Augustus 2021 ❤️??

Hey Gefeliciteerd allemaal! 2 December een positieve test gehad! Vandaag nog een gedaan omdat we het toch extra bevestigd wilde hebben. En ook deze is positief!! So Excited
Sinds afgelopen weekend gevoelige borsten en heb af en toe een soort lichte kriebelde kleine steekjes in me buik. Volgens mijn laatste menstruatie 10 Augustus uitgerekend. 30 December is de eerste echo super spannend

Wat een boel nieuwe positieve testen! Wat leuk, gefeliciteerd. Misschien moeten we ook hier een lijstje bijhouden ;)
@Anoniemtotaugustus: mijn dochter is nu 13 maanden. Hoe oud is jouw zoontje? 

@bezig bijtje nou inderdaad leuk hoor, gefeliciteerd allemaal! 
@Manonhakvoort lief je berichtje! Rot dat jij dat ook hebt moeten meemaken en ik ga uiteraard ook duimen voor jou! ?
@Dexxie ik herken dat wel, ik had dat ook al heel snel, pijnlijke/ opgezette borsten en nog steeds ?. 
andere symptomen zoals misselijkheid/hoofdpijn dat komt en gaat een beetje merk ik. Wel heb ik vanaf het begin ook last van meer afscheiding, hebben jullie dat ook? 
zo benieuwd naar de echo's dames ???

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd iedereen!
Ik kom ook bij de club. Vandaag een positieve zwangerschapstest in handen gehad, morgen even de verloskundige bellen voor een afspraak.
Ik zal volgens mijn berekeningen uitgerekend zijn op 14 augustus 2021.
We hebben al een zoontje, hij wordt eind januari 2 jaar.
Vindt het zwanger zijn wel weer spannend, heb eerder een miskraam gehad voor mijn vorige zwangerschap dus dat blijft wel in je achterhoofd zitten.
Maar ben positief en hopen dat alles gezond en wel is!

Gefeliciteerd LisaB! 
Ik snap die spanning wel. Vorige ronde heb ik een hele vroege miskraam gehad. (omdat ik pas een paar uren wist dat ik zwanger was toen het bloedverlies begon, hakte het er niet heel erg in). Deze zwangerschap vind ik daardoor nu ook spannender. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik toch bang voor bloedverlies.

Ik heb vanochtend nog een test gedaan en de streep loopt mooi op. Maandag was het nog een tuurstreepje, maar nu is ie goed zichtbaar ?

Hey hallo
Ik zou moeten uitgerekend zijn voor 9 augustus 2021 en ben zwanger van mijn vierde kindje wel in augustus dit jaar miskraam gehad waardoor ik ook erg onzeker en bang ben.

Veel liefs

Gefeliciteerd allemaal! Ik had met Sinterklaas een positieve test in handen. Ik ben zwanger door een fertiliteitstraject, dus ik mag/moet met iets meer dan 6 weken (24 december) een echo. Ik ben nerveus en blij en opgewonden en alles tegelijkertijd! Ieder krampje in m'n buik is angst dat er iets met de baby is. Hoe komen jullie tot nu toe de dagen door? Sinds corona in maart lijkt de tijd voorbij te vliegen, tot 5 december. Nu voelen de laatste 3 dagen als 3 hele weken :').

@ Dexxie: Bij mij was het toen ook erg vroeg al inderdaad. Ik wist het 4 dagen vrijdag een positieve test in handen heel licht streepje. Dus clearblue gedaan, deze zei ook zwanger! Maandag de verloskundige gebeld voor een afspraak. Een paar uur erna had ik bloedverlies. Op woensdag weer getest en ook een clearblue gedaan die zei niet zwanger. Week erop nog een echo gehad voor de zekerheid om te kijken of ik echt 'leeg' was en dit was wel zo.
Daardoor is het denk ik inderdaad toch extra spannend.

Terug
Bovenaan