Augustus 2021 ❤️??

Hi! 

Gefeliciteerd allemaal!? Ik kan het een week na de positieve test nog steeds niet helemaal bevatten ? na twee miskramen dit jaar en de start van een medisch traject mag ik weer zwanger zijn ? ontzettend blij maar toch ook onzeker. Al zijn de symptomen veel duidelijker aanwezig en was de test ook heel duidelijk vergeleken met de laatste keer. Dus dat geeft ergens toch een beter gevoel.
17 december staat de eerste echo gepland, kan niet wachten! Mijn uitgerekende datum is nu 7 augustus en het wordt ons eerste ??. Zou leuk zijn om met jullie dames te kletsen? 
liefs 

Louisa van harte gefeliciteerd!!
Wat ontzettend rot zeg 2 miskramen.
Ik weet wat je door hebt gemaakt.
Zal hard duimen voor je dat deze zwangerschap goed mag gaan! ?

Hey!! Jaaa 1e kindje inderdaad!
En zo spannend hihi.
Ik merk dat ik enorm uitkijk naar de echo, ik ervaar nu wel wat klachten, en ben ontzettend blij maar kan me (vooral als ik ga slapen) toch een beetje gek maken. Ik lees ook wel heftige verhalen af en toe op de forums die me een beetje bang maken?

Hé Suzan, Gefeliciteerd!
Ook ik ben half augustus uitgerekend. Kan het nog steeds niet geloven… ik wil het het liefst tegen iedereen roepen merk ik, ik ben een aardige flapuit dus dit wordt nog wat om dit even stil te houden hahaha

Hoihoi! Hier afgelopen zondag een positieve test! Nu 5 weken zwanger na een iui traject.
Via de iui berekening ben ik op 6 aug. uitgerekend! 22 december zal ik mijn eerste echo hebben! Ik heb al een zoontje van 16 maand die ik ook na een lang iui traject heb mogen ontvangen! Leuk om hier ervaringen te delen en te lezen!

Hallo,
Hier ook een positieve test. Morgen ben ik 6 weken. Heel spannend allemaal. Voorlopig voel ik mij heel goed en amper symptomen. Laten we hopen dat alles zo blijft. Soms maak ik mij wel zorgen.. Hebben jullie dit ook? 
21 december mag ik naar de gynaecoloog.. 
Groetjes

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik begreep dat de appgroep vol zit , helaas. Maar hopelijkvinden jullie het wel leuk om deze groep "levend" te houden en elkaar up to date te houden ! 
Ik ben zwanger van de tweede. Man was ziek vandaag en pff met de vermoeidheid erbij vond ik het wel pittig. Merk nu dat ik me soms wat schuldig viel tegenover mijn oudste. Wil haar ook alle aandacht geven die ze nodig heeft. Nog meer dames die een tweede krijgen en dit gevoel herkennen? 

Terug
Bovenaan