Augustus meiden

Hoi Sandra.

Wij zijn voor ons eerste wondertje bezig. Zitten alweer in ronde 9.
Deze cyclus ben ik voor het eerst aan het tempen. Halverwege is mijn temperatuur duidelijk omhoog gegaan. Dat was wel een opluchtig van de ene kant want dat betekent dat er een eisprong plaats heeft gevonden. Ik was even bang dat ik die niet had ofzo. Op een gegeven moment weet je het niet meer zo goed en ga je aan van alles twijfelen. Nu vragen we ons weer af wat er dan aan de hand kan zijn of hebben we misschien toch niet op het juiste moment geklust?!

Herken jij al dingen van je eerste zwangerschap? Ook spannend he al dat wachten?

x-vlinder

Zeker herken ik dingen van mijn 1e zwangerschap zoals: veel naar de wc , moe zijn , last van de rug en opgeblazen gevoel. ook wel de misselijkheid maar dat heb ik maar 1 week gehad en dat het eten niet meer smaakt het ik nooit gehad.
Wel snoep ik nu wat meer als normaal (ik was net 6 kilo kwijt) en snoepte bijna niet meer dat valt op. volgende week maar weer testen en dan denk ik dat ik die van kruidvat koop had ik bij niels ook nu had ik predictor.

Ik hoop ook voor je dat je optijd geklust hebt , zelf temperatuur ik niet. Laat je het ook weten.

groet sandra

Hallo

Balen dat die symptonen ongeveer hetzelfde zijn als dat je ong moet worden.
Dat lees ik hier wel vaker en dat maakt veel van ons volgens mij ook onzeker.

Ik kan echt vanaf nu iedere dag ongie worden of beginnen met ongi worden. Bij mij gaat dat heel geleidelijk aan. Mijn kortste cyclus is 24 dagen dus dan zou  zaterdag mijn NOD zijn als ik 28 dagen reken heb ik woensdag mijn nod en als ik van 32 dagen uitga pas zondag 19 augustus mijn nod.

x-vlinder

Wat spannend Vlainder en Sandra! Het komt er echt op aan bij jullie nu!

Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong! Deze week flink geklust..vnavond nog even! En dan wachten     wachten en nog eens wachten 23 augustus mijn NOD

Succes Roos

Vandaag mijn officiele NOD, maar ook nog steeds niet. Had paar dagen geleden al ong klachten, maar die zijn nu toch eigenlijk wel weg. Spannend hoor dat wachten. Elke keer als je naar de wc gaat, dan heel schichtig naar t wc papiertje kijken...tot nu toe nog niks. En dat blijft hopelijk zo

Hoi meiden, spannend he allemaal de NOD in augustus. Dat er we allemaal maar  zwanger mogen raken.

Zelf zijn wij bezig met ons 2e kindje, 1e ronde. Mijn cyclus is  gelukkig al maanden 27-29 dagen.  Mijn NOD is 23 augustus en heb vandaag mijn ei (als het goed is..) Gisteren geklust en vandaag nog een keer en dan maar weer wachten pfff duurt altijd errug lang! Ik zag dat mammavanRoos ook vandaag haar ei heeft. Succes vanavond he haha!

Het lijkt me leuk om met jullie dat wachten een beetje dragelijker te maken door lekker te kletsen.

Groetjes van Luna mv Thijmen

Jeetje Bieb, spannend he!!! Zou wat wezen, zwanger in de 1e ronde. Ik  voor je!

Groetjes,
Luna

Hoi,

Nog even snel een berichtje  voordat ik naar mijn werk ga. Ik word gek van dat wachten en ik mag waarschijnlijk ook nog wel een paar dagen. Ben blij dat ik zo moet werken...beetje afleiding kan geen kwaad haha.

Hebben jullie hier ook last van?

Al meiden die (al/weer) getest hebben?

Tot vanavond waarschijnlijk!

Ik blijf duimen draaien hoor voor iedereen

x-vlinder

Terug
Bovenaan