug
Bovenaan