Augustus Moeders

Hallo,

Ik ben degene die helemaal onderaan de lijst staat in mijn uppie, bij mij kan het ook nog 1 september worden. Dit is mijn derde zwangerschap, grappig om terug te lezen dat iedereen die zwanger is van de tweede of derde ook gewoon onzeker zijn. Wat ook leuk om te lezen is dat   sommige het gevoel hebben dat iedereen het aan ze kan zien dat ze zwanger zijn. Helemaal niet gek want ik heb het zelf ook, maar toch heeft niemand het in de gaten. Zeker als je al een keer eerder zwanger ben geweest wordt je snel dikker, voor mijn gevoel ben ik onwijs dik ineens maar dat is niet zo. Niemand heeft er nog wat van gezegd. Toen ik de vorige keer vertelde dat ik zwanger was zeiden ook mensen tegen mij dat ze dat aan mijn gezicht konden zien. Nou ze zien het meestal pas als je het ze verteld. Zolang jij nog niks zegt weten hun niks zeker.

Ik wil zolang ik nog geen echo heb gehad het nog voor ons houden, en aangezien dat nog even duurt, ben nu bijna 6 weken. Ik mag volgende week al voor een echo maar zit daar eerlijk gezegd niet zo op te wachten, denk dat ik rond de 10 weken ga. Misschien 12.

Trouwens, misschien een idee om naar de augustus moeders 2008 te gaan, die is namelijk leeg zag ik. En aangezien het niet erg wil vlotten met augustus moeders 2009.

En zijn het ook nog meiden die met moeders voor moeders meedoen????? Ben ik wel even benieuwd naar, hoeveel daar aan mee doen.

Gr.

Hoi

Ik ben Daniela (Daan) 31 jaar en trotse mama van Vera (14-6-07)
Weet sinds kort dat ik zwanger ben van de 2e nu ruim 8 weken. In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap heb ik het deze keer erg moeilijk. Vanaf het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga ben ik beroerd. De ene dag wat meer dan de andere.
Dinsdag heb ik mijn intake gesprek en kan ik een afspraak gaan maken voor een echo.
Als het goed is ben ik 14 augustus uitgerekend.

groetjes Daan

Hoi moeders van aug,

Ook ik word moeder in aug. Van de eerste. Nog een beetje onwerkelijk allemaal. Ik was vroeg met testen dus wist het al bij drie weken. Had namelijk enorme pijnlijke borsten... was dus erg nieuwsgierig.
Ben nu 7 weken en uitgerekend op 20 aug. Eerste bezoek bij de vk gehad maar was een kennismaking. Moet nog afspraak maken voor echo. Dan wordt het pas echt spannend.
We vertellen het de familie en vrienden over drie weken. Het kost mij veel moeite om mijn mond te houden vooral nu een vriendin/ collega vertelde ook zwanger te zijn. Nou ik wilde het wel met haar uitschreeuwen. Maar moet het nog even voor mij houden....

Heb overigens nergens last van. Ben een week enorm moe geweest maar heb net twee weken vakantie gehad dus genoeg tijd om rustig aan te doen. Gelukkig niet misselijk zoals de meeste.

Ik doe ook mee met moeders voor moeders... wel een gedoe maar het is voor een goed doel.

Ik hou jullie op de hoogte en leuk om alle ervaringen hier te lezen en te delen.
Ik kan dus ook op de lijst. 30 jaar, 1e kindje, 3e poging.

groetjes

@ Quint > ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ik kon gelijk vanaf 6wkn beginnen, zit nu in week 10, dus nog 6 weekies te gaan. Zal wel blij zijn als het afgelopen is, plassen in potjes is zeker geen hobbie van me  

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik heb een tijd niet op het forum geweest. Zodra mijn kleine man op bed ligt, ga ik zelf op de bank en ben ik te moe om iets te doen ;-)
Op 22 december hebben we onze 2e echo gehad, volgens de meting was ik 7 wkn en 3 dgn zwanger (dus al 7 aug uitgerekend ipv 8 aug). Het hartje klopte nog steeds!!! We krijgen steeds meer vertrouwen en ik voel me ook behoorlijk zwanger...
12 januari hebben we weer een echo, ben dan 10 wkn en 3 dgn. zwanger. Als die echo weer goed is, moet ik echt maar gaan genieten want dit is de laatste keer ;-)

Hoi, ik ben moeder van een dochtertje. Heb zowel voor als na de geboorte van mijn dochtertje 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger (uitgerekend 24/8). Door de miskramen ben ik nu erg onzeker en bang. Was de voorgaande dagen enorm misselijk en vandaag lijkt dat minder te zijn en denk ik dus meteen... het zal toch niet weer een mk worden... Hebben jullie ook dagen van meer misselijk en minder misselijk?

Hee hoi,

Heb een ****weekend gehad! Ik heb vanaf oudjaarsdag last van m'n buik, zaterdag had ik wat bloedverlies na het vrijen (nu schijnt dat wel vaker voor te komen) en vandaag nog een beetje slijm met bloed. In combi met de buikpijn heeft met dit heel onzeker gemaakt en heeft het vele traantjes opgeleverd.

Na alles op een rijtje te hebben gezet toch maar niet de vk gebeld en bel ik morgen. Ik ben benieuwd wat ze zeggen en of ze me eerder willen zien. Ik heb anders 23 januari een afspraak met echo, ik ben donderdag 7 weken zwanger.

Liefs Lientje

Had gehoopt dat de misselijkheid ook deze keer aan mij voorbij zou gaan maar sinds gisteren ben ik heel erg beroerd. Woensdag krijg ik de 1e echo (eigenlijk pas 14 jan maar heb gebeld om te vragen of het eerder kon). Ook ik ben bij de 2e net zo onzeker als bij mijn zoontje. Laat het maar snel woensdag zijn dan weten we of alles goed zit. Morgen krijgt mn zoontje buisjes en worden zijn amandelen verwijderd dus is ook nog een spannend dagje.

Terug
Bovenaan